galskap Skrevet 24. februar 2009 #1 Skrevet 24. februar 2009 jeg og typen bor tre timer unna hverandre og denne uken føler jeg meg ekstra kåt og vil derfor benytte muligheten til å glede typen med noe nytt og veldig spennende i helga:P noe vilt og overraskende. noen som har noen ideer som kan hjelpe meg på vei?
waco Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Vel, har du et kamera så kan du vel begynne der...
galskap Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2009 Vel, har du et kamera så kan du vel begynne der... har video kamera;D
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2009 #4 Skrevet 24. februar 2009 Send en melding og si at du vil ha sex i alle rom og på alle overflater i huset når han kommer. Gjrode det i dag, og det var skikkelig, SKIKKELIG digg! Ekstra spennende når han tok meg oppetter døren ut til oppgangen i blokka, og i vinduskarmen på kjøkkenet. Avsluttet deilig i senga.
galskap Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2009 Send en melding og si at du vil ha sex i alle rom og på alle overflater i huset når han kommer. Gjrode det i dag, og det var skikkelig, SKIKKELIG digg! Ekstra spennende når han tok meg oppetter døren ut til oppgangen i blokka, og i vinduskarmen på kjøkkenet. Avsluttet deilig i senga. Hørtes digg ut ja:D takk for tipset=)
galskap Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. februar 2009 dårlig med tips her:/ gutter hva er drømmen deres om en hot kveld? gi meg litt å jobbe med
lovenemo Skrevet 25. februar 2009 #7 Skrevet 25. februar 2009 Hmm.. Kommer jo litt an på hva typen din liker da.. Hvis dere skal møtes på kvelden kan du f.eks begynne på morgenen og sende sexy meldinger til han, ta bilder av deg selv med mobilen og sende til han - litt mer avslørende for hver gang. Må nesten gruble litt på resten
galskap Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 25. februar 2009 Hmm.. Kommer jo litt an på hva typen din liker da.. Hvis dere skal møtes på kvelden kan du f.eks begynne på morgenen og sende sexy meldinger til han, ta bilder av deg selv med mobilen og sende til han - litt mer avslørende for hver gang. Må nesten gruble litt på resten nice:) starter bra det der ja. typen er åpen for det meste og elsker overraskelser av denne typen:P
Gjest LonelyAngel Skrevet 25. februar 2009 #9 Skrevet 25. februar 2009 Inviter en annen jente med evt en annen mann.... Så kan evt du og den andre ligge i senga å vente på han. Kan tenke meg buksa hans ryker fort av da.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #10 Skrevet 25. februar 2009 Inviter en annen jente med evt en annen mann.... Så kan evt du og den andre ligge i senga å vente på han. Kan tenke meg buksa hans ryker fort av da. Det er nok litt individuelt. Hadde jeg gjort det mot kjæresten min hadde han bare blitt blyg stakkar. Det er en ting som måtte blitt diskutert opp og i mente her i gården, vi har snakket om det, og han har sagt at han egentlig ikke ønsker trekant. Så.. hadde jeg gjort det.. da hadde jeg jo ikke lyttet til han og hans ønske. Det finnes helt klart andre ting man kan gjøre for å gi en kveld man aldri glemmer!
galskap Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 25. februar 2009 Inviter en annen jente med evt en annen mann.... Så kan evt du og den andre ligge i senga å vente på han. Kan tenke meg buksa hans ryker fort av da. jeg er ikke av den dama som hadde klart og se typen min med noen andre.. men for de som liker det:P go ahead
Gjest LonelyAngel Skrevet 25. februar 2009 #12 Skrevet 25. februar 2009 jeg er ikke av den dama som hadde klart og se typen min med noen andre.. men for de som liker det:P go ahead Nei, ikke jeg heller. Men du virker som du ville gjort noe slik Galskap
galskap Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #13 Skrevet 25. februar 2009 Nei, ikke jeg heller. Men du virker som du ville gjort noe slik Galskap hehe mulig det men er desverre av den sjalue typen som ikke vil se noe sånt:P men det har jeg også mine grunner for. men liker det litt "gærnt" selvom jeg ikke vil se typen med ei anna dame
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 25. februar 2009 #14 Skrevet 25. februar 2009 noen som har noen ideer som kan hjelpe meg på vei? Show up nakedBring beer He he... og ta med ei fin vennine
waco Skrevet 25. februar 2009 #15 Skrevet 25. februar 2009 Hvis dama mi har på seg stay ups går resten av seg sjæl.
galskap Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #16 Skrevet 25. februar 2009 Hvis dama mi har på seg stay ups går resten av seg sjæl. hehe en av tankene mine går ut på det + litt til;D
Lissi Skrevet 25. februar 2009 #17 Skrevet 25. februar 2009 Ja ta på deg et sexy antrekk. Beordre han naken og plasser han i sofaen, fest håndjern på hendene hans. Sett deg på bordet foran han og pirr han opp. Nå ser du jo alt du vil se, og nekt han å ta på seg selv eller deg. Lek med deg selv mens han ser på før du slipper han løs
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #18 Skrevet 25. februar 2009 En ting som funket dritbra her, som han fremdeles tenker masse på visstnok, var som waco nevnte - stay ups! Han kom til meg etter jobb, tok en dusj, etterpå fant han meg i stay ups, skjørt og bh på pulten.. Merket jeg ble litt mer skitten selv i en slik setting også Andre ting som har funket - sexleketøy!
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #19 Skrevet 25. februar 2009 hehe en av tankene mine går ut på det + litt til;D Møte han i stayups og en hans skjorter.........!
waco Skrevet 25. februar 2009 #20 Skrevet 25. februar 2009 Hvis han får pult deg opp langs veggen så vil han nok huske dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå