Solipsisme Skrevet 24. februar 2009 #1 Del Skrevet 24. februar 2009 Er 32 og singel. Ikke kjempegøy. I allefall ikke når jeg merker at alle guttene på byen er enten gift eller 23 år! Noen ide hvor "voksne" single menn pleier å gå ut i Oslo? Positivt hvis stedet er OK også.... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2009 #2 Del Skrevet 24. februar 2009 Bjørungs!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silverferret Skrevet 24. februar 2009 #3 Del Skrevet 24. februar 2009 Kanskje Scotsman? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #4 Del Skrevet 25. februar 2009 Monaco! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 25. februar 2009 #5 Del Skrevet 25. februar 2009 Kanskje Scotsman? You gotta be shitting me... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silverferret Skrevet 25. februar 2009 #6 Del Skrevet 25. februar 2009 You gotta be shitting me... Der er det ihvertfall litt bredere klientell, og ikke bare fjortiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 25. februar 2009 #7 Del Skrevet 25. februar 2009 Ok, jeg trodde det bare var turister som hang der, for meg er stedene midt på Karl Johan harry... Men det er kanskje bare meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 26. februar 2009 #8 Del Skrevet 26. februar 2009 Er 32 og singel. Ikke kjempegøy. I allefall ikke når jeg merker at alle guttene på byen er enten gift eller 23 år! Noen ide hvor "voksne" single menn pleier å gå ut i Oslo? Positivt hvis stedet er OK også.... :gjeiper: Hei! det er et sted helt i begynnelsen av bygdø allee, nesten på solli, som er bra! Det heter noe sånn som hammersted/hammersmith/hammertsen eller liknende. der er det bra klientel av menn fra 30-40 Mye forretnings/karriere menn bra sted med bra folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2009 #9 Del Skrevet 26. februar 2009 Soria Moria på Torshov. Fru Burums på Frogner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Victoria, 34 (dancing queen) Skrevet 26. februar 2009 #10 Del Skrevet 26. februar 2009 Ok, jeg trodde det bare var turister som hang der, for meg er stedene midt på Karl Johan harry... Men det er kanskje bare meg. Haha, det stemmer. Hallo, folk som bor i Oslo og er oppegående går ikke ut på Scotsman, det er bare harry. Hør på en del av de andre rådene istedet: Soria Moria Art Deco Bjørungs Tostrupkjelleren Kunstnernes Hus Smuget (ved bra live konserter- mange kjendiser og firmafester der) Vika-steder (mange småsteder med voksne mennesker der ;-) + andre som jeg ikke har navnet på akkurat nå :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #11 Del Skrevet 6. mars 2009 Er 32 og singel. Ikke kjempegøy. I allefall ikke når jeg merker at alle guttene på byen er enten gift eller 23 år! Noen ide hvor "voksne" single menn pleier å gå ut i Oslo? Positivt hvis stedet er OK også.... :gjeiper: Vet at endel eldre går på Burns, der er mennene stort sett 40-50 år. Spørs hvor mye eldre menn du liker... Ellers tror jeg det er en del litt eldre typer på Grünerløkka og ellers stort sett på puber hvor man sitter og slapper av med en øl, ikke på nattklubb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå