Gjest agurk Skrevet 30. juli 2003 #21 Del Skrevet 30. juli 2003 Husk at det er ikke mange minuttene daglig du skal ringe før det lønner seg med ett dyrere abo. en ett billig! Folk blir fort skremt av dyre fastavgifter men dersom du regner på det, lønner det seg alikavel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2003 #22 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg bruker ikke mobilen mye, så jeg har bestillt meg Chess Connect. Porteringen skjer kommende mandag...Er utålmodig! Har ringkontant fra før.... (Skiftet hovedsakelig abonnement pga at jeg skal utenlands, men tror kanskje jeg hadde gjort det uansett...) Regner med jeg blir fornøyd med det nye abonnementet...! Mvh Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 31. juli 2003 #23 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg har chess connect nå, og "gleder" meg nesten til regninga kommer, bare for å se hvor liten den er sammenlignet med netcomregninga mi... Hadde jo en del kluss med porteringa jeg da, men det var ikke chess sin feil. Men den har funket utmerket så snart porteringa var klar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. november 2003 #24 Del Skrevet 6. november 2003 Bumper opp denne litt igjen. Chess er på Telenor sitt nett, stemmer det?? Vurderer å få nummeret mitt portert over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 6. november 2003 #25 Del Skrevet 6. november 2003 Jepp, chess er telenor sin diskriminerte kunde (den ENESTE som betaler for mms) Jeg har telenordekning, chesspriser, og er meget fornøyd med det. Kan få en selger til å ringe deg og fortelle om hva de kan tilby, og hva du sparer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. november 2003 #26 Del Skrevet 6. november 2003 Sendte inn spørsmål til de om det før jeg kom på jeg kunne titte litt her inne, så de tar kanskje kontakt? Eller kanskje de bare sender meg en mail. Tenker på å gå over til Chess Connect abboet. Har akkurat betalt min Telenor Skala-regning der de for en stund siden økte månedsavgifta. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 6. november 2003 #27 Del Skrevet 6. november 2003 Kanskje de gjør det, hvem vet. Chess connect har jeg, og det er flott. Men sånn ellers, så HAR jeg god kontakt med selgere altså (i alle fall en da) for jeg BOR sammen med en av dem. Men, du klarer jo sikekrt å ordne dette selv, for den del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. november 2003 #28 Del Skrevet 6. november 2003 Åjaa, det gjør du. Kanskje det er han som må svare på spørsmålet mitt. Har jo fått svar på det nå da. Har vel egentlig bestemt meg, siden de bruker Telenor sitt nett. Kan jo sende bestilling via nettet. Takk for hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 6. november 2003 #29 Del Skrevet 6. november 2003 Nei, han må neppe svare, det er det vel kundeservise som tar seg av, ikke selgerene. (forøvrig trur jeg det ER mulig å få chess med netcom-deking, i alle fall solgte de det i gsm.butikken nær oss i sommer) Men i utganspunktet er chess telenornett (og bare så det er klart JEG betaler ikke noe for mms enda, men CHESS betaler til telenor for at JEG skal kunne sende gratis. Telenor sine kunder sender gratis, men en store kunden chess, de krever telenor penger av) Og jeg liker mitt chess connect abb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. november 2003 #30 Del Skrevet 6. november 2003 Nei' date=' han må neppe svare, det er det vel kundeservise som tar seg av, ikke selgerene. [/quote'] Selvfølgelig. MMS har jeg uansett ikke på telefonen min...ikke enda i alle fall. Men fint å vite, for jeg har VELDIG lyst på ny mobil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. november 2003 #31 Del Skrevet 6. november 2003 Bestilt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 6. november 2003 #32 Del Skrevet 6. november 2003 Gratulerer som ny kunde av et hurtigvoksende mobilselskap som tilbyr rimelige løsninger da (det der var ei setning jeg fant opp selv , ikke ei selgersetning ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. november 2003 #33 Del Skrevet 6. november 2003 Sikker? Hørtes veeeeldig selgeraktig ut. Takk! Så får vi håpe porteringen går problemfritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 6. november 2003 #34 Del Skrevet 6. november 2003 Ja, den hørtes selgeraktig ut, bortsett fra at en selgers jobb er ferdig når bestillingen er gjort da. Portering tar forresten en EVIGHET! Det virker som om de gamle selskapene slett ikke vil gi slipp på deg, og jeg opplevde i alle fall kluss og utsettelser av min portering, bare fordi det ikke skjedde det som skulle skje fra netcom sin side. Andre opplever kluss fordi navnet ikke er stavet likt hos gammel og ny leverandør, at de selv ikke er ansvarlig kunde (det var ikke jeg, men pappa bekreftet at jeg fikk lov til å bytte, samt overførte ansvaret til meg) etc. Men... det er verd det, når det endelig ordner seg, for regningene blir så små Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. november 2003 #35 Del Skrevet 6. november 2003 Ja jeg vet det for jeg har selv jobba med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 7. november 2003 #36 Del Skrevet 7. november 2003 Da vet du vel det ja. Bedre enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå