Mette Skrevet 4. juli 2003 #1 Del Skrevet 4. juli 2003 God sommer. http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...070&item=275219 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. juli 2003 #2 Del Skrevet 4. juli 2003 SKÅÅL *slurp* Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 4. juli 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 4. juli 2003 Skål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 4. juli 2003 #4 Del Skrevet 4. juli 2003 Alle gode unskyldninger mottas med takk... .. som om man trenger det for å nyte det glasset med kald hvitvin på terassen ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 4. juli 2003 #5 Del Skrevet 4. juli 2003 Hm. Trenger ingen unnskyldninger... Det smaker jo godt, og gir en god følelse. Kos dere i sommervarmen, jenter - husk at snart er vi gamle kjerringer... Jeg kommer nok til å nyte min øl selv om jeg er åtti. Kanskje alt nå begynne å jobbe for alkoholservering på gamlehjemmet. Når man er åtti, er det vel for sent... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 4. juli 2003 #6 Del Skrevet 4. juli 2003 *Skåler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå