Bomullstrusa Skrevet 24. februar 2009 #1 Del Skrevet 24. februar 2009 Hvordan klarer dere som har en elsker eller elskerinne å unngå å få følelser for vedkommende? Hvordan gjør dere ting i praksis? Hvor ofte møtes dere? Vet folk om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissBella Skrevet 24. februar 2009 #2 Del Skrevet 24. februar 2009 Tror det kanskje gjelder å ikke være så personlig. Da mener jeg å snakke om personlige og private ting i livet. Fordi da finner man jo litt hvem personen er og hva den tenker. Bare det første som kom når jeg leste innlegget ditt så.. Best om folk ikke vet om det. Fordi da har de kanskje spm om hvem han er og hvordan det foregår, mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2009 #3 Del Skrevet 24. februar 2009 Hvordan klarer dere som har en elsker eller elskerinne å unngå å få følelser for vedkommende? Hvordan gjør dere ting i praksis? Hvor ofte møtes dere? Vet folk om det? I vårt tilfelle, snakker vi aldri om private ting, familie saker, fremtids ønsker o.l. Da blir det ikke så personlig. Men heller fokuserer på hvor artig vi har det sammen når vi treffes. Finner på gøyale ting sammen, men helst på et sted/by hvor det er liten sjanse å treffe på kjentfolk! Folk vet ingenting om vårt "forhold", ikke en gang mine nærmeste venninner. Vi treffes alt fra et par ganger i uka, til et par ganger i mnd, anhengig av hvor lett det er for ham å komme seg vekk hjemmefra. Men jeg kjenner at jeg er på vei å bli forelsket i ham. Så den "store samtalen" ligger i kortene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomullstrusa Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) I vårt tilfelle, snakker vi aldri om private ting, familie saker, fremtids ønsker o.l. Da blir det ikke så personlig. Men heller fokuserer på hvor artig vi har det sammen når vi treffes. Finner på gøyale ting sammen, men helst på et sted/by hvor det er liten sjanse å treffe på kjentfolk! Folk vet ingenting om vårt "forhold", ikke en gang mine nærmeste venninner. Vi treffes alt fra et par ganger i uka, til et par ganger i mnd, anhengig av hvor lett det er for ham å komme seg vekk hjemmefra. Men jeg kjenner at jeg er på vei å bli forelsket i ham. Så den "store samtalen" ligger i kortene.. Oi, se der ja; følelser Har møtt en som jeg egentlig ikke har noe interesse av å bli sammen med, men bare ha litt på siden. Han tenker det samme. Er redd for å bli for knyttet til ham, selv om jeg i utgangspunktet ikke vil noe mer. Endret 24. februar 2009 av Smulan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nieve Skrevet 25. februar 2009 #5 Del Skrevet 25. februar 2009 Hvordan klarer dere som har en elsker eller elskerinne å unngå å få følelser for vedkommende? Hvordan gjør dere ting i praksis? Hvor ofte møtes dere? Vet folk om det? For all del ikke finne en man tror man aaaaaldri kommer til å falle for, det er dømt til å mislykkes. Murphys lov; han kommer til å være den du har lett etter hele livet. Brent meg på den, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *meg Skrevet 25. februar 2009 #6 Del Skrevet 25. februar 2009 For all del ikke finne en man tror man aaaaaldri kommer til å falle for, det er dømt til å mislykkes. Murphys lov; han kommer til å være den du har lett etter hele livet. Brent meg på den, ja. Den har jeg og brent meg på.. Men jeg er tragisk da, for fortsetter å møte han til tross for at jeg vet at det aldri blir mer. Er dømt til å bli såret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå