leslie Skrevet 17. april 2002 #1 Del Skrevet 17. april 2002 hei dere! jeg sliter litt med håret mitt,det er så fryktelig tørrt og slitt for tiden og jeg lurer på om noen vet om noen gode kjerringråd til hva jeg kan putte i det slik at det ser litt mer friskt ut og lettere!og heller ikke så slitt! og er det noen som vet om hvordan jeg kan få det til å vokse fortere? takk for god hjep:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2002 #2 Del Skrevet 17. april 2002 Jeg var plaget med tørt "ullet" hår, og fikk følgende tips fra min frisør: Når håret er vasket og tørket, gni inn litt (bare litt) balsam. Dette skal ikke vaskes ut... Håret blit mykere, mer skinnende og ser kjempe flott ut... -I alle fall mitt... Verd å prøve, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leslie Skrevet 17. april 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 17. april 2002 ja det skal jeg prøve på neste gang! takk skal du ha! tar i mot alle råd! og alle råd kommer jeg sikkert til å test eogså! er litt desperat.... takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2002 #4 Del Skrevet 17. april 2002 Har faktisk hørt at det skal hjelpe å masere inn smør/olje i håret også. Dette skal virke litt før det skylles ut. Har aldri prøvd, men det er kanskje verdt forsøket? Høres riktignok ikke så ålreit ut som balsam-tipset, så jeg ville vel kanskje valgt det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leslie Skrevet 17. april 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 17. april 2002 takk for hjelp! skal nok altids prøve ditt råd også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå