Gå til innhold

Første samleie

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg var 17, han 16 med tre års sammenhengende forhold og 5 (!) partnere bak seg og vannvittig flink og forsiktig!! Vi prøvde to ganger uten at det gikk, var ikke vondt men jeg var så trang og han så stor at den ikke kom inn samme hva vi prøvde. Tredje gang sa det *poff* og så plutselig var han inne. Var ikke vond men bare godt, alikevel ble jeg SÅR etterpå (men litt digg følelse å ha gnagsår etter sex da.. får det av og til fortsatt :oops: ). Husker vi skulle gå i byen dagen etterpå og angret stort på at jeg tok på meg trang olabukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smurfehits, Lillian???

:ler::ler::ler:

:oops: :oops: :rodme::rodme::lol::lol:

Du skjønner det, at på den tiden hadde akkurat den første Smurfehits kommet ut, og den var veldig populær blant rånere og bygdeungdommer... :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

:ler: *flau enda*

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var femten - han var ti år eldre. Det var vondt med det samme, og jeg blødde litt. Da det begynte å bli godt, var han ferdig...*s*

Og så fant moren min ut hva som hadde skjedd, og da fikk han klar beskjed om å holde seg unna.... Og det forstår jeg jo.

Datteren min på femten har også beilere som er over tjue, og de behøver ikke komme i nærheten av henne, for da...!!!! :frustrert:

Aner jeg litt dobbeltmoral her eller?

Neida, du gjør det rette. Jeg tror du har insett at det du gjorde da var en feil og du vil beskytte datteren din for å gjenta dine feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan faktisk ikke huske første gang jeg.... :oops:

Enten så har du ligget med mange i den perioden.. eller så var du sørpe full.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff -jeg husker derimot altfor godt hvordan det var første gangen... <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_icon_sad.gif' alt=':('> Jeg var ikke full eller noe' date=' men ville bare få det unnagjort. Blødde som bare det, ble syk etterpå, og hadde skikkelig vondt i nesten en uke... Kunne ønske jeg hadde ventet litt lengre. Med en annen hadde det kanskje blitt en bedre opplevelse...

Selvfølgelig hadde det blitt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff -jeg husker derimot altfor godt hvordan det var første gangen... <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_icon_sad.gif' alt=':('> Jeg var ikke full eller noe' date=' men ville bare få det unnagjort. Blødde som bare det, ble syk etterpå, og hadde skikkelig vondt i nesten en uke... Kunne ønske jeg hadde ventet litt lengre. Med en annen hadde det kanskje blitt en bedre opplevelse...

Det kan du være helt sikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker heller ikke første gangen jeg hadde samleie - det går litt i surr med alle slike "nestensamleier" og kosing og slikt. Jeg husker bare en gang det IKKE gikk. Han kom seg ikke inn i meg.... det var litt morsomt og litt pinlig.

Og så husker jeg første gangen jeg fikk oralsex. Det var før første samleie. Jeg husker at jeg svevde i flere dager i strekk... med konstante frysninger på ryggen!! Det var fantastisk. Kan ennå få den følelsen....... det er sterkt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror nok en del av grunnen til at noen opplever første gang fryktelig vondt og noen ikke vondt, er størrelsen på penis, hvis man debuterer med en som har en stor en så er det klart det vil gjøre mye vondere enn om man debuterer med en som har en liten en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 16 år og forelsket. Det var ganske ok, faktisk, og jeg er glad for at det var med ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 år kondomen sprakk :oops: :oops: flau som bare det, men det var jo også da jeg merket hvor mye bedre det er uten kondom. Men DEILIG var det.... :D men holdt jo ikke ut lengre enn noen få minutter.... Kan le av det i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg var 18 1/2, han nesten 20. Mitt første ordentlige forhold.

Hadde vært sammen i 4 mnd da det skjedde. Han visste jeg var jomfru så han var veldig forsiktig. Ingen smerter, ikke blod. Heller ikke problemer med å hverken gå eller sitte etterpå. Mistet jomfruhinnen allerede da jeg var 6 år gammel. Red på hest, og da husker jeg at jeg blødde mye. Veldig vondt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg husker det godt.

Jeg var 18, han det samme og vi var kjærester. Det var ikke så lenge etter at vi hadde blitt sammen (jeg sa alltid at jeg skulle være edru og han skulle være kjæresten min føste gangen, så når jeg førts var i den situasjonen var det bare å fyre løs!! 8) )

Det var en veldig fin opplevelse, ikke noe superorgasmisk, men godt og spennende. Blødde ikke noe, hadde nok sprettet hinna i forbindelse med idrett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

dere klarer virkelig å ødelegge humøret til en stakkars kar på 24 år og som er jomfru ved å brette ut om deres løsslupne fortid. Teite jenter er dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

dere klarer virkelig å ødelegge humøret til en stakkars kar på 24 år og som er jomfru ved å brette ut om deres løsslupne fortid. Teite jenter er dere.

Rull inn geipen, da. Din tid kommer nok den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 16 eller 17 og det var med min nåværende kjæreste. Det var litt vondt, litt godt og veldig rart. Blødde bare bittelitt etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg var 25 og han endelig den store kjærligheten. Hadde prøvd flere ganger uten at han klarte å trenge inn i meg, men så en morgen gikk det og jeg blødde som bare rakkern! Lakenet var fullstendig tilgriset av blod. Det var allikevel en fin opplevelse, han var kjempeøm og god, og jeg var veldig lykkelig etterpå. Siden har det bare gått ei vei - oppover!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...