Gjest JenteGjest Skrevet 4. juli 2003 #1 Del Skrevet 4. juli 2003 Hvordan var "første gangen" for deg? Synes det var drittvondt jeg og blødde en god del, men var lykkelig for at det var overstått...! Og synes ikke selve samleie(ut/inn) var GODT før etter 7-8 ganger! Men NÅ er alt strålende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 4. juli 2003 #2 Del Skrevet 4. juli 2003 Jeg var ganske nervøs, men ellers var det verken blod eller vondt. Det var egentlig ikke så spesielt. det mest morsomme med det var at det kom noen gående forbi oss der vi drev på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. juli 2003 #3 Del Skrevet 4. juli 2003 Det var fryktelig vondt og jeg blødde masse. Det tok over ett år før jeg prøvde igjen etter det og jeg kan vel trygt si at jeg ikke fikk noe særlig ut av det før omtrent fem år etter... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kopfzerbrechen Skrevet 4. juli 2003 #4 Del Skrevet 4. juli 2003 Kjipe og leie debuter dere har da. Min var strålende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 4. juli 2003 #5 Del Skrevet 4. juli 2003 Det var spennende og godt - men veldig rart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. juli 2003 #6 Del Skrevet 4. juli 2003 Slik er det når man begynner for tidlig... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2003 #7 Del Skrevet 4. juli 2003 Jeg ble tvunget til noe jeg ikke ville, blødde som en gris, og det gjorde kjempevondt. :cry: Skulle gjerne vært den opplevelsen og kjæresten foruten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 4. juli 2003 #8 Del Skrevet 4. juli 2003 kom ikke en dråpe blod fra meg og ikke var det vondt. jeg var 14 og det er jo ganske tidlig ute. rart det der, jaja jeg er glad for at jeg slapp en opplevelse somskremte meg for lange stunder da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. juli 2003 #9 Del Skrevet 4. juli 2003 Jeg gjorde det første gang med han som nå er mannen min da jeg var 18. Jeg blødde litt, men kan ikke huske det var så vondt. Men, det var vondt etterpå. Sitte og slikt husker jeg var ikke så deilig, nei.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2003 #10 Del Skrevet 4. juli 2003 Det var vondt, og vi hørte når jomfruhinna sprakk. "Popp!" Jeg blødde en del. Var 17 år. Etterpå besvimte jeg i dusjen når vi dusjet sammen. (Tror dere han ble skremt eller?? Stakkars...) Det var sårt nedentil i et par dager etterpå, og etter 4-5 ganger til med sex begynte det å bli GODT istedetfor sårt og ømt. (Han var ganske stor) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 4. juli 2003 #11 Del Skrevet 4. juli 2003 Tror min debut var ganske bra til å være en første gang. Vi var 15 år og helt grønne begge to, men det føltes veldig fint og riktig akkurat da, og jeg har aldri angret på det. Var litt vondt, men jeg blødde ikke noe særlig. Husker at jeg følte meg så merkelig lett etterpå, det var nesten som om jeg ikke nådde skikkelig ned til bakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timian Skrevet 4. juli 2003 #12 Del Skrevet 4. juli 2003 Mmmm... jeg var 18, han var 19, han var min første virkelig STORE forelskelse!! Det var litt ubehagelig med en gang, ingen spesielt stor opplevelse seksuelt, blødde litt etterpå, men det gjorde ikke noe.. Sommer, ferie, ferdig med videregående, forelsket og alt føltes helt vidunderlig! :D Og ja, jeg kjenner igjen følelsen av å ikke rekke ned til bakken!! Vi hadde vært kjærester noen måneder tidligere, men vi ble ikke sammen igjen.. Selv om det skjedde en gang til! Jeg var vel kanskje litt deppa for det, ja...! :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2003 #13 Del Skrevet 4. juli 2003 Jeg var femten - han var ti år eldre. Det var vondt med det samme, og jeg blødde litt. Da det begynte å bli godt, var han ferdig...*s* Og så fant moren min ut hva som hadde skjedd, og da fikk han klar beskjed om å holde seg unna.... Og det forstår jeg jo. Datteren min på femten har også beilere som er over tjue, og de behøver ikke komme i nærheten av henne, for da...!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 4. juli 2003 #14 Del Skrevet 4. juli 2003 Jeg var 15år, full og kåt.... Han var 18år, også full og enda mer kåt... Jeg husker ikke så veldig mye :oops: Det gjorde vondt, men ikke veldig vondt. Ikke noe blod der og da, men dagen etterpå blødde jeg bittelitt. Husker egentlig bare at det var litt vondt og ubehagelig i en vanskelig stilling, med soveromsdøren min låst og "Smurfehits" på full guffe i bakgrunnen :oops: :oops: Godt var det iallfall ikke tror jeg, men spennende nok til gjentagelse.. Vi var ikke kjærester, men ble faktisk fucking friends i 2år framover, så det var nok ikke så ille... *ss* Selv om jeg var full og det ikke var den rette osv, angrer jeg ikke. Jeg er faktisk veldig glad for at det var akkurat han; en kamerat som tok godt vare på meg.... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 4. juli 2003 #15 Del Skrevet 4. juli 2003 Jeg kan faktisk ikke huske første gang jeg.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 4. juli 2003 #16 Del Skrevet 4. juli 2003 Jeg var 18,han 23. Det var greit nok, hverken mer eller mindre. Det dumme var at jeg ikke turde å si fra om at jeg var jomfru, trodde han ville se rart på meg (jepp,merkelig tankegang. Ung og dum??). Det tok seg i hvertfall opp og vi var sammen i 3 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. juli 2003 #17 Del Skrevet 4. juli 2003 Smurfehits, Lillian??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente21 Skrevet 4. juli 2003 #18 Del Skrevet 4. juli 2003 Var 17 år og ble lurt trill rundt av en jeg var kanon forelska i, var på en fest og han fortalte meg at at han var forelska i meg, havnet på ett soverom, var ikke vondt, men litt merkelig... Han skrøt av det til alle ti min etterpå, og jeg lusket meg ut og gikk hjem, begynte å lure litt da jeg merket at det begynte å renne noe ut da jeg var på vei hjem, men fatta at det bare var sæd.. Skulle vært hele opplevelsen foruten, har aldri vært så knust noen gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulta Skrevet 4. juli 2003 #19 Del Skrevet 4. juli 2003 Jeg var 16 år, og ikke villig! :evil: Kunne klart meg uten den opplevelsen ja. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jusy me Skrevet 4. juli 2003 #20 Del Skrevet 4. juli 2003 jeg var 13 år(2 mnder i fra 14) :oops: og han var 17 år. Det var en fin opplevelse og jeg er glad det skjedde med han. Skulle bare ønske jeg var et par år eldre. Flaut å tenke at jeg bare var 13(en venninne av meg hadde gjort det, så da ville jeg og.. teit). Jeg var forelsket i han og han var veldig forsiktig. Blødde ikke første gangen og det gjorde ikke så vondt heller, men andre gangen gjorde det vondt og da blødde jeg(det var et par dager etter første gangen).. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå