Gå til innhold

GO123


Gjest Gjest_tuttifrutti_*

Anbefalte innlegg

Jeg holder på med Allevo-shaken med bringebær/banan. Den smaker helt greit, og er veldig fornøyd med den. Har tatt av meg2-3 kg til nå. Spiser middag, og shaken erstatter brødmåltidene.

Kjempefornøyd!! Men dumt at den er så dyr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fornøyd GO123 bruker

Hei,

Jeg har gjennomført Camilla-Metoden og er kjempefornøyd. Har gått ned 11 kilo, og synes faktisk at shaken er god. Kyllingsuppen er helt fantastisk! (Anbefales som kveldskos) Det er viktig, som en tidligere kommenterte, at man blander shaken med skikkelig kaldt vann, la den godgjøre seg 1-2 minutter, og nyt den. Min favoritt er banan/blåbær, men det er jo kun en smakssak.

De nye sjokoladebarene til GO123 er også supre, og ekstremt enkle å få i seg når man ikke rekker andre alternativer. Den metter godt også. De smaker også ti ganger bedre enn Nutrilett sine energibarer.

Jeg har prøvd både NOKA-dietten, Nutrilett, 30 days, 3 ulike eplecidereddik-piller, samt noen Chrom-tabletter av ett eller annet slag. Jo, forresten, testet slankeplaster en gang også, hehe. Ingenting virket. Utrolig hva man får seg selv til å prøve bare men er desperat nok.

Det at jeg endelig har klart å gå ned i vekt med GO123, er nok at endelig var motivasjonen til stede, jeg fikk den kickstarten jeg trengte, og en veldig god oppfølging. Det at jeg likte shakene godt i tillegg var selvfølgelig et stort pluss.

Med andre ord, jeg kan anbefale GO123 på det sterkeste!

Hilsen fornøyd slanker, som fortsatt ønsker å gå ned noen kilo til, og som skal klare det!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg for nesen når du drikker.. Konsistensen kjenner du ikke så bra da, og smaken forsvinner.. så kan du bare holde deg for nesen til du har fått ned alt.. og så drikke litt vann.. Funker fett^^

Det prøvde jeg, like kvalmt! :P Jeg drakk også masse vann etterpå, men smaken forsvant ikke. Gikk å rapa hele dagen :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Josephine_*

Dere er fullt klar over at man faktisk går opp i vekt med en gang man begynner å spise normalt igjen ja? Og at da bruker man faktisk å gå opp mer enn man orginalt veide? Tenk på hvor mange milliarder av kroner de tjener på å overbevise uskyldige mennesker om at å spise pappstøv er bedre enn å spise sunnt å trene! Forfatter etter forfatter skriver om mirakelkurer, som om de ikke vet at å spise sunt å trene er det som fungerer, bare for å loppe oss for penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_kris_*

Det smaker helt fryktelig. Smakene bør endre navn fra bringebær og banan til oppkast og slam.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det smaker helt fryktelig. Smakene bør endre navn fra bringebær og banan til oppkast og slam.

:skratte: Og dette skal man attpåtil betale for

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Lilly_*

Jeg prøvde GO123, var kjempemotivert og hadde gledet meg til å starte. Det som skjedde var at det smakte DRITT og jeg brakk meg over vasken på kjøkkenet. Jeg ringte til kundeservice for å avslutte kundeforholdet. Likevel sendte de meg en ny pakke og regning. Jeg skrev en mail der jeg ikke ville ha noe med produktet å gjøre, men de var veldig vanskelige. Jeg fikk etter mye om og men lov til å returnere de uåpnede eskene, men likevel presterte de å sende purringer og skape mye uro i hverdagen. Bare lureri, spør du meg. Ikke verdt pengene dine. FYSJ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lilly_*
Hei,

Jeg har gjennomført Camilla-Metoden og er kjempefornøyd. Har gått ned 11 kilo, og synes faktisk at shaken er god. Kyllingsuppen er helt fantastisk! (Anbefales som kveldskos) Det er viktig, som en tidligere kommenterte, at man blander shaken med skikkelig kaldt vann, la den godgjøre seg 1-2 minutter, og nyt den. Min favoritt er banan/blåbær, men det er jo kun en smakssak.

De nye sjokoladebarene til GO123 er også supre, og ekstremt enkle å få i seg når man ikke rekker andre alternativer. Den metter godt også. De smaker også ti ganger bedre enn Nutrilett sine energibarer.

Jeg har prøvd både NOKA-dietten, Nutrilett, 30 days, 3 ulike eplecidereddik-piller, samt noen Chrom-tabletter av ett eller annet slag. Jo, forresten, testet slankeplaster en gang også, hehe. Ingenting virket. Utrolig hva man får seg selv til å prøve bare men er desperat nok.

Det at jeg endelig har klart å gå ned i vekt med GO123, er nok at endelig var motivasjonen til stede, jeg fikk den kickstarten jeg trengte, og en veldig god oppfølging. Det at jeg likte shakene godt i tillegg var selvfølgelig et stort pluss.

Med andre ord, jeg kan anbefale GO123 på det sterkeste!

Hilsen fornøyd slanker, som fortsatt ønsker å gå ned noen kilo til, og som skal klare det!!!!

Si meg en ting... Du jobber ikke i GO123, vel...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg anbefaler virkelig ikke Go123 til noen! det er så dårlig service at jeg blir kvalm!!

Jeg bestilte, men etter å ha lest denne tråden angret jeg. Dagen etter sendte jeg mail at jeg angret og ville ikke få pakken. Fikk ikke svar. Og pakken kom. Jeg prøvde å finne mer informasjon om retur på fakturaen, men der stod det kort om 14 dagers rett. Og jeg husket at jeg leste når jeg meldte meg inn at det var noe litt mer komplisert for å returnere.

Og på internettsiden fant jeg heller ingen informasjon! Det skal det jo alltid være! Her skjønte jeg virkelig hva de andre som har skrevet her mente!

Så jeg sendte en mail til. (hadde forsatt ikke fått svar fra den første.) Jeg spurte om hva jeg skulle gjøre.

Fikk ikke svar..

Ventet så noen dager til da jeg sendte en litt mer "rettpå" melding. Da jeg skrev at jeg ikke fant noen som helst informasjon på nettsiden.

Da fikk jeg det frekkeste svaret. "Hvis du hadde lest betingelsene som du har krysset av at du har gjort, så hadde du vist om våre vilkår til retur."

Hva?! Noe så frekt! Hvem husker vel ord etter ord på disse medlemsbetingelsene?

Sendte svar tilbake, der jeg også ville få en bekreftelse på at jeg ikke skulle få noe som helst av Go123 i fremtiden..

Spent på svaret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er voldsomt til reklame fra GO123 for tiden. Tydelig at de som har funnet på dette kvalme skvipet har tjent, og fortsatt tjener, gode penger på lett påvirkelige kunder (deriblandt meg selv). De shakene smaker helt forferdelig! Jeg har lyst til å gå ned 3-4 kilo, men har funnet ut at jeg ikke greier å slutte å kose meg med mat, så da får jeg bare trene mer i stedet -Og det er jo kjempegøy (zumba, aerobic osv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk hodet litt da folkens. Grunnen til at man går ned på dette opplegget er at det er et lavkaloriopplegg. Hvis en sånn shake inneholder 200 kcal eller hva det nå er, og du bruker det for å erstatte et måltid som før kanksje var på 500 kcal, så ligger du plutselig 300 kcal i minus der. Og hvis du erstatter flere måltider blir det flere kcal i minus. Hvorfor ikke bare spise noe annet som tilsvarer samme mengde kalorier isteden for dette skvipet?

Endret av Niema
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg vil ikke være abonnement hos dem lenger. men de nekter å si opp abonnementet mitt!!

Det er grunnen til at jeg slutta Niema, hvorfor skal jeg egentlig gidde å nesten kaste opp og grue meg til hvert måltid?

Nå er det knekkebrød som gjelder og Nutrilett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg vil ikke være abonnement hos dem lenger. men de nekter å si opp abonnementet mitt!!

De kan ikke nekte deg noe som helst. Si at hvis de ikke avslutter abonnementet tvert, saksøker du dem. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

Ble ivrig en dag her og bestilte go 123 via sms som de reklamerer om i tv- reklamen.Heldigvis fikk jeg bare en prøvepakke til 89,-, så det er jo ikke så mange kronene som har gått tapt, for

oh my god! Smakte så vidt på en av shakene idag, og det var rett og slett helt forferdelig kvalmt! At noen kan greie å drikke dette er for meg helt uforståelig! Det er nesten så jeg ikke kan tro på at noen har greid å drikke en shake av dette skvipet. Smakte en musebit av baren også, helt forferdelig!

Nei dette vil jeg absolutt ikke anbefale noen å prøve. Ta noen knekkebrød, en yoghurt eller noe annet tisvarende kaloriinnholdet istedet.

Vil gjerne høre fra noen som har greid å drikke dette, for det står det virkelig respekt av (hvis de finnes):sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det kanskje vært en idé å skaffe seg kunnskap om et sunt kosthold istedenfor å falle for dette tullet? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ivrig en dag her og bestilte go 123 via sms som de reklamerer om i tv- reklamen.Heldigvis fikk jeg bare en prøvepakke til 89,-, så det er jo ikke så mange kronene som har gått tapt, for

oh my god! Smakte så vidt på en av shakene idag, og det var rett og slett helt forferdelig kvalmt! At noen kan greie å drikke dette er for meg helt uforståelig! Det er nesten så jeg ikke kan tro på at noen har greid å drikke en shake av dette skvipet. Smakte en musebit av baren også, helt forferdelig!

Nei dette vil jeg absolutt ikke anbefale noen å prøve. Ta noen knekkebrød, en yoghurt eller noe annet tisvarende kaloriinnholdet istedet.

Vil gjerne høre fra noen som har greid å drikke dette, for det står det virkelig respekt av (hvis de finnes):sjokkert:

Husk å gi melding om at du ikke ønsker å fortsette som abonnent. En bekjent av meg gjorde ikke det, og fikk plutselig en diger pakke på døra med flere mnd mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns shakene smakte fint, jeg ;)

Synes du virkelig det? :sjokkert: Hvis det er sant så er jeg kjempeimponert. Jeg hadde ikke for noe greid å få i meg en shake (2 dl). Jeg skjønner at alle har forskjellg smak, men jeg kan ikke forstå at noen kan synes dette smaker greit. Jeg prøvde rød appelsin. Var med flere shaker i prøvepakken, men disse har gått rett i søpla.

Hender seg jeg kjøper en nutrilett bar, og de synes jeg smaker helt greit. Baren som var med go 123 pakken, var alt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Go 123-baren smaker slik jeg forestiller meg at hestebæsj smaker. Jeg kjøpte det gjennom tilbud på groupon og nå går alle sammen rett i søpla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel synes jeg slankebarer og shaker smaker ganske godt, men dette fra GO123 er helt uspiselig. Jeg bestilte den prøvepakken, og syntes smakene hørtes veldig spennende ut å smake. Men shakene har så kvalmende smaker at de går ikke ann å få ned. Barene har helt rar konsistens og smaker ikke noe godt. Det smaker absolutt ikke slik som navnet sier.

Prøv nutrilettbarene istedenfor. De er kjempegode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...