Gå til innhold

GO123


Gjest Gjest_tuttifrutti_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_tuttifrutti_*

Har sett så mye reklame for dette produktet i det siste, og vurderer å prøve. Noen som har prøvd dette og vet om det funker??

Trener 3-4 ganger i uken + lang tur med hunden hver dag. Men klarer ikke å spise regelmessig pga jobb ol. Men dette tar jo ikke så lang tid heller.

Noen som har prøvd denne Camilla metoden og funket den? ER fornøyd om jeg går ned 3 kg, men 5 kg hadde vært drømmen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, det var en tråd om det på KG for ikke så lenge siden og. Det smaker helt bedritent. Huff, pulver no more.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GjesteTonje

Hei hei :)

Prøvde det en gang for et par år siden. Det smakte så grufullt at jeg ga det ikke en sjanse til å virke ;) Kan jo hende de har forbedret smaken på to år da, men heller tvilsomt...hehe

Tror jeg heller ville satset på sunn mat til faste tider :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest Tuva Petrine

Hei! Endelig får du et ordentlig svar :P

Jeg trodde først det ikke var noe særlig, for jeg ble sulten fort.. Også var jo Nutrilett, Allévo og de andre bare 100 ckal per måltid, mens GO var 200. Så jeg prøvde lenge å holde ut med Nutrilett, men klarte aldri mer enn 6 dager i strekk uten å forspise meg - noe som skjedde mange ganger. Og fikk veldig svingende selvfølelse. Til og med med mat ved siden av shake, forspiste jeg meg innimellom, fordi instinktene mine fikk meg til å lengte etter karbohydrater.. Det verste var at jeg ikke trengte å spise mye for å gå opp i vekt. Det var p.g.a. underskudd av proteiner, at jeg fikk enda mer lyst på karbohydrater. GO har jo 3 sorter, så musklene jobber med forbrenningen.

Men så la jeg om kostholdet, og spiste masse fett og proteiner med litt trening i 2 uker, og gikk ned en kg. Masse positive merkbare effekter, ble glad, fokusert og kreativ hele dagen :D Droppet karbohydrater i en uke :) Nå, spiser jeg like mye karbohydrater (kun en grov skive-2 hvis trening, har ikke sug på mer) -som proteiner og litt fett (helst omega3), fordelt i hvert måltid, (høres komplisert ut, men er enkelt!) Nøtter og kjøtt og grønnsaker, f.eks :)

Også bytter jeg ut noen måltider med GO. Har gått ned en kg. til på en uke, og skal begynne på selve GO - "fase-prosessen" nå. Synes det er digg jeg! Hvis jeg drikker den sakte, med en grønnsak ved siden og vann, er jeg stappmett og fornøyd etterpå. Jeg skal også gå ned 5 kg, og gleder meg bare.

Lykke til, jeg fikk tro på dette etter jeg skiftet kosthold :) Ikke søtsug i det hele tatt.. Og et godt tips er å drikke te istedenfor kaffe. Mye bedre for blodsukker og fettforbrenning under vektnedgang; grønn te generelt virker inn positivt. Og mer vann enn tørsten viser deg. Det er bare en vane.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fornøyd

Mange negative svar du får! Eg går på Camilla metoden, ville berre ned noen kilo, og den første veka gjekk eg ned 2,5 kg, veka etter opp igjen 1,5 kg. Fikk heilt sjokk, men tenkte eg berre skulle fortsette, var det "damen" på chaten deres sa eg skulle. Og dette gjorde eg, og gamle bukser passer igjen og eg er happy=) Vekta er nå bare 2,5 kg mindre, men egentlig bryr eg meg ikkje om hva den viser=) Men ta noen mål, rundt omkring på kroppen så ser du det litt lettere kanskje, anger på at eg ikkje gjorde det!

Lykke til vertfall.=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Gjest Gjest_kari_*

fikk min go123 pakke i posten i dag. med god viljen til prøve jeg bringebær, den smakte dritt!! tenkte at de andre kanskje var bedre, å prøvde den med banan og blåbær, den viste seg også å være motbydelig. makan til dritt produkt har jeg aldri vært borti! bort kastet penger spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_himfaan_*
Joda, det var en tråd om det på KG for ikke så lenge siden og. Det smaker helt bedritent. Huff, pulver no more.

Held enig, verste jeg har smakt! Men må bare prøve å få det ned. Off, kvalmende.. :S

Har akkuratt startet på CM metoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brekker meg hver gang jeg prøver å få det den. Noen som har noen forslag som kan gjøre det enklere å få det ned??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brekker meg hver gang jeg prøver å få det den. Noen som har noen forslag som kan gjøre det enklere å få det ned??

Er det virkelig verdt det? Hvorfor i alle dager driver du med denne selvpiningen? Bytt heller til ett kosthold du kan leve med, regelmessige, små og nærignsrike måltider i kombinasjon med trening, hverdagsaktivitet og nok søvn, dette er det som fungerer i lengden, ikke disse jojo-kurene og når du i tillegg hater smaker ser jeg INGEN vits med å fortsette med dette.. Beklager om jeg virker meget negativ, men synes synd på deg som gjør dette mot deg selv..

Endret av Lotte28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj ! ja det va skikkeleg ekkelt..dei reklamera med at det e Smoohtie så ej trudde det va bedre enn t.d Nutrilett, men den gang ei! er 200 kcal per porsjon, det samme som i t.d 2 knekkebrød med magert pålegg, så heller det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal man først ta pulver er vel egentlig NOKA det som smaker best synes jeg. Ofte en erstatter for lunsjen om jeg ikke har tid til å lage den. 2 scoop jordbær/sjokolade og 1 scoop vanilje i melk. Har lyst til å prøve den med blåbær også, ser at Vita har tilbud så får ta meg en tur dit i løpet av helga.

Rettelse, jeg digger faktisk smaken selvom det var uvant i begynnelsen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rettelse, jeg digger faktisk smaken selvom det var uvant i begynnelsen :fnise:

Ser mer hvorfor en gidder om en liker smaken, men om en hater den så vet en jo at det bare er snakk om tid før en slutter.

Selv tar jeg ofte en slik nutrilett-bar med karamellsmak når jeg er småsulten, uten muligheter for å lage mat eller sjokoladesyk en hverdag, synes den smaker meget godt, men spiser den ikke istedenfor vanlig mat om jeg har mulighet for å spise det da. Skal ikke slanke meg, men prøver holde sjokoladeinntaket til helg og da er denne super!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Silje_*

Jeg startet på min GO123 kur for to dager siden.

Den første shaken jeg drakk var bringebær, og jeg er enig. den smakte hy og helvette. Men så mye penger, da skal det ned. Neste gang brukte jeg ISKALDT vann, og da smakte den mye bedre..

Jeg vil ikke gå så langt å si at det er godt, men det er absolutt ikke så fælt at det ikke går an. Blodappelsin var frisk og god. blåbær og banan var midt imellom de to ;) Kyllingsuppen er forsåvidt veldig grei.

Men om dette vidunder greiene faktisk funker, deeet vet jeg ikke helt.. ;) Vå få r se og håpe på det beste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har brukt GO123 i to uker. Trener to-tre ganger i uken og spiser frukt mellom måltidene. frokost smoothie,eple eller appelsin,lunsj smoothie, knekkebrød, middag og knekkebrød til kvelds. mye vann. Har ikke gått ned i det hele tatt. Jeg kjenner at jeg har blitt strammere, men hadde forventet at jeg gikk ned mer. Smaken er faktisk helt ok. Har aldri slanket meg slik før. Har hørt at noen har fått bivirkninger, men vet ikke hva. Noen som kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig verdt det? Hvorfor i alle dager driver du med denne selvpiningen? Bytt heller til ett kosthold du kan leve med, regelmessige, små og nærignsrike måltider i kombinasjon med trening, hverdagsaktivitet og nok søvn, dette er det som fungerer i lengden, ikke disse jojo-kurene og når du i tillegg hater smaker ser jeg INGEN vits med å fortsette med dette.. Beklager om jeg virker meget negativ, men synes synd på deg som gjør dette mot deg selv..

Holder ikke på med det nå. Er ikke verdt d!! :P

Tenkte det kunne være en hjelp i å med att jeg ikke klarer å trene så mye pga. vonde føtter. Men får prøve noe annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt GO123 i to uker. Trener to-tre ganger i uken og spiser frukt mellom måltidene. frokost smoothie,eple eller appelsin,lunsj smoothie, knekkebrød, middag og knekkebrød til kvelds. mye vann. Har ikke gått ned i det hele tatt. Jeg kjenner at jeg har blitt strammere, men hadde forventet at jeg gikk ned mer. Smaken er faktisk helt ok. Har aldri slanket meg slik før. Har hørt at noen har fått bivirkninger, men vet ikke hva. Noen som kjenner seg igjen?

Jeg ble ihvertfall veldig dårlig i magen. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Notexactly
Brekker meg hver gang jeg prøver å få det den. Noen som har noen forslag som kan gjøre det enklere å få det ned??

Hold deg for nesen når du drikker.. Konsistensen kjenner du ikke så bra da, og smaken forsvinner.. så kan du bare holde deg for nesen til du har fått ned alt.. og så drikke litt vann.. Funker fett^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...