Madison Skrevet 12. juli 2003 #21 Del Skrevet 12. juli 2003 Lenge til hun kommer tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 28. juli 2003 Forfatter #22 Del Skrevet 28. juli 2003 NÅ er jeg tilbake :D :D Fattig, men 12 par SKO, 6 kjoler, masse vesker, topper og dill, rikere Fikk opplevd mye og da :D Hvor i california bor du Litago? Glemte å skrive sko bak 12 par, men hvem bryr seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 28. juli 2003 #23 Del Skrevet 28. juli 2003 Hyggelig å ha deg tilbake. Håper du har hatt en fin tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 28. juli 2003 #24 Del Skrevet 28. juli 2003 San Francisco Xeyes. Var du her? Fin by ikke sant? Håper at du unngikk de verste tåkedagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 28. juli 2003 Forfatter #25 Del Skrevet 28. juli 2003 Ja! Opplevde MYE og var også i SF, syns det var heelt nydelig der! Fikk tatt cablecars og greier :D Men, kom rett fra las vegas og 50 grader, så jeg synes det var _litt_ kaldt Var ikke tåke i SF, men i L.A derimot.. Var vel mer sånn varmedis og forurensning eller no.. Har fortsatt litt jetlag.. Får aldeles ikke sove nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 31. juli 2003 #26 Del Skrevet 31. juli 2003 Godt å ha deg tilbake Xeyes Høres ut som du har hatt en fin tur :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 31. juli 2003 Forfatter #27 Del Skrevet 31. juli 2003 Takk, Snill du mzfire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 31. juli 2003 #28 Del Skrevet 31. juli 2003 hmm.. jeg må si at du er utrolig pen, xeyes! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 1. august 2003 Forfatter #29 Del Skrevet 1. august 2003 :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: Ehm takk Candyfloss :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 1. august 2003 #30 Del Skrevet 1. august 2003 Velkommen tilbake fra ferie. En tur til Usa vil jeg og ha engang, hørtes så kjekt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 2. august 2003 Forfatter #31 Del Skrevet 2. august 2003 Ja det var en hyggelig opplevelse Marianne! Nå på søndag drar jeg til Tyskland! Og kanskje jeg avslutter et par dager før tiden for å besøke Madison på den lekre sommerhytten på sørlandet Er her pittelitt i morgen og da, men etter det så blir jeg òg borte litt igjen! Fortsatt god sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Micea Skrevet 2. august 2003 #32 Del Skrevet 2. august 2003 hmm.. jeg må si at du er utrolig pen, xeyes! :D Hmm, ja, er Xeyes den peneste her? Peneste jeg har sett til nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 2. august 2003 Forfatter #33 Del Skrevet 2. august 2003 Hmm, ja, er Xeyes den peneste her? Peneste jeg har sett til nå! :o :o :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Micea Skrevet 2. august 2003 #34 Del Skrevet 2. august 2003 Forresten så har jeg også lyst til å gå berserk i amerikanske sko- og kjolebutikker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 2. august 2003 Forfatter #35 Del Skrevet 2. august 2003 Forresten så har jeg også lyst til å gå berserk i amerikanske sko- og kjolebutikker!! Ja det var morro.. Elsker sko! Var nesten så jeg gråt fordi jeg ikke kunne få kjøpt alle parene. Var jo så mange flotte. Sånne som hun har på seg fikk jeg og kjøpt meg, skikkelig stilige syns jeg :D klem x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 2. august 2003 #36 Del Skrevet 2. august 2003 Hmm, ja, er Xeyes den peneste her? Peneste jeg har sett til nå! :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 2. august 2003 Forfatter #37 Del Skrevet 2. august 2003 :D :D Ikke gjør meg så flau a snuppa :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 2. august 2003 #38 Del Skrevet 2. august 2003 hihi :kysse: godnatta :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 2. august 2003 Forfatter #39 Del Skrevet 2. august 2003 Hih, nattinatt vennen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 2. august 2003 #40 Del Skrevet 2. august 2003 Goooooooooooooooood tur!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå