Gå til innhold

Trutmunn og kløft


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Syrin_Ulven

Eg er heilt enig. Men det å stå foran speilet og ta bilde av seg sjøl, gjerne mens man holder inn magen, har stor trutemunn, og fokuserer på dådyrøynene og kløfta ser tragisk ut uansett alder.

Ler av bilder hvor man ser at personen på bilde har tatt det sjøl, eller står foran speilet med kamera/mobilen i hånda, de prøver se på displayet at bildet ser bra ut samtidig som de suger og holder inne alt fett og forsøker få til ein sexy positur... :ler:

Og det ser teit ut når man har samme uttrykket i hvert eineste bilde, og tatt fra samme vinkel hver gang, da er det bare veldig tydelig at man har øvd seg foran speilet litt for mye. Veit om spesielt ei som gjør sånn på hvert eineste bilde som blir tatt av ho.

Trutemunner, suger inn kinnene litt, ser opp i kameraet så øynene ser enorme ut.. Eg må jo bare le rett og slett. Hadde eg kjent jenta bedre hadde eg kommentert det. Syns det er tragikomisk egentlig, veit jo ikkje om man skal le eller grine tilslutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Paradiso

Jeg synes at samtlige som går rundt og viser kløften er kvinner som er overvektige og prøver å få fokuset fra kroppen og over på noen overdimensjonerte pupper som egentlig bare er fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste jeg ser på nettby er damer over 40 som avbildes i trangt latexkorsett i utfordrende stillinger (ja, med kløft, trutmunn og oppsperrede øyne), og har tørkestativ i brakgrunnen!

:ler:

Jeg synes at man har de puppene og leppene man har, men å posere kun for å sette fokus på brystene/leppene blir litt drøyt. Å ha store pupper og ha på en vanlig kjole/singlet bør være lov, men stikker man kameraet oppi utringningen gir det lett feil inntrykk. Jeg har naturlige trutete lepper selv, og smiler med munnen igjen, så jeg er sikkert en av som blir tatt for å ha trutmunn hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Jeg synes at samtlige som går rundt og viser kløften er kvinner som er overvektige og prøver å få fokuset fra kroppen og over på noen overdimensjonerte pupper som egentlig bare er fett.

Hva mener du slanke pupper består av da? Muskler ? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hm_*
Eg er heilt enig. Men det å stå foran speilet og ta bilde av seg sjøl, gjerne mens man holder inn magen, har stor trutemunn, og fokuserer på dådyrøynene og kløfta ser tragisk ut uansett alder.

Ler av bilder hvor man ser at personen på bilde har tatt det sjøl, eller står foran speilet med kamera/mobilen i hånda, de prøver se på displayet at bildet ser bra ut samtidig som de suger og holder inne alt fett og forsøker få til ein sexy positur... :ler:

Og det ser teit ut når man har samme uttrykket i hvert eineste bilde, og tatt fra samme vinkel hver gang, da er det bare veldig tydelig at man har øvd seg foran speilet litt for mye. Veit om spesielt ei som gjør sånn på hvert eineste bilde som blir tatt av ho.

Trutemunner, suger inn kinnene litt, ser opp i kameraet så øynene ser enorme ut.. Eg må jo bare le rett og slett. Hadde eg kjent jenta bedre hadde eg kommentert det. Syns det er tragikomisk egentlig, veit jo ikkje om man skal le eller grine tilslutt.

Heter hun Jorun ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha jeg kanskje et slikt irriterende bilde her jeg, men til mitt forsvar har jeg ikke noe sånt andre steder på nettet, og jeg har ikke noen andre tok bildet.

også er det såpass redigert at en ser ikke at det er meg bare siluetten men likevel nå vurderer jeg å bytte bilde med tanke på fordommer..

neste bilde blir definitivt høyhalse genser yess

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha jeg kanskje et slikt irriterende bilde her jeg, men til mitt forsvar har jeg ikke noe sånt andre steder på nettet, og jeg har ikke noen andre tok bildet.

også er det såpass redigert at en ser ikke at det er meg bare siluetten men likevel nå vurderer jeg å bytte bilde med tanke på fordommer..

neste bilde blir definitivt høyhalse genser yess

Du, når man nærmer seg 30 så er det nok riktig med høyhalser, men over 30 så er det kun burka som gjelder.. egentlig så bør man ikke ta bilde av seg selv eller vise seg ute etter fylte 30... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, når man nærmer seg 30 så er det nok riktig med høyhalser, men over 30 så er det kun burka som gjelder.. egentlig så bør man ikke ta bilde av seg selv eller vise seg ute etter fylte 30... :fnise:

Så får man ta masse bilder siste 5min før man fyller 30 da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trutmunn er noe av det verste jeg ser. Det er så klart tilgjort, og de fleste skal ha det til at de syns det er sååå moro å sitte å lage trutmunn foran kamera. Samtidig mens de elegant vifter med et peace-tegn.

Kløft er da ganske fint, men trutmunn, nei usj... Har selv store nok lepper, og har ikke behov for å trute meg, pupper har jeg og.

Jeg syns at de som lager trutmunn, etc, virker som de har litt dårlig selvtillit (nei da ikke alle, men det kommer litt an på hvor mange bilder, hvordan bildene er, etc).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dame jeg kjenner på FB har giga svære (skremmende) øyner OG trutmunn på hvert bilde hun har lastet opp, og på 98% av bildene hun har så er bildet tatt fra samme vinkel. Etter å ha lest denne tråden så klarer jeg ikke la være å fnise litt av hvert nye trutmunn bilde hun laster opp..Greit nok, fjortiser får lov til å holde på sånn, men damer på snart 30? hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

En ting er når 14 år gamle jenter legger ut bilder, men når jeg ser jenter som er nærmere 30 enn 20 gjør det samme blir det bare latterlig. Jeg kjenner jeg får store fordommer mot slike mennesker med de oransje kløftene etter for mye solarium, for mye sminke som med bedende øyne lager trutmunn mot kameraet, som de holder og tar bilde av seg selv på badet. Jeg anser dem raskt som dumme, "tror-de-er-deilige" og er et ufattelig lett ligg. Den type mennesker liker jeg ikke.

14 år med trutmunn og kløft....jaha. Hvis det er normen var jeg alt annet enn normal da jeg var 14. :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...