Gå til innhold

Trutmunn og kløft


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

En ting er når 14 år gamle jenter legger ut bilder, men når jeg ser jenter som er nærmere 30 enn 20 gjør det samme blir det bare latterlig. Jeg kjenner jeg får store fordommer mot slike mennesker med de oransje kløftene etter for mye solarium, for mye sminke som med bedende øyne lager trutmunn mot kameraet, som de holder og tar bilde av seg selv på badet. Jeg anser dem raskt som dumme, "tror-de-er-deilige" og er et ufattelig lett ligg. Den type mennesker liker jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da synes du det motsatte av meg. En fjortenåring som legger ut slike bilder er per definisjon et barn, men en dame på godt over tjue og tretti, vet hva hun vil ha, å mange ganger så er det veldig ironisk ment å ha trutmunn, sikkert merer for moro skyld. Hva er galt med en kløft? Kvinner vet mere om sex og det å være sexy når de nermer seg tretti, mange kvinner blomstrer i den perioden av livet sitt, men en fjortenåring med kløft- et barn, det blir tåpelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye slikt da jeg var på Nettby. Kom meg heldigvis vekk fra det fæle, fæle stedet, og slipper å se slike bilder. Ser bare dumt ut, uansett alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye slikt da jeg var på Nettby. Kom meg heldigvis vekk fra det fæle, fæle stedet, og slipper å se slike bilder. Ser bare dumt ut, uansett alder.

Heeeeelt enig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da synes du det motsatte av meg. En fjortenåring som legger ut slike bilder er per definisjon et barn, men en dame på godt over tjue og tretti, vet hva hun vil ha, å mange ganger så er det veldig ironisk ment å ha trutmunn, sikkert merer for moro skyld. Hva er galt med en kløft? Kvinner vet mere om sex og det å være sexy når de nermer seg tretti, mange kvinner blomstrer i den perioden av livet sitt, men en fjortenåring med kløft- et barn, det blir tåpelig.

Lurer litt på hvor ironisk det er når så godt som hvert eneste bilde er av den arten. Når man tar bilde ovenfra og ned med et mål for øyet - å vise kløfta og dådyrøyne - da spiller man ikke på den kvinnelige seksualiteten som burde finne sted i 20-30 årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kløftig

Man er ikke ferdig med livet når man er 30, selv om det virker som om enkelte mener at da er alt over og man egentlig burde vært innelukket i en burka resten av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Enig med TS her, men legger til at det er utrolig teit uansett alder. Trutmunn ser bare uintelligent ut, og trangen til å vise kløft bunner i dårlig selvtillit.

"Se på meg, jeg har pupper"..........wow, for en bragd :roll:

Min teori er at de som må vise kløft eller masse kropp, ikke har så mye annet å by på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med TS her, men legger til at det er utrolig teit uansett alder. Trutmunn ser bare uintelligent ut, og trangen til å vise kløft bunner i dårlig selvtillit.

"Se på meg, jeg har pupper"..........wow, for en bragd :roll:

Min teori er at de som må vise kløft eller masse kropp, ikke har så mye annet å by på...

Ja, det beste er bildet av en virkelig pen jente hvor man kun ser ansiktet og halsen, uten trutmunn men med et lite smil! Da vet man at hun er pen uavhengig av tramp kløft og andre "hjelpemidler" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dioxide

Trutmunn kan jeg si meg enig i, men kløft? Pupper, store som små, er en viktig del i kvinnens anatomi, så hvorfor skjule? Forøvrig mener jeg at kløft skal forbeholdes jenter over 15. Var selv tidlig ute med kløfteksponering (rundt 12 år), men dette var kun pga av dårlig selvtillitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er når 14 år gamle jenter legger ut bilder, men når jeg ser jenter som er nærmere 30 enn 20 gjør det samme blir det bare latterlig. Jeg kjenner jeg får store fordommer mot slike mennesker med de oransje kløftene etter for mye solarium, for mye sminke som med bedende øyne lager trutmunn mot kameraet, som de holder og tar bilde av seg selv på badet. Jeg anser dem raskt som dumme, "tror-de-er-deilige" og er et ufattelig lett ligg. Den type mennesker liker jeg ikke.

Fordommer er kilden til all ondskap.

Fordommer er :spy:

Slutt med disse fordommene du har, de gjør ikke noe annet enn å ødelegge.

Fordommer er virus, fordommer er verre en kreft. Det ødelegger og det spiser folk levende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke teit, det er heit. Det er sånn jenter skal være.

Å vise seg frem å tro man deilig, det er en del av det å være jente/dame.

Man skal aldri ha fordommer mot sånt. Det er sånn det skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det en nok av både de litt eldre og de yngre som ikke "kler" å vise kløft. De fleste vet nok innerst inne om de har kropp til å komme seg unna med det eller ikke.

Like ille syntes jeg det er med de som klemmer seg inn i en dongeribukse som er for liten. Både magen og sideflesket blir da trykket opp og ut. Det er jo ikke særlig vakkert. Hele kvinnefiguren forsvinner jo også. Men det er klart jeg kan jo forstå det også, mange av disse jentenen har jo ingen store fortrinn. Så da prøver de..

Caracal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StockDama
Det en nok av både de litt eldre og de yngre som ikke "kler" å vise kløft. De fleste vet nok innerst inne om de har kropp til å komme seg unna med det eller ikke.

Like ille syntes jeg det er med de som klemmer seg inn i en dongeribukse som er for liten. Både magen og sideflesket blir da trykket opp og ut. Det er jo ikke særlig vakkert. Hele kvinnefiguren forsvinner jo også. Men det er klart jeg kan jo forstå det også, mange av disse jentenen har jo ingen store fortrinn. Så da prøver de..

Caracal

Vil egentlig påstå det er verre. Man må da kunne kle seg i klær som passer =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig med TS her, men legger til at det er utrolig teit uansett alder. Trutmunn ser bare uintelligent ut, og trangen til å vise kløft bunner i dårlig selvtillit.

"Se på meg, jeg har pupper"..........wow, for en bragd :roll:

Min teori er at de som må vise kløft eller masse kropp, ikke har så mye annet å by på...

Enig.

Jeg tenker ikke nødvendigvis at de tror de er så deilige, og iallefall ikke at de er ironiske som en annen her skriver!

Tenker heller at de er litt usikre, eller at utseende er det eneste de har å spille på. Evt en kombo: de er ikke så veldig fornøyde med utseende, men de vet de har et par attributter som de kan få komplimenter og oppmerksomhet for om de legger dem ut på et sted hvor det oppfordres til kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har naturlig kløft, og naturlig trutmunn (store lepper) Og jeg er over tredve...

Grunnet fordommer som kommer fram i tråder som denne, så er det tidvis helt jævlig. Man blir utrolig fort stemplet, og sett på som billig.

Dette på TROSS av ikke utfordrende klær og sminke.

Når det er sagt så syns jeg det er forferdelig trist med slike bilder som denne tråden er viet til. Man prøver å være noe man ikke er, bevise at man er kvinner og sexy ved å klemme sammen pupper og presse ut leppene. Patetisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har naturlig kløft, og naturlig trutmunn (store lepper) Og jeg er over tredve...

Grunnet fordommer som kommer fram i tråder som denne, så er det tidvis helt jævlig. Man blir utrolig fort stemplet, og sett på som billig.

Dette på TROSS av ikke utfordrende klær og sminke.

Når det er sagt så syns jeg det er forferdelig trist med slike bilder som denne tråden er viet til. Man prøver å være noe man ikke er, bevise at man er kvinner og sexy ved å klemme sammen pupper og presse ut leppene. Patetisk!

Hehehe, tror du er mer opptatt av å snakke om deg selv enn å egentlig skjønne skillen mellom vulgært og ikke vulgært. Diskusjonen handler om såkaldte 40/15 damer, dvs: damer som ser ut som 15åringer bakfra, men så fort de snur seg ser man at de er 40.

Hvem har sagt at kløft ikke er greit her inne? Hvor ser du det?

Jeg har store pupper jeg og, men sitter ikke å presser de opp i kameraet.

Finnes menn som absolutt skal vise muskler på bilder og, synes det er like vulgært-harry som disse damene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Therese_*

Slikt mangler stil over seg. Jeg har et slikt køddebilde på facebook, men det er kødd og det vet de fleste. Det er for tullete til å være seriøst.

Synes slikt sier at de ikke har lagt barbie på hylla enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...