Gjest Tex Skrevet 3. juli 2003 #1 Del Skrevet 3. juli 2003 Hva er din favoritt bryllupsfilm? Min er Brudens far, tidenes bryllupsfilm......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 3. juli 2003 #2 Del Skrevet 3. juli 2003 Definitivt "Four weddings and a funeral"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 3. juli 2003 #3 Del Skrevet 3. juli 2003 Bryllupsfesten Det er faktisk den morsomste filmen jeg vet om. Ikke særlig romantisk altså, men med Jon Skolmen i storform! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K. Skrevet 3. juli 2003 #4 Del Skrevet 3. juli 2003 Så akkurat "the big fat Greek wedding" - den var kjempemorsom :D K. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 3. juli 2003 #5 Del Skrevet 3. juli 2003 Noen som har sett Bryllupssangeren med Adam Sandler...? Hysterisk gøyal..... Eller Julia Roberts i Runaway Bride... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2003 #6 Del Skrevet 3. juli 2003 Jeg synes også "Four weddings and a funeral" er veldig bra. "Runaway Bride" er også en favoritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 3. juli 2003 #7 Del Skrevet 3. juli 2003 Bryllupssangeren definitivt! genialt morsom!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 3. juli 2003 #8 Del Skrevet 3. juli 2003 Noen som har sett Bryllupssangeren med Adam Sandler...? Hysterisk gøyal..... helt klart min favoritt også knallbra. Digger musikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 3. juli 2003 #9 Del Skrevet 3. juli 2003 Bryllupssangeren er nok min favoritt av denne typen filmer ja. Og min beste venns bryllup likte jeg og veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 4. juli 2003 #10 Del Skrevet 4. juli 2003 Off the top of my head: Min beste venns bryllup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 4. juli 2003 #11 Del Skrevet 4. juli 2003 Det må være The big fat Greek wedding ,og 4 bryllup og en gravferd. Men Min beste venns bryllup er jo så søt da.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 4. juli 2003 #12 Del Skrevet 4. juli 2003 "Bryllupssangeren", tror jeg. "My big, fat greek wedding" er også ok, og "min beste venns bryllup" er søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvilling76 Skrevet 4. juli 2003 #13 Del Skrevet 4. juli 2003 Tror kanskje jeg liker "The Wedding Planner" best... Syns også "Bryllupssangeren" er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 4. juli 2003 #14 Del Skrevet 4. juli 2003 Tror kanskje jeg liker "The Wedding Planner" best... * Ops! :o husket plutselig at det faktisk er en bryllipsfilm jeg har gått glipp av...* Har noen sett den nye "Just Married?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 6. juli 2003 #15 Del Skrevet 6. juli 2003 All of the above!!! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 6. juli 2003 #16 Del Skrevet 6. juli 2003 LIKER IKKE SLIKE FILMER. :D GREIT JEG SKAL GIFTE MEG-MEN DET HAR IKKE GÅTT TIL HODE PÅ MEG ,SLIK AT JEG MÅ SE MASSE BRULLUPSFILMER. MIN FAVORITT BLIR VELL DEN FILMEN VI LAGER/FILMER I VÅRT BRULLUP :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 6. juli 2003 #17 Del Skrevet 6. juli 2003 LIKER IKKE SLIKE FILMER. :D GREIT JEG SKAL GIFTE MEG-MEN DET HAR IKKE GÅTT TIL HODE PÅ MEG ,SLIK AT JEG MÅ SE MASSE BRULLUPSFILMER. MIN FAVORITT BLIR VELL DEN FILMEN VI LAGER/FILMER I VÅRT BRULLUP :D Har vel ikke noe med at det har gått til hode på oss at vi ser disse filmene... :-? Jeg har selv sett de bryllupsfilmene jeg har sett lenge før jeg i det hele tatt visste at min kjære skulle fri, faktisk før jeg møtte min kjære. Det virker som du Lisemor har stått opp med feil bein i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tosca Skrevet 6. juli 2003 #18 Del Skrevet 6. juli 2003 "Fire bryllup og en gravferd" og "Bryllupssangeren" uten tvil! Ellers kan jeg faktisk ikke fordra slike filmer som "Min beste venns bryllup" o.l. Er så skrekkelig kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå