Gå til innhold

Celica skal bli mamma til en liten jente :)

Celica

Anbefalte innlegg

Jeg tror egentlig ingen kjerringråd virker for å få i gang fødsel. Det kan sette igang murringer som du skriver, fordi du er i fysisk aktivitet. Sånn er det her også, selv om jeg er langt unna å føde. Det eneste kjerringråd kan føre til, er at du sliter deg ut eller får maserier... Bedre å bare gjøre det som er nødvendig, og heller slappe av så du er noenlunde uthvilt til fødsel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror egentlig ingen kjerringråd virker for å få i gang fødsel. Det kan sette igang murringer som du skriver, fordi du er i fysisk aktivitet. Sånn er det her også, selv om jeg er langt unna å føde. Det eneste kjerringråd kan føre til, er at du sliter deg ut eller får maserier... Bedre å bare gjøre det som er nødvendig, og heller slappe av så du er noenlunde uthvilt til fødsel :)

Ja, får legge meg nedpå litt også. Tror jeg bruker veldig mye unødvendig energi på å prøve å få i gang ting, som hele tiden viser seg å være til ingen nytte, hehe. Er jo blitt helt desperat. Alle maser jo hele tiden. Får telefoner og meldinger i et kjør. Blir ikke mindre stressa av det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, skjønner hvordan det er! Jeg gikk en uke over termin, og noe av det kjedligste var jo alt maset! Trøst deg med at bebisen kommer når den er klar. Tror ikke det er noe særlig man får gjort for å fremskynde det :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, skjønner hvordan det er! Jeg gikk en uke over termin, og noe av det kjedligste var jo alt maset! Trøst deg med at bebisen kommer når den er klar. Tror ikke det er noe særlig man får gjort for å fremskynde det :kose:

Ja, det er kjedelig. Får nå håpe hun kommer ut snart ja. Hvis jeg ikke er en av de uheldige som har fått et barn som har "grodd" fast der inni. Akkurat som om det er mulig, hehe. Men tanken har streifet meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riene startet forsiktig i går kveld. Har vart hele natten, og bare blitt verre. Kom inn på sykehuset halv 8 idag, og har vært der siden. Har åpning på 1 cm, men veldig intense rier- derfor vil de ikke sende meg hjem igjen. Så nå bor jeg på pasienthotellet. Satser på at det skjer noe idag, men er fullt mulig jeg kommer til å gå slik over natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riene startet forsiktig i går kveld. Har vart hele natten, og bare blitt verre. Kom inn på sykehuset halv 8 idag, og har vært der siden. Har åpning på 1 cm, men veldig intense rier- derfor vil de ikke sende meg hjem igjen. Så nå bor jeg på pasienthotellet. Satser på at det skjer noe idag, men er fullt mulig jeg kommer til å gå slik over natten.

Oi, oi...spennende...

Måtte inn i boka di for å se, og jammen meg er du iallefall ett skritt nærmere :jepp:

Slapp av så mye du klarer og masse, masse lykke til - snart er lillejenta di ute hos deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oioioi! snart blir det bebis på deg! :D :hoppe:

snart kommer Sunniva :babyjente:

jeg får ikke sjekka KG så ofte, får ikke nett på maskina mi -.-

men jeg skal så klart sjekke dagboka di når muligheten er der!

Lykke til videre, håper fødselen går greit! :klemmer::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig! Nå har du snart bebisen din her.

Håper det blir litt mer fremgang da, kjipt å bare ha litt åpning når riene er så vonde. Satser på baby i kveld/natt! :jepp:

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, så moro :)

Håper du snart har jenta di her, kanskje allerede nå?

Lykke til med fødselen iallefall, dette går så bra :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er nok kommet :)

Får håpe det :jepp: Vil tro hun har det siden Celica ikke har skrevet noe.

Så koselig! Håper alt gikk og går bra :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Lille Sunniva kom til verden tirsdag 14.07.09. Hun var 50 cm lang og veide 3648 gram. Kjempe nydelig :rødme:

Kom hjem fra sykehuset idag. Hadde en veldig tøff fødsel, så har ikke vært i form til å verken gå eller stå.

Fødselshistorie kommer senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, og velkommen hjem!

Takk :) Det var veldig deilig å få komme hjem. Skal bli godt å få sove i egen seng i natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...