Gjest imli Skrevet 12. juli 2009 #221 Del Skrevet 12. juli 2009 Jeg tror egentlig ingen kjerringråd virker for å få i gang fødsel. Det kan sette igang murringer som du skriver, fordi du er i fysisk aktivitet. Sånn er det her også, selv om jeg er langt unna å føde. Det eneste kjerringråd kan føre til, er at du sliter deg ut eller får maserier... Bedre å bare gjøre det som er nødvendig, og heller slappe av så du er noenlunde uthvilt til fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celica Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #222 Del Skrevet 12. juli 2009 Jeg tror egentlig ingen kjerringråd virker for å få i gang fødsel. Det kan sette igang murringer som du skriver, fordi du er i fysisk aktivitet. Sånn er det her også, selv om jeg er langt unna å føde. Det eneste kjerringråd kan føre til, er at du sliter deg ut eller får maserier... Bedre å bare gjøre det som er nødvendig, og heller slappe av så du er noenlunde uthvilt til fødsel Ja, får legge meg nedpå litt også. Tror jeg bruker veldig mye unødvendig energi på å prøve å få i gang ting, som hele tiden viser seg å være til ingen nytte, hehe. Er jo blitt helt desperat. Alle maser jo hele tiden. Får telefoner og meldinger i et kjør. Blir ikke mindre stressa av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 12. juli 2009 #223 Del Skrevet 12. juli 2009 Huff ja, skjønner hvordan det er! Jeg gikk en uke over termin, og noe av det kjedligste var jo alt maset! Trøst deg med at bebisen kommer når den er klar. Tror ikke det er noe særlig man får gjort for å fremskynde det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celica Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #224 Del Skrevet 12. juli 2009 Huff ja, skjønner hvordan det er! Jeg gikk en uke over termin, og noe av det kjedligste var jo alt maset! Trøst deg med at bebisen kommer når den er klar. Tror ikke det er noe særlig man får gjort for å fremskynde det Ja, det er kjedelig. Får nå håpe hun kommer ut snart ja. Hvis jeg ikke er en av de uheldige som har fått et barn som har "grodd" fast der inni. Akkurat som om det er mulig, hehe. Men tanken har streifet meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celica Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #225 Del Skrevet 13. juli 2009 Riene startet forsiktig i går kveld. Har vart hele natten, og bare blitt verre. Kom inn på sykehuset halv 8 idag, og har vært der siden. Har åpning på 1 cm, men veldig intense rier- derfor vil de ikke sende meg hjem igjen. Så nå bor jeg på pasienthotellet. Satser på at det skjer noe idag, men er fullt mulig jeg kommer til å gå slik over natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 13. juli 2009 #226 Del Skrevet 13. juli 2009 Riene startet forsiktig i går kveld. Har vart hele natten, og bare blitt verre. Kom inn på sykehuset halv 8 idag, og har vært der siden. Har åpning på 1 cm, men veldig intense rier- derfor vil de ikke sende meg hjem igjen. Så nå bor jeg på pasienthotellet. Satser på at det skjer noe idag, men er fullt mulig jeg kommer til å gå slik over natten. Oi, oi...spennende... Måtte inn i boka di for å se, og jammen meg er du iallefall ett skritt nærmere Slapp av så mye du klarer og masse, masse lykke til - snart er lillejenta di ute hos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 13. juli 2009 #227 Del Skrevet 13. juli 2009 Riene startet forsiktig i går kveld. Har vart hele natten, og bare blitt verre. Kom inn på sykehuset halv 8 idag, og har vært der siden. Har åpning på 1 cm, men veldig intense rier- derfor vil de ikke sende meg hjem igjen. Så nå bor jeg på pasienthotellet. Satser på at det skjer noe idag, men er fullt mulig jeg kommer til å gå slik over natten. oioioi! snart blir det bebis på deg! :D snart kommer Sunniva jeg får ikke sjekka KG så ofte, får ikke nett på maskina mi -.- men jeg skal så klart sjekke dagboka di når muligheten er der! Lykke til videre, håper fødselen går greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 13. juli 2009 #228 Del Skrevet 13. juli 2009 Endelig! Nå har du snart bebisen din her. Håper det blir litt mer fremgang da, kjipt å bare ha litt åpning når riene er så vonde. Satser på baby i kveld/natt! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 13. juli 2009 #229 Del Skrevet 13. juli 2009 Så spennende! Håper hun kommer snart Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 13. juli 2009 #230 Del Skrevet 13. juli 2009 Åhh, så moro Håper du snart har jenta di her, kanskje allerede nå? Lykke til med fødselen iallefall, dette går så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 14. juli 2009 #231 Del Skrevet 14. juli 2009 Hmmm...ikke noen oppdatering? Spørs om lille Sunniva har kommet da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusepus Skrevet 14. juli 2009 #232 Del Skrevet 14. juli 2009 Hmmm...ikke noen oppdatering? Spørs om lille Sunniva har kommet da... Det tror jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mercury Skrevet 14. juli 2009 #233 Del Skrevet 14. juli 2009 Åh. Så gøy at jeg fikk lese dette når jeg kom hjem! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 14. juli 2009 #234 Del Skrevet 14. juli 2009 Hei Hei Ceilica! Håper alt går bra med deg og at du har fått lillejenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mercury Skrevet 15. juli 2009 #235 Del Skrevet 15. juli 2009 Hun er nok kommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 16. juli 2009 #236 Del Skrevet 16. juli 2009 Hun er nok kommet Får håpe det Vil tro hun har det siden Celica ikke har skrevet noe. Så koselig! Håper alt gikk og går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mercury Skrevet 17. juli 2009 #237 Del Skrevet 17. juli 2009 Jeg håper det jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celica Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #238 Del Skrevet 17. juli 2009 Hei! Lille Sunniva kom til verden tirsdag 14.07.09. Hun var 50 cm lang og veide 3648 gram. Kjempe nydelig :rødme: Kom hjem fra sykehuset idag. Hadde en veldig tøff fødsel, så har ikke vært i form til å verken gå eller stå. Fødselshistorie kommer senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 17. juli 2009 #239 Del Skrevet 17. juli 2009 Gratulerer, og velkommen hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celica Skrevet 17. juli 2009 Forfatter #240 Del Skrevet 17. juli 2009 Gratulerer, og velkommen hjem! Takk Det var veldig deilig å få komme hjem. Skal bli godt å få sove i egen seng i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå