stinina Skrevet 3. juli 2003 #1 Del Skrevet 3. juli 2003 Hvor langt har dere kommet med planleggingen? Dere som skal gifte dere neste år. Syns bare det er litt gøy å høre :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 3. juli 2003 #2 Del Skrevet 3. juli 2003 Har akkurat begynt, men gifter oss ikke før i september da. Skal snakke med kirken i morgen og se på selskapslokale i løpet av de neste to ukene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pudding Skrevet 3. juli 2003 #3 Del Skrevet 3. juli 2003 Vi har bestemt dato og lokale for bryllupsfesten, men ellers har vi nok det meste foran oss enda... Har sett endel på kjoler på nettet, for å se omtrent hvordan den skal være. Har mange planer i hodet, men kommer nok til å vente et par måneder før vi begynner på ordentlig. Først må jeg tenke på examen i august -huffameg Etter det har vi litt mer tid. Gleder meg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 3. juli 2003 #4 Del Skrevet 3. juli 2003 Vi gifter oss 29. mai og har gjort en hel masse! * Kirke * Lokale * Forlovere, toastmaster, prosesjon og gave-opp-pakkere * Meny * Brudekjole * Brudepikekjole og sko * Tiara til brud og brudepike * Bestemt brudgommens og brudesvennens antrekk * Laget monogram og fått det i stempelform * Forlovernes antrekk er klare * Bryllupskake er avklart Det var det jeg husket så langt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tosca Skrevet 3. juli 2003 #5 Del Skrevet 3. juli 2003 Vi skulle i utgangspunktet gifte oss i mai i år, så alt var klart til det. Så da vi utsatte bryllupet i 1 år, endret vi bare dato på alt vi hadde bestilt. Så dermed ligger vi veldig godt an. Det er bare småting igjen. Så nå kan jeg ta det helt rolig framover. Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosepia Skrevet 3. juli 2003 #6 Del Skrevet 3. juli 2003 Vi har egentlig ikke så mye klart... Vi har: *Bestemt dato og sted *Bestilt kirke * Hørt rundt omkring når det gjelder selskapslokale, men vi har ikke bestemt oss... * Jeg har prøvd kjoler, men ikke bestemt meg. Nå vet jeg i alle fall hva jeg passer :D * Spurt hans forlover og han har sagt ja * Nesten bestemt meg for hvem jeg skal ha som forlover Og tror egentlig det er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 3. juli 2003 #7 Del Skrevet 3. juli 2003 Gifter meg om 11 mnd og har til nå klart: - kirke - lokale - fotograf - forlovere Føler at jeg har GOD tid! Har også sett meg ut en brudekjole på nettet (men den går vel snart ut er jeg redd, er fra 2002). Tja, det var vel alt, men ikke verst bare det :kgsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2003 #8 Del Skrevet 3. juli 2003 Ingenting klart enda og vi gifter oss i juli neste år, så langt har vi kommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 4. juli 2003 #9 Del Skrevet 4. juli 2003 Kirke Lokale Fotograf Dette bør dere bestille 1 år i forveien,for å få der dere vil ha det. Lykke til. Jeg gifter meg i år-9 august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 4. juli 2003 #10 Del Skrevet 4. juli 2003 Gifter oss om 11 mnd og prøver å bli enig om hva slags bryllup vi skal ha. Blir sannsynligvis et veldig enkelt bryllup, borgelig, så det er egentlig ikke noe å ordne på flere mnd ennå. Vielsestid kan ikke bestilles før 4 mnd før bryllupet, så vi har virkelig goooood tid. Har valgt forlovere, og kikker litt etter kjole, det er alt foreløpig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 4. juli 2003 #11 Del Skrevet 4. juli 2003 Vi gifter oss 7. august neste år. Vi har bestilt kirke og ser på lokaler for øyeblikket. Det er fryktelig dyrt! Vi har bestemt oss for fotograf, men tenker på det til mandag. Forlovere er bestemt, men ikke spurt. Driver og lager gjesteliste og leker litt med invitasjonsdesign. Tør ikke kikke på kjoler annet enn på nettet enda. Er redd for å skremme alle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verene Skrevet 4. juli 2003 #12 Del Skrevet 4. juli 2003 Vi har ike gjort så mye ennå, syns det er littepitt tidlig jeg! Men noe er jo ordnet da: - Kirken er booket - Har reservert lokaler - Jeg har bestemt min forlover, hun er spurt og sa ja :D Min kjære er litt i tvil, han har tre svært gode kamerater det står mellom, så han har ikke bestemt seg ennå. Vanskelig det der, noen vil jo sikkert bli såret - Har begynt å tenke på menyen, siden lokalet vi har valgt, tilbyr servering av mat/ drikke - Kjole får vente, siden jeg først vil ned noen kilo etter fødselen (fødte for en måned siden) Så - da er det bare ca. hundre tusen ting igjen da! Men en ting - regner med det koster å booke kirken for vielser, noen som vet hvor mye ca? (Det varierer vel fra kirke til kirke kanskje?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2003 #13 Del Skrevet 4. juli 2003 Det varierer mye fra kirke til kirke - både pris og om man betaler. Hos oss er det gratis i den kirken vi sokner til ettersom vi begge tilhører statskirken. Dersom vi ikke hadde soknet til kirken eller vært medlem i statskirken måtte vi ha betalt et gebyr. Dette gebyret kan variere fra noen hundre til et par tusen kroner. Populære kirker er ofte mye dyrere enn de mer "vanlige". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bruden Skrevet 4. juli 2003 #14 Del Skrevet 4. juli 2003 Vi gifter oss 14. august 2004. Kirke og prest er bestilt. Lokalet var opptatt så nå leter vi etter et annet. Kaker er i stor grad i orden og bestilt. Blomstene har jeg tenkt en god del på hvordan jeg vil ha og vet i alle fall fargene. Serveringen er fastsatt, mangler komplett meny, men vi vet i alle fall hvordan vi vil ha gangen i det. Og vi har de som skal ha ansvaret for det. Har ikke helt klart servitører ennå, men vet hvem jeg vil spørre. Drikkevarene er fastsatt. Innbydelsene er fastsatt mer eller mindre. Brudepiker og brudesvenn er fastsatt. Bordekning er i tankene. Sitter og titter på bordkort nå. Bordpynt har jeg vel funnet også. Selve vielsen er i orden. Kjolen er i tankene (må ned noen fødselskilo først).....samt at tiara og slør er lånt. Sko er kjøpt. Tenker mye på håret.... Musiker er spurt, både til kirke og festen. Forlover er klart og vi har en toasmaster i tankene. Tja.....er det noe mer da.....Tror ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bruden Skrevet 4. juli 2003 #15 Del Skrevet 4. juli 2003 Vi gifter oss 14. august 2004. Kirke og prest er bestilt. Lokalet var opptatt så nå leter vi etter et annet. Kaker er i stor grad i orden og bestilt. Blomstene har jeg tenkt en god del på hvordan jeg vil ha og vet i alle fall fargene. Serveringen er fastsatt, mangler komplett meny, men vi vet i alle fall hvordan vi vil ha gangen i det. Og vi har de som skal ha ansvaret for det. Har ikke helt klart servitører ennå, men vet hvem jeg vil spørre. Drikkevarene er fastsatt. Innbydelsene er fastsatt mer eller mindre. Brudepiker og brudesvenn er fastsatt. Bordekning er i tankene. Sitter og titter på bordkort nå. Bordpynt har jeg vel funnet også. Selve vielsen er i orden. Kjolen er i tankene (må ned noen fødselskilo først).....samt at tiara og slør er lånt. Sko er kjøpt. Tenker mye på håret.... Musiker er spurt, både til kirke og festen. Forlover er klart og vi har en toasmaster i tankene. Tja.....er det noe mer da.....Tror ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bruden Skrevet 4. juli 2003 #16 Del Skrevet 4. juli 2003 Vi gifter oss 14. august 2004. Kirke og prest er bestilt. Lokalet var opptatt så nå leter vi etter et annet. Kaker er i stor grad i orden og bestilt. Blomstene har jeg tenkt en god del på hvordan jeg vil ha og vet i alle fall fargene. Serveringen er fastsatt, mangler komplett meny, men vi vet i alle fall hvordan vi vil ha gangen i det. Og vi har de som skal ha ansvaret for det. Har ikke helt klart servitører ennå, men vet hvem jeg vil spørre. Drikkevarene er fastsatt. Fotograf er i nok i orden også, det blir privat. Innbydelsene er fastsatt mer eller mindre. Brudepiker og brudesvenn er fastsatt. Bordekning er i tankene. Sitter og titter på bordkort nå. Bordpynt har jeg vel funnet også. Selve vielsen er i orden. Kjolen er i tankene (må ned noen fødselskilo først).....samt at tiara og slør er lånt. Sko er kjøpt. Tenker mye på håret.... Musiker er spurt, både til kirke og festen. Forlover er klart og vi har en toasmaster i tankene. Tja.....er det noe mer da.....Tror ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bruden Skrevet 4. juli 2003 #17 Del Skrevet 4. juli 2003 bidro visst sterkt til denne diskusjonen, sorry, fikk jo feilmelding om at den ikke var sent..... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bruden Skrevet 4. juli 2003 #18 Del Skrevet 4. juli 2003 bidro visst sterkt til denne diskusjonen, sorry, fikk jo feilmelding om at den ikke var sent..... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2003 #19 Del Skrevet 4. juli 2003 Så langt dere har kommet! :o Noia, vi har nettopp bestemt dato og kirke, oioioi, ikke noe mer sommerferie på meg... -- Marte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 4. juli 2003 #20 Del Skrevet 4. juli 2003 Så langt dere har kommet! :o Noia' date=' vi har nettopp bestemt dato og kirke, oioioi, ikke noe mer sommerferie på meg... [/quote'] Slapp av, det er ikke vanlig å ha ordnet så mye så lang tid i forveien! Det viktigste er jo kirke og lokale. Og fotograf, særlig hvis det er en spesiell dere vil ha. Ellers er det jo bare koselig å ha noe planlegging igjen i året som kommer, syns det hadde vært litt trist hvis alt var ordnet alt nå jeg - men det er meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå