Steinar40 Skrevet 29. desember 2009 #101 Del Skrevet 29. desember 2009 Ikke tolk så mye, handle. Handlingslammede damer er ikke så veldig interessante de heller? Nei, dette kan jeg faktisk skrive under på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snill Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #102 Del Skrevet 8. mai 2010 "Oh, what’s the point? When I like them, they don’t like me, when they like me, I don’t like them. Why can’t I act with the ones I like the same way I do with the ones I don’t like?" ...og når man da treffer den hjemvendte tidligere klasseveninnen, som man engasjerer seg i fordi hun både er jobbmessig stabil så vel som reflektert og voksen (ja, jeg vil ha noen "voksne"), hva skjer da? Jo, man er ute og tar noen rolige pils, praten er lovende og vi trives. Så kommer da vår felles veninne (som forøvrig har sagt 100 ganger at jeg blablablabla må finne en dame etc.) og presenterer "daten" min for en kar. Hvem det var? En, for begge, ukjent som var på besøk noen dager, med det resultat at "daten" min blir interessert i han her da. Saken er jo i seg selv ok den. Ikke noe problem at hun finner en annen, men man kan jo bli deprimert av mindre når de man trodde ville en vel faktisk ender med å stikke kjepper i hjulene. Og det var etter et halvår uten å lete eller forvente noe som helst, og når man da får noe rett i fanget er det brennsikkert at det kommer noen å saboterer. Man kan jo bli deprimert av mindre ja, men man er jo blitt litt klokere...Ja, de finnes...absolutt, men man kan begynne å lure på om noen synes å ha det moro på min bekostning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsikka Skrevet 9. mai 2010 #103 Del Skrevet 9. mai 2010 "Oh, what’s the point? When I like them, they don’t like me, when they like me, I don’t like them. Why can’t I act with the ones I like the same way I do with the ones I don’t like?" Vil bare si jeg føler med deg, og vet akkurat hvordan du har det. Det føles håpløst ofte. Skulle gjerne funnet meg en snill mann jeg. Men de er visst ikke så lett å finne de heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 9. mai 2010 #104 Del Skrevet 9. mai 2010 Det er her en må være slem. Som mann må en ta den en vil ha. Da den nye mannen ble introdusert skulle du rett og slett ha satt fyren på plass og krevd prinsessa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snill Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #105 Del Skrevet 9. mai 2010 Det er her en må være slem. Som mann må en ta den en vil ha. Da den nye mannen ble introdusert skulle du rett og slett ha satt fyren på plass og krevd prinsessa. Ja, det er vel det man SKULLE gjort, eller skulle sagt...mye som passer bra i etterpåklokskapens teoretiske lys, men som "aldri", av noen, ikke blir noe av i praksis. Til det er jeg nok for snill (?), dum, lite uhøfflig or whatever...(ser for ordens skyld ikke det å være snill som å være tøffel, slik det blir hevdet i en annen tråd) Skulle kanskje vært slemmere, mer brutal, mindre "korrekt", men det er kort og godt ikke meg det. ...og sånn går no´ dagan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -L- Skrevet 9. mai 2010 #106 Del Skrevet 9. mai 2010 ...jentene, som vil ha det stødige og stabile. Uten de store (negative) overraskelsene som ikke-klarerte nachspiel i stua, flørting med alt med mer enn to bein, konstant rennning på byn uke som helg, beskjeden interesse for det meste av sport, med normal hygiene, aldri hverken sure eller nyvaskede sokker på gulvet, og med et aldri så lite nedarvet husmorgen? Begynner å lure litt egentlig. Nærmer meg 30, har til gode å treffe (den single) sjelevennen, samtidig som det for hver dag virker som motehysteriet, tv-galskapen og det overfladiske griper mer og mer om seg. Skulle man være så heldig å treffe noen som er perfekte så er de enten allerede på gang med en kar, de blir snappet opp av en kompis...ja, noe går i alle fall alltid galt, og jeg føler det er fint lite jeg gjør galt selv. Er kravet til jentene å bli underholdt av spennende og superaktive menn? Må man ha 4 kvadratmeter med tatoveringer, 40 forhold og 70 damer på CVen and so on? Er det over og ut for den HELT normale mannen, som står opp tidlig for å gå på jobb, lufter bikkja (som han ikke har) om kvelden, tar seg en pils, men gjerne med ukers mellomrom, jobber med barn\unge, følger med på det som skjer i verden, og generelt rett og slett har lyst til å ha noen å være opptatt både av og med? Virker som vi er bortskjemt. Vi vil hele tiden bli underholdt på tv. Så fort det blir kjedelig skifter vi kanal. Føler det samme i singellivet også. Kan man ikke tilby noe "ekstra" utover det som alltid har vært der (kjekk, snill og ærlig), ja så står man der. Begynner i alle fall å bli rimelig lei, og spesielt etter at siste interessante jente sansynligvis forsvinner til ulven(e). Bakgrunn for innlegget? Hvem vet, frustrert, lei, deprimert, ustabil, søkende, desperat, du har sikkert rett om du mener noe annet Ligner litt på en annen tråd denne, beklager det. De egenspanene du sier du har er så og si er egenskaper damer ser etter, men man kan ha alle verdens egenskaper om "kjemien" ikkje stemmer aka hvis damen ikkje er tiltrukket av deg. Det finnes noen tråder i samliv og relasjons forumet hvor damen skriver om mannen som har alle egenskapene hun ser etter, men hun er ikkje tiltrukket av han. Eg fåreslår du leser noen av de trådene for å få mer innsikt. Ditt problem ligger i at du ikkje tiltrekker damene du møter, egenskapene har du. Du trenger ikkje å være en player for å kunne dra damer. Det du derimot trenger er evnen til å være gøy og skille deg ut fra andre menn. Det du sier om at du ikkje vil gå inn i rollen som en "player" eller om eg skal quote deg: "Uansett er det ikke aktuelt for mitt vedkommende å gå rundt å være broket, ravende og ta på meg den typiske sjekkerollen, føler ikke det passer meg, og da lar jeg være. Jeg gidder ikke lure meg, og damene, med å ta på meg en rolle på byn som jeg ikke har ellers, og som jeg ikke er interessert i å holde på. Det er jo mer eller mindre synonymt med å lure både seg selv og andre." Dette er en tankegang som ikkje har noen annen effekt enn å hindre deg i å gjøre det du må gjøre hvis du skal komme deg ut av denne situasjonen. Hvorfor tenker du at du må ta på deg en rolle? Hvoffor kan du ikkje utvikle personligheten din og få noen av de trekkene damer ser etter i menn? Egentlig forstår eg det veldig godt. Det er enkelt å klage om situasjonen, men det er noe helt annet å gjøre noe med den. Det var en kar som fåreslo charismarts, men han ble ikkje tatt veldig seriøst så det ut som. Du kan selvfølgelig gjøre som du har gjort til nå, vente i håp om at noen skal dukke opp, men du kan også ta saken i egne hender å gjøre som veldig mange andre nice guys har gjort før deg. Begynne på en sosial utvikling slik at når du møter damen som får det til å krible i magen kan du snakke med henne og tiltrekke henne. Du sa på slutten av ditt første innlegg at denne tråden ligner på en annen, det er ikkje noe du trenger å beklage. Dette nice guy "fenomenet" er noe som er ganske utbredt hos mange menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå