Molanya Skrevet 3. juli 2003 #1 Del Skrevet 3. juli 2003 Hei! Jeg har nettopp blitt introdusert for Magic-kortspillet. Det er gøy - og wow - tida forsvinner jo på 0,0. Jeg er jo da nybegynner, men har planer om en relativt kjapp oppgradering. Andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 3. juli 2003 #2 Del Skrevet 3. juli 2003 Kjæresten min holder på med det. Vær forsiktig - det blir lett en mani. Mine kjære har kort til mangfoldige tusen i esker som skal systematiseres to, tre ganger i året. Men han er jo litt søt da, når han sitter på gulvet i en masse kort som en annen toåring. Tror det med Magic og jenter er et godt sjekketriks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 3. juli 2003 #3 Del Skrevet 3. juli 2003 uff, jeg jobber i en helsekost rett ved siden av en butikk som heter OUTLAND, og der selger de bare slike ting. det henger daglig en masse ungdommer utfor butikken og sitter og spiller. mye bråk, men ok, de har det jo gøy:) klem Iset 19+6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 3. juli 2003 #4 Del Skrevet 3. juli 2003 Vi har Outland her i Oslo også. Inne på Østbanen/Oslo S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 3. juli 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 3. juli 2003 Hehe - det blir vel kanskje oppfattet som litt nerdete. Men det er gøy, altså. En egen liten fantasi-verden med monstre og stilige kort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 4. juli 2003 #6 Del Skrevet 4. juli 2003 Hei Molanya! Jeg spiller Magic, men det har dessverre blitt veldig sjelden de siste to årene. Det er kjempemorsomt, og jeg kan ikke si noe annet enn at det må være beste kortspill, om ikke beste spill! Har ikke så mange kort og samler heller ikke, så jeg låner oftest av de jeg skal spille mot. Har du noen kort selv? Er du med i en gruppe eller no' sånt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 4. juli 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 4. juli 2003 Hei Melian! Jeg har ikke egne kort lengre, og er heller ikke med i noen gruppe. Jeg har såvidt begynt - men ble litt hekta med èn gang. Har lyst til å få meg egne kort etterhvert, og lære meg det ordentlig. Må nok bruke noen nattetimer. Du er sikkert av de mer avanserte - med flere typer kort osv? Jeg har for tiden mer enn nok med basic-kortene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 4. juli 2003 #8 Del Skrevet 4. juli 2003 Basic-kort? Vet ikke helt hva du mener med det, men mener du kanskje at det står Starter Level på kortene du kjøper? Jeg har litt blanding, men flesteparten er på Expert Level. Har ikke tenkt egentlig på de ulike levelene så mye når jeg kjøper, jeg har mer enn nok med å følge med på de ulike seriene. Min Thingol spiller også, og han er mye mer dreven (og samler) enn meg, så han hjelper til når jeg trenger hjelp og slikt. I forhold til han og de på hans nivå, er jeg en orntli rookie. Ikke alltid så artig å spille når man blir knust hele tiden. Men det er skummelt lett å bli hekta ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moonmood Skrevet 7. juli 2003 #9 Del Skrevet 7. juli 2003 Jeg spilte det kortspilllet for kanskje 7 år siden!!! Det var visst første gangen det kom til Norge mener jeg å huske. Og ja, det var veeeldig lett å bli hekta. Faktisk så spilte jeg og kameratene mine det hver dag, friminutt, langfri, etter skolen... osv osv! :o Vel, vi klarte å spille oss så sinnsykt lei... Uansett, spilles det med måte, så er det et artig konsept, bare leit at det er så sinnsykt kommersielt. Men gøy var det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå