Gå til innhold

700 innlegg

Tjorven

Anbefalte innlegg

Jippi, da runder jeg i dette øyeblikket 700 innlegg her inne på KG.

:hoppe:

Skjønner nesten ikke hvordan det kan ha blitt så mange, men det er iallfall et hyggelig sted å være. I dag fikk jeg også en kjempehyggelig hilsen inne på dagboka mi fra Imari der hun skrev at hun alltid smilte når hun så mine innlegg, siden hun alltid blir i godt humør av å tenke på Tjorven på Saltkråkan. Det var så koselig å høre, og dermed håper jeg det blir nye 700 innlegg fra meg de kommende ukene og månedene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk alle sammen. Jeg er nok ikke av de mest aktive her inne, men det blir fort en del antall innlegg når man liker å skrive og liker å engasjere seg i diskusjoner! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arwen: Du ser at det står 2002, ikke sant?

Blingsa selv jeg altså. :wink:

Gratulerer Tjorven!

:ler: selvfølgelig, syntes det var voldsomt. Trodde at vi hadde "snakket" sammen før det også men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! (du min barndoms heltinne) :wink:

:ler: Jeg er jammen meg min egen barndoms heltinne også! :ler:

:ler: selvfølgelig, syntes det var voldsomt. Trodde at vi hadde "snakket" sammen før det også men..

Nei, så kjapp er jeg nok ikke, det hadde vært ekstremt!! :blunke: Jeg opprettet denne brukeren i fjor, men jeg begynte vel ikke å bruke den ordentlig før i høst tror jeg... Hadde den liggende litt på lur en stund siden jeg hadde lyst til å skaffe meg nytt nick etter å ha vært fast bruker her tidligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...