hilde1 Skrevet 21. februar 2009 #1 Del Skrevet 21. februar 2009 Har vært betatt i noen mnd av en gutt noen timer fra meg i noen mnd nå.. Har møtt han 3 ganger siden første gang jeg møtte han,og vi har da hatt det kjempe! Nå har han sluttet å svare meg, etter at jeg tvang ut av han at han ble redd når det begynte bli seriøst, det var bare sånn han var. Nå svarer han ikke i det hele tatt,men jeg har så lyst å få snakket ut med ham, og lengte etter ham.. Er vant med å ha kontat så og si hver dag, og når han da plutselig slutter å svare blir det vanskelig og vondt for meg.. Noen som har gode råd til å slutte å sende til han, og etter hvert greie å glemme han? Fristelsen blir mange ganger for stor,så jeg sender mld til han, bare for å få vite at han ikke svarer.. og da føler jeg meg bare enda dummere og masete.. Trodde det var noe der,men så feil kan man ta.. og det svir:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2009 #2 Del Skrevet 21. februar 2009 Du må nok bare akseptere at han ikke er interessert lenger. Det har nok ikke noe med deg å gjøre, han sier jo at han trekker seg når det blir seriøst. Så da har det ingen hensikt å sende han meldinger i håp om at han skal ombestemme seg. Bare aksepter det, og så kan du sørge over det en stund også. Det går jo an å skrive en avsluttende melding til han om at du aksepterer at han ikke er interessert, men synes det er synd ettersom dere hadde det så bra sammen. Så får du på en måte avsluttet det på en ordentlig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilde1 Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 21. februar 2009 Du må nok bare akseptere at han ikke er interessert lenger. Det har nok ikke noe med deg å gjøre, han sier jo at han trekker seg når det blir seriøst. Så da har det ingen hensikt å sende han meldinger i håp om at han skal ombestemme seg. Bare aksepter det, og så kan du sørge over det en stund også. Det går jo an å skrive en avsluttende melding til han om at du aksepterer at han ikke er interessert, men synes det er synd ettersom dere hadde det så bra sammen. Så får du på en måte avsluttet det på en ordentlig måte. ja,,det er det som er vanskelig,fordi alt gikk så bra.. og jeg har sagt jeg ikke vil skremme han osv, men han svarer ikke,så jeg får ikke noen bekreftelse heller på at jeg skal drite i han.. og så lenge han ikke sier det så blir det så utrolig vanskelig, for da sitter jeg med et lite håp. 6 mnd med mld og telefoner om at han liker meg godt,og så plutselig bare slutter han å skrive. Det blir litt for merkelig for meg..og vanskelig å forstå.. hadde troen på dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sidsel Skrevet 21. februar 2009 #4 Del Skrevet 21. februar 2009 Ah, jeg kjenner meg igjen der. Jeg hadde hold på sånn med en fyr lenge, men så snart det begynte å bli littegranne seriøst skjønte han at han egentlig ikke hadde de følelsene for meg, og gjorde det slutt. Vi også hadde det kjempefint sammen, og det var nok derfor han ikke sluttet før det hadde gått laaaang tid, selv om han bare hadde vennskapelige følelser for meg. Mitt råd er å insistere på å snakke ordentlig med ham, og reise og besøke ham for å snakke ansikt til ansikt. Ikke bry deg om du føler at det er "masete", såppas skylder han deg virkelig! Få ham til å fortelle hva han egentlig føler, og hva han følte for deg gjennom all flørtingen. Sannsynligheten er stor for at han kan fortelle at han aldri hadde noen romantiske følelser for deg, selv om han liker deg veldig godt og er helt sikker tiltrukket av deg. Når du vet at det aldri var noe der, så vil det være mye lettere for deg å gå videre! Tanken om at han aldri hadde de romantiske følelsene er så klart bare mine spekulasjoner, men jeg tror uansett hva han svarer så vil det være mye lettere for deg å gå videre når du vet ordentlig hva som skjedde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2009 #5 Del Skrevet 21. februar 2009 Glem han! Du har hvertfall en som ikke svarer i det hele tatt. Ikke send han meldinger, det er nok over. Uansett hvor vondt det gjør. Du vet det selv, han er ikke verdt det. Det er flere fisk i havet, og nei, alle ser ikke ut som steinbitt og breiflabb selv om det kan virke sånn til tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilde1 Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 22. februar 2009 Dere har nok rett.ringte han ikveld etter en fest,han tok ikke tlf engang:( Svir så sinnsyykt mye,men nå fant jeg ut jeg må gi f*en.. Selv om det er vanskelig og tungt må jeg bare drite i han. han hadde tatt tlf hvis han ville.han hadde svart på mld hvis han ville, og iallefall msn!! kansje han sender mld om en uke nå jeg ikke sneder lenger,men jeg tror ikke det lenger:(æuff,det svir sånn:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. februar 2009 #7 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg kjenner meg også igjen her. Datet en sånn fyr for 1 år siden. Vi var på et par bra dager, og faktisk uten at noe skjedde. Plutselig så sluttet han å svare på mld min. Jeg glemte han men etter 3-4mnd fikk jeg en mld av han igjen. Han hadde blitt redd og ville ikke binde seg enda. Det var jo fint at han sa ifra men hvorfor ikke si det med en gang. Men nå var han klar. Vi dro på et par dater men så møtte jeg noen andre. Like greit det! Fordi han virka veldig usikker. Så mitt råd er også at du bare glemme han. Selvom jeg vet det ikke er lett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kavring Skrevet 22. februar 2009 #8 Del Skrevet 22. februar 2009 Kjenner meg igjen jeg også. Fikk beskjed om at han tok ting som de kom. Og det som kom var vel bare sex. Tenker på han enda... Er som du sier, hadde han hatt lyst, så hadde han svart deg. Du må bare gjøre deg sterk, for etter en stund så blir det bedre. Men det vil nok komme dager hvor du syns det er ekstra ille. But keep ya head up, and pray for better days Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilde1 Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #9 Del Skrevet 22. februar 2009 Tusen takk for flotte svar. Herlig å vite at jeg ikke er alene. Føler jo det er jeg som har gjort noe galt,og at jeg er en maseræv som skremte han bort. Har lyst å ringe han,sende mld til han, men jeg vet han svarer ikke. og jegkommer til å håpe lenge på at han kommer til å sende til meg, sikkert i flere uker.. kommer til å treffe han igjen i påsken,eller sommer,da vi har landsted samme plass. Håper ikke jeg treffer han med en annen jente,da vet jeg jeg blir knust. Dumme mannfolk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kavring Skrevet 22. februar 2009 #10 Del Skrevet 22. februar 2009 Tusen takk for flotte svar. Herlig å vite at jeg ikke er alene. Føler jo det er jeg som har gjort noe galt,og at jeg er en maseræv som skremte han bort. Har lyst å ringe han,sende mld til han, men jeg vet han svarer ikke. og jegkommer til å håpe lenge på at han kommer til å sende til meg, sikkert i flere uker.. kommer til å treffe han igjen i påsken,eller sommer,da vi har landsted samme plass. Håper ikke jeg treffer han med en annen jente,da vet jeg jeg blir knust. Dumme mannfolk Mhm, det som er kjipt. At man plutselig møter på dem, og så kommer alle følelsene tilbake på en måte. Det er noe i det dem sier om at man vil ha det man ikke kan få. Og jeg håper det er sant at det ordner seg for snille jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #11 Del Skrevet 22. februar 2009 Kutt ham ut, slett nummeret hans, ha NULL kontakt, kom deg videre. Det er faktisk den beste måten å få en sånn fyr tilbake på og.. Sender du mld skyver du han bare lengre vekk, holder du deg unna og viser at du har ditt eget liv så får han tid til å savne deg og vil plutselig ha deg igjen. Men jeg anbefaler ikke å gå rundt og håpe på det, for da tar det lengre tid å komme over han. Det er ikke alltid de ombestemmer seg. Og i min erfaring så dukker samme problemet opp igjen på nytt når han kommer krypende tilbake. Sånne menn er alltid umulige å ha med å gjøre og du vil ikke ha han i livet ditt! Aksepter at det er over, at det ikke var din feil og at det vil vise seg å være det beste selv om du ikke ser det akkurat nå. Det er tungt og vanskelig, men tenk at det er det beste for alle parter at du faktisk ikke tar kontakt. Og selv om det ikke er noe trøst når såret er ferskt, så vil tiden lege det. Distraher deg med andre ting i mellomtiden, gjerne andre gutter Tren, ta vare på deg selv, få en hobby. En dag er du plutselig helt over han. This too shall pass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilde1 Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #12 Del Skrevet 23. februar 2009 Kutt ham ut, slett nummeret hans, ha NULL kontakt, kom deg videre. Det er faktisk den beste måten å få en sånn fyr tilbake på og.. Sender du mld skyver du han bare lengre vekk, holder du deg unna og viser at du har ditt eget liv så får han tid til å savne deg og vil plutselig ha deg igjen. Men jeg anbefaler ikke å gå rundt og håpe på det, for da tar det lengre tid å komme over han. Det er ikke alltid de ombestemmer seg. Og i min erfaring så dukker samme problemet opp igjen på nytt når han kommer krypende tilbake. Sånne menn er alltid umulige å ha med å gjøre og du vil ikke ha han i livet ditt! Aksepter at det er over, at det ikke var din feil og at det vil vise seg å være det beste selv om du ikke ser det akkurat nå. Det er tungt og vanskelig, men tenk at det er det beste for alle parter at du faktisk ikke tar kontakt. Og selv om det ikke er noe trøst når såret er ferskt, så vil tiden lege det. Distraher deg med andre ting i mellomtiden, gjerne andre gutter Tren, ta vare på deg selv, få en hobby. En dag er du plutselig helt over han. This too shall pass! Er nok det jeg må gjøre.. Slettet nr hans idag,og selv om det var hardt,så er det nok det beste.. Så får jeg bare leve livet mitt,og heller se om han engang angrer. men vente skal jeg ikke gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*gjest*truuls Skrevet 23. februar 2009 #13 Del Skrevet 23. februar 2009 Svake, svake mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilde1 Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #14 Del Skrevet 23. februar 2009 Svake, svake mennesker. hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kavring Skrevet 23. februar 2009 #15 Del Skrevet 23. februar 2009 hva mener du? Han mener nok at vi er svake som ikke klarer å slutte og tenke på mannfolk som egentlig ikke er verdt tankene våre en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*gjest*truuls Skrevet 23. februar 2009 #16 Del Skrevet 23. februar 2009 Han mener nok at vi er svake som ikke klarer å slutte og tenke på mannfolk som egentlig ikke er verdt tankene våre en gang Skulle ikke ha byttet navn til 'Klarsynte Kavring', a? Oppgående kvinner er mangelvare nå til dags. Alt de ønsker å gjøre er å legge seg på rygg og grynte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kavring Skrevet 23. februar 2009 #17 Del Skrevet 23. februar 2009 Skulle ikke ha byttet navn til 'Klarsynte Kavring', a? Oppgående kvinner er mangelvare nå til dags. Alt de ønsker å gjøre er å legge seg på rygg og grynte. Kanskje det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilde1 Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #18 Del Skrevet 24. februar 2009 Skulle ikke ha byttet navn til 'Klarsynte Kavring', a? Oppgående kvinner er mangelvare nå til dags. Alt de ønsker å gjøre er å legge seg på rygg og grynte. Problemer her er jo at han ikke bryr seg. Hadde jeg vært ute etter å bare ligge på rygg hadde det ikke vært noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå