Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2009 #1 Del Skrevet 21. februar 2009 I dag har min kjære bursdag, og skal ha bursdagsfest. Vi har vært "sammen" i over to måneder, og tilbringer mye tid sammen. Det er åpenbart at han er særiøst interessert, men samtidig sa han klart ifra for en måned siden at han følte det var for tidlig å omtale oss som kjærester. Så når folk spør, så må jeg jo si som sant er at vi ikke er kjærester, men at vi har noe på gang. Vi jobber sammen, og på festen kommer det masse av våre felles kollegaer pluss en del av hans venner som jeg aldri har truffet. Og nå aner jeg ikke hvordan jeg skal oppføre meg. På jobb omgåes vi som kollegaer (type: ingen kroppskontakt, og kun snakking over msn), men ellers oppfører vi oss som kjærester når vi er sammen. Og i og med at vi ikke er definerte som kjærester, så aner jeg ikke om han forventer at jeg skal forholde meg på festen. Jeg er ikke komfortabel med å skulle oppføre meg overfor han sånn vi gjør på jobb på denne festen. Arrrrg! At livet skal være så vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 21. februar 2009 #2 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg hadde nok spurt han rett ut hva han forventer av deg Vet ikke om det er et alternativ for deg, men jeg hadde nok droppet å gått på festen. Sagt at jeg synes det er vanskelig å vite hvordan jeg skal oppføre meg og hvor min "plass er". Og heller bedt han med ut senere på en bursdagsmiddag.. Men det er bare meg da Skjønner jo godt du har lyst til å dra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 21. februar 2009 #3 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg hadde nok spurt han rett ut hva han forventer av deg Vet ikke om det er et alternativ for deg, men jeg hadde nok droppet å gått på festen. Sagt at jeg synes det er vanskelig å vite hvordan jeg skal oppføre meg og hvor min "plass er". Og heller bedt han med ut senere på en bursdagsmiddag.. Men det er bare meg da Skjønner jo godt du har lyst til å dra Ja, jeg må nok spørre han hva han forventer, men jeg har ikke lyst;) Akkurat nå kjennes det ut som det beste hadde vært å ikke dra på festen, men han har gitt veldig klart uttrykk for at han vil ha meg der. I tillegg så ville alle syntes det var veldig rart om jeg ikke var der. (Vi er en veldig sammensveiset gjeng på jobb, og alle ville spurt han hvor jeg var om jeg ikke er der.) Så jeg kan rett og slett ikke utebli. Så jeg har ikke noe annet valg enn å bite tennene sammen og snakke med han og dra, men jeg er virkelig stressa i forhold til dette. Vet ikke helt hva jeg stresser sånn med, kanskje jeg er redd for at han skal ignorere meg i kveld? Late som han ikke bryr seg? Hva vet vel jeg. Det hadde vært så utrolig herlig om jeg hadde visst nøyaktig hvor jeg har han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 21. februar 2009 #4 Del Skrevet 21. februar 2009 Vettu, send en sms/ring han og spør! Bedre å finne det ut med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 21. februar 2009 #5 Del Skrevet 21. februar 2009 Tror nok jeg hadde gitt han beskjed om å bestemme seg, og gi meg et klart svar på hvordan han tenkte at kvelden skulle bli. Og hadde svaret vært "fortsatt hemmeligholdelse", hadde jeg gitt beskjed om at jeg ikke kom, rett og slett for å verne meg selv og mine følelser. Og gitt han beskjed om å ljuge på meg omgangssjuken eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 21. februar 2009 #6 Del Skrevet 21. februar 2009 Tror nok jeg hadde gitt han beskjed om å bestemme seg, og gi meg et klart svar på hvordan han tenkte at kvelden skulle bli. Og hadde svaret vært "fortsatt hemmeligholdelse", hadde jeg gitt beskjed om at jeg ikke kom, rett og slett for å verne meg selv og mine følelser. Og gitt han beskjed om å ljuge på meg omgangssjuken eller noe. Som jeg skulle sagt det selv! Med andre ord. ENIG ENIG ENIG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 21. februar 2009 #7 Del Skrevet 21. februar 2009 Tror nok jeg hadde gitt han beskjed om å bestemme seg, og gi meg et klart svar på hvordan han tenkte at kvelden skulle bli. Og hadde svaret vært "fortsatt hemmeligholdelse", hadde jeg gitt beskjed om at jeg ikke kom, rett og slett for å verne meg selv og mine følelser. Og gitt han beskjed om å ljuge på meg omgangssjuken eller noe. Helt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piper Skrevet 21. februar 2009 #8 Del Skrevet 21. februar 2009 Tror nok jeg hadde gitt han beskjed om å bestemme seg, og gi meg et klart svar på hvordan han tenkte at kvelden skulle bli. Og hadde svaret vært "fortsatt hemmeligholdelse", hadde jeg gitt beskjed om at jeg ikke kom, rett og slett for å verne meg selv og mine følelser. Og gitt han beskjed om å ljuge på meg omgangssjuken eller noe. Kunne ikke vært mer enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
space Skrevet 21. februar 2009 #9 Del Skrevet 21. februar 2009 Tror nok jeg hadde gitt han beskjed om å bestemme seg, og gi meg et klart svar på hvordan han tenkte at kvelden skulle bli. Og hadde svaret vært "fortsatt hemmeligholdelse", hadde jeg gitt beskjed om at jeg ikke kom, rett og slett for å verne meg selv og mine følelser. Og gitt han beskjed om å ljuge på meg omgangssjuken eller noe. Enig jeg også Dere har vært "sammen" i to mnd, og er jo en mnd siden han følte det var for tidligt å omtale dere sm kjærester. Denne festen kunne jo være en kjempefin mulighet til å "stå frem" som kjærester ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 24. februar 2009 #10 Del Skrevet 24. februar 2009 Takk for at dere hjalp til med å roe meg ned på lørdag, jeg trengte det virkelig. Pingla ut, så det endte opp med at jeg ikke sa noe som helst, men det gikk veldig bra for det om. Det var åpenbart at de fleste av kompisene hans allerede visste, (og resten forstod vel tegningen da vi fremdeles spiste middag da de kom Ettersom kvelden gikk, fikk jeg høre at vi var en god match. Og kollegaene? De fikk nok med seg tegningen de og. Lurer på om jeg har kjæreste, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå