Gå til innhold

Oppdaget en fetisj


Gjest Lene_i_skinn

Anbefalte innlegg

  • 1 år senere...

Fortsetter under...

Gjest Lene_i_skinn skrev (På 21.2.2009 den 2.59):

Noe rart har skjedd med meg. Jeg har utviklet en fetisj for skinnklær. Det hele begynte i sommer, da jeg kjøpte et skinnskjørt hos Bikbok. Skinnskjørt var ”hot” og på mote. Jeg syntes det var tøft, og løpte å kjøpte. Det nye skjørtet brukte jeg første gang da jeg skulle ut på byen med noen venninner. Timen på badet med sminking og påkledning ble noe hektisk. Jeg syntes det var morsomt å kle på meg skinnskjørtet. Det lagte morsomme lyder når jeg tok det av og på, og når jeg gikk. Jeg ble også kjent med lukten av skinnet. Skjørtet var kort og sort. Veldig likt den typen som blir brukt av prostituerte i amerikanske filmer. Jeg prøvde mye forskjellige klær sammen med skjørtet for å få det hele til å se bra ut. Alt fra stramme topper til lange tunikaer. Antrekket måtte tones ned noe for å få det til å se sofistikert ut, selv om jeg likte best å kle meg sexy. Det endte opp med en hvit høyhalset genser, sort tights og sorte støvletter sammen med skinnskjørtet.

 

Den kvelden ute på byen var veldig morro. Jeg fikk mye komplimenter for antrekket mitt. Jeg følte meg veldig sexy og attraktiv denne kvelden. Jeg likte også godt følelsen av det trange skinnskjørtet.

 

Påfølgende uke brukte jeg skinnsjørtet på jobb. Da jeg jobbet i kontormiljø, måtte jeg tone ned skinnskjørtet slik at det ble et ”klassy” antrekk. Jeg brukte da en hvit bluse , sort strømpebukse og sorte pumps. Blusen hadde jeg stappet nedi skjørtet, og hadde et stort belte over. Jeg fikk mue oppmerksomhet med dette antrekket. Spesielt av mennene. Jeg elsket å gå slik på jobben å få masse komplimenter. Mange av komplimentene var av sexuell tilnerming, og det likte jeg godt. Jeg responderte også på flere av disse tilnermingene ved å vise meg frem, sitte på fanget, og la menn ta på skjørtet mitt. Dette gjorde meg veldig kåt. Det hendte også at jeg gikk på toalettet for å onanere. Mennene utrykte stor skuffelse de dagene jeg ikke brukte skinnskjørtet på jobb. Jeg merket også stor forskjell på mitt eget humør de dagene jeg ikke gikk med skinnskjørtet.

 

Min egen seksualitet endret seg også i tiden etter dette. Når jeg var hjemme, kledde jeg ofte på meg skinnskjørtet for å bli kåt, og onanerte med dette på. Fantasier og tanker omhandlet menn og meg i skinnskjørtet. Jeg søkte på nettsider som inneholdt søkeordene ”leather skirt” og ”leather dress”. Jeg fant mange nettbutikker som solgte skinnklær jeg kunne tenke meg. Jeg fantaserte også om menn i skinnbukser, og søke på nettet på dette også. Stort sett endte disse søkene i nettsted for homoseksuallitet. Altså en blindvei for meg. Mine søk ente også ofte opp i BDSM. Noe som ikke umiddelbart var min interesse. Jeg var helst bare opphengt i det å være sexy i skinnklær, og ønske om å ha sex med menn som hadde skinnbukse på. Altså en enorm fiksering av selve skinnklærne.

 

Etter noen måneder med disse aktivitetene på internett og med det samme skinnskjørtet ofte i bruk, handlet jeg mye nye skinnklær. Noe på internett, og noe i butikker. Jeg kjøpte til og med en herre skinnsnekkerbukse (langt ord), i tilfelle mine fantasier skulle kunne bli virkelige.

 

Skulle gjerne hatt litt meninger eller kontakt med andre medsøstre som har liknende erfaringer. Dersom det finnes!

Jeg har det på samme måde - men med skinnbukser. Elsker at gå i dem og mærke dem på min krop. Praktiske og flotte er de også...smiler 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FirstLady skrev (På 18.8.2010 den 2.11):

Synd det ikke er flere menn som bruker skinnbukser. Og da helst hetro menn..... Heftig med en lekker mannekropp pakka inn i skinnklær. :gjeiper:

Ja det giver jeg dig ret i. Jeg er mand og hetro, og har mine skinnbukser på så ofte jeg kan. Elsker også at lege i skinnkler uden noget under ...smiler 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...