Gjest Gjest Skrevet 16. august 2010 #21 Skrevet 16. august 2010 (endret) heisann. Dette som du beskriver følesen du har da du har på deg skinn er det samme som jeg har det. jeg går også ofte skinnklær, liker best trange skinnbukser som lager delige lyder da jeg går, og dette gjør meg meget.... Navn og e-postadresse fjernet. Het Potet, moderator. Endret 16. august 2010 av Het Potet
FirstLady Skrevet 18. august 2010 #22 Skrevet 18. august 2010 Synd det ikke er flere menn som bruker skinnbukser. Og da helst hetro menn..... Heftig med en lekker mannekropp pakka inn i skinnklær. :gjeiper:
Gjest jeansgutt21 Skrevet 18. august 2010 #23 Skrevet 18. august 2010 heisann. Dette som du beskriver følesen du har da du har på deg skinn er det samme som jeg har det. jeg går også ofte skinnklær, liker best trange skinnbukser som lager delige lyder da jeg går, og dette gjør meg meget.... Navn og e-postadresse fjernet. Het Potet, moderator. Ja, bare digger å gå i åletrange skinnbukser som sitter som pølseskinn på meg:) Liker å kjenne de trange skinnbuksene klemme rundt låra å leggene mine. Digger trange jeans også
Gjest skinndk Skrevet 19. august 2010 #24 Skrevet 19. august 2010 Synd det ikke er flere menn som bruker skinnbukser. Og da helst hetro menn..... Heftig med en lekker mannekropp pakka inn i skinnklær. :gjeiper: Ja du har ret. Det er også svært som hetromand at gå i skindbukser her i Danmark. Mange finder det frastødende. Men jeg er ligeglad og går i mine skinnjeans så ofte jeg kan
Gjest gjestdeluxe Skrevet 19. august 2010 #25 Skrevet 19. august 2010 Noe rart har skjedd med meg. Jeg har utviklet en fetisj for skinnklær. Påfølgende uke brukte jeg skinnsjørtet på jobb. Da jeg jobbet i kontormiljø, måtte jeg tone ned skinnskjørtet slik at det ble et ”klassy” antrekk. Jeg brukte da en hvit bluse , sort strømpebukse og sorte pumps. Blusen hadde jeg stappet nedi skjørtet, og hadde et stort belte over. Jeg fikk mue oppmerksomhet med dette antrekket. Spesielt av mennene. Jeg elsket å gå slik på jobben å få masse komplimenter. Mange av komplimentene var av sexuell tilnerming, og det likte jeg godt. Jeg responderte også på flere av disse tilnermingene ved å vise meg frem, sitte på fanget, og la menn ta på skjørtet mitt. Min egen seksualitet endret seg også i tiden etter dette. Mine søk ente også ofte opp i BDSM. Noe som ikke umiddelbart var min interesse. Jeg var helst bare opphengt i det å være sexy i skinnklær, og ønske om å ha sex med menn som hadde skinnbukse på. Altså en enorm fiksering av selve skinnklærne. Synes du virkelig det er så rart? Det høres mer ut som en helt hverdagslig sak. Jeg vil ikke anbefale folk å leve ut sin seksualitet i kontorlandskapet. Det har litt å gjøre med sosiale antenner...
skinndk Skrevet 24. august 2010 #26 Skrevet 24. august 2010 Ja jeg er mand og liker at gå i skinnbukser og gør det så ofte jeg kan. Synd der ikke er flere der går i skinnbukser, men jeg håber det kommer her til vinter. Bliver veldig kåt også når jeg ser en kvinde i skinn.
Gjest Petter Skrevet 29. august 2010 #27 Skrevet 29. august 2010 Jeg elsker virkelig jenter som bruker skinnbukser, det tenner meg utrolig mye. Jeg fortalte det aldri til dama, men hun fant noen bilder på datan og lurte på hvorfor jeg hadde lastet dem ned, så da fortalte henne om min fetsh. Hun godtar det og hun bruker det innimellom bare for min skyld, jeg elsker å klå på henne når hun har på seg en skinnbukse. Hun har brukt en svart skinnbukse hun har kjøpt selv på fest et par ganger og jeg ser at mannfolk snur seg etter henne sånt synes jeg bare er morsomt og tenner meg faktisk litt ekstra. Jeg husker hun hadde på seg både skinnbukse og skinnjakke en gang vi var ute og handlet, og det var et utrolig syn og en utrolig opplevelse og gå i butikken sammen med henne da. Vi har hatt sex mens hun har brukt skinnbukse flere ganger, det var en drøm som gikk i oppfyllelse. Jeg har også kjøpt en PVC bukse til henne som hun har prøvd, men synes det blir litt for mye så jeg maser ikke mere om det og er bare overlykkelig for at hun bruker skinnklær.
Gjest gjest skinngutt Skrevet 15. juli 2011 #29 Skrevet 15. juli 2011 Hei. Dette høres herlig ut. Liker tankene dine. Jeg er en gutt som liker og gå I skinnbukse. liker også ha sex med dame iført skinnbuksa. Kan gjerne tenke meg og bli derre kjent med deg med skinnskjørtet. Er du intrisert
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #30 Skrevet 1. september 2014 Hei! Trenger litt råd. Har holdt på med en gutt litt av og på i 4 år når jeg har vært ute av forhold. Fant nettopp ut at han har en skinnfetisj, og forteller meg at det mest sexy han vet om er ei jente med skinnkjole, skinnbukse og skinnstøvletter. Jeg har aldri tenkt over om jeg har noen fetisjer selv, isåfall er de uoppdagede. Jeg er åpen for det meste, men er redd for at jeg kan bli litt småskremt, viss han banker på døra iført skinnbukser og skinnjakke. Vil jo gi det et forsøk og vise respekt overfor hans ønsker. Noen forslag på hva jeg kan gjøre, for å starte med dette i det små? Vil ikke kjøpe inn fullt av skinnplagg og støvletter, viss dette ikke faller i smak hos meg. Kan skinntights med et sexy stoffkorsett og høye jeffrey campbell i skinn falle i smak, eller må det være 100% skinn og lårhøye støvletter? Folk har sikkert forskjellige meninger rundt dette, men hadde likt å høre fra andre med lignende fetisj. Hilsen jente24. Anonymous poster hash: a3418...5d4
Detsnurrar Skrevet 9. november 2014 #31 Skrevet 9. november 2014 Hei!Trenger litt råd. Har holdt på med en gutt litt av og på i 4 år når jeg har vært ute av forhold. Fant nettopp ut at han har en skinnfetisj, og forteller meg at det mest sexy han vet om er ei jente med skinnkjole, skinnbukse og skinnstøvletter. Jeg har aldri tenkt over om jeg har noen fetisjer selv, isåfall er de uoppdagede. Jeg er åpen for det meste, men er redd for at jeg kan bli litt småskremt, viss han banker på døra iført skinnbukser og skinnjakke.Vil jo gi det et forsøk og vise respekt overfor hans ønsker. Noen forslag på hva jeg kan gjøre, for å starte med dette i det små? Vil ikke kjøpe inn fullt av skinnplagg og støvletter, viss dette ikke faller i smak hos meg. Kan skinntights med et sexy stoffkorsett og høye jeffrey campbell i skinn falle i smak, eller må det være 100% skinn og lårhøye støvletter? Folk har sikkert forskjellige meninger rundt dette, men hadde likt å høre fra andre med lignende fetisj. Hilsen jente24. Anonymous poster hash: a3418...5d4 Det må absolutt ikke være ekte skinn. Så lenge det ser ut som skinn og føles glatt og mykt ut så vil han garantert tenne på det. Outfitet du beskriver høres veldig sexy ut. Selv tenner jeg på skinn og alt som har med det å gjøre, men for mye skinn kan fort bli "harry" og "tacky". Det er viktig at det blir feminint og sexy, og at du føler deg komfortabel i klærne. Menn som tenner på skinnklær tenner som oftest også å bli runket i skinn. Så et par skinnhansker og litt glidemiddel kan nok kjøre han til himmels. Men for all del, begynn i det små, og bruk det som et krydder i sexlivet. Du kan for eksempel overraske han med et kort skinnskjørt med en sexy BH og sende bilde av deg selv til han og se hva han svarer:) Hilsen Herleif, mann 28
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #32 Skrevet 9. november 2014 Jeg får samme følelse av å ta på korsett. Jo strammere, jo bedre. Bruker det aldri, men hender en sjelden gang jeg prøver det på, og da blir jeg kåt på en helt egen måte, i hele kroppen. Kjenner det bare av å skrive om det Anonymous poster hash: e9cd8...3e8
Skinnbuksen Skrevet 12. april 2015 #33 Skrevet 12. april 2015 Hejsa Jeg har bestemt også en fetisj for skinn. går i skinnbukse så tit jeg kan (uden noget under). _det føles dejligt og kåd. Elsker kvinder i skinn også, også i sengen. 2
ElskerSkinn Skrevet 31. mai 2019 #34 Skrevet 31. mai 2019 Tanken på damer i skinnklær pirrer meg vannvittig👍 1
ElskerSkinn Skrevet 1. juni 2019 #35 Skrevet 1. juni 2019 Hadde vært fint med kontakt av damer i alle aldre med sansen for skinn/latex😀👌👍
ElskerSkinn Skrevet 7. juni 2019 #36 Skrevet 7. juni 2019 På 1.6.2019 den 15.34, ElskerSkinn skrev: Hadde vært fint med kontakt av damer i alle aldre med sansen for skinn/latex😀👌👍 Dårlig respons her gitt, bare grå mus vel?😀
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #37 Skrevet 9. juni 2019 Trange skinnbukser er nice😊 Anonymkode: 3ec07...13b
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #38 Skrevet 9. juni 2019 Enig! Som MC-rype treffer jeg ofte på både kvinner og menn i skinn. Anonymkode: 88d2a...a0b 1
Perelandra Skrevet 16. juni 2019 #39 Skrevet 16. juni 2019 Tråden er ryddet for spaminnlegg og svar til dette Perelandra, mod.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #40 Skrevet 17. juni 2019 Heldig dere som liker noe så "normalt" som skinn. Min fetisj er grus. Elsker å gå over grus, ikke vanlig grusvei men helst sånn at det er så tett med grus for eksempel om vinteren når de har strødd masse og det har smeltet og lignende. Drømmer om å elske heftig i en sånn gul grusboks, hvordan skal jeg få noen med på det liksom? Vet det høres ut som tull men det er faktisk sant og det har blitt sterkere de siste årene, etter at jeg ble singel som godt voksen. Anonymkode: 23a2c...95a 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå