Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2009 #1 Del Skrevet 21. februar 2009 Såiodt jeg kan forstå ligger nøkkelen til å bli kjent med gutter i å bli kjent med noen som kjenner ... Altså man må dra ut med noen som kjenner noen man kan bli kjent med... Virker døfødt å dra ut på byen og bli kjent med noen totalt fremmede??? hvis man ikke er totalt drita??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2009 #2 Del Skrevet 21. februar 2009 Det kommer helt an på hvor man drar ut hen, og hvor gamle og modne folka der er. Jeg har generelt bedre erfaring med å bli kjent med folk på privatfester enn på byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #3 Del Skrevet 6. mars 2009 Neida, folk møtes på mange forskjellige måter. Mange par har møtt hverandre på byen, noen har til og med blitt sammen etter at de trodde de hadde en ONS. ;-) Alt er mulig. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snill Skrevet 6. mars 2009 #4 Del Skrevet 6. mars 2009 Såiodt jeg kan forstå ligger nøkkelen til å bli kjent med gutter i å bli kjent med noen som kjenner ... Altså man må dra ut med noen som kjenner noen man kan bli kjent med... Virker døfødt å dra ut på byen og bli kjent med noen totalt fremmede??? hvis man ikke er totalt drita??? Kanskje det er nøkkelen, men det i alle fall ikke den eneste. Det er gjerne den måten der som er mest vanlig, men det er jo også mange som tar kontakt med andre i baren eller tilsvarende også. Du rører derimot i noe jeg har tenkt litt på selv; at det ikke er aksept for å snakke med noen uten å ville sjekke de opp, dvs. man alltid skal ha baktanker når man snakker med noen på en slik måte. For å være litt mer nøyaktig så er jeg selv skeptisk til det inntrykket man får av andre på fest, og er derfor heller ikke spes interessert i fyllesjekking. At jeg derimot godt kunne tenke meg å prate mer med noen (som jeg gjerne i forkant kjenner litt til) er bare ok det, men da blir man med en gang sett på som "en som prøver seg". Jeg er fullstendig enig med deg at det er en nøkkel å gjøre det slik du beskriver, men man må ikke være drita for ta kontakt med fremmede, selv om det gjerne ofte er da det skjer. Man blir i alle fall sett på som mer sær jo mer endru man selv er når man prater til ukjente. Jeg hadde i alle fall ikke selv hatt noe i mot at ikke-drita jenter tok kontakt uten å ha baktanker. Synd det skal være så alkoholbetinget å snakke med ukjente i grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #5 Del Skrevet 6. mars 2009 Man kan møte guttar/jentar overalt! xD (no shit..), treningsentre, shopping sentre, barer osv.. Man kommer langt med å gripe situasjoner som skjer på de hverdagslige stedene xD feks på shoppingsenteret kor en søt gutt står bak deg i køen på safari/mega/kiwi (whatever) du kan spørre om han kan hjelpe deg med å ta posen opp i vognen elsn... si: den va veldig tung du e litt sterk ja... for eksempel og ta resten derfra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå