Gå til innhold

Kor lenge har du vore singel?

Gjest Hollow

Poll  

51 stemmer

1. 1. Kor lenge har du vore singel?

• Halvt år
      8
    • 1 år
      9
    • 2 år
      7
    • 3 år
      3
    • 4 - 5 år
      6
    • 6 - 7 år
      4
    • 8 år eller meir
      1
    • Aldri vore i forhold
      13

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det burde vært et svaralternativ for oss som har vært single i under et halvt år også :) 1 mnd her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Mener du hvor lenge man har vært singel "i denne runden"? Er et halvt år siden det ble slutt sist, men det var 7 år mellom han og den forrige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, hva er snittalderen på folka her inne? Endel av postene jeg har lest her inne, kunne ha vært fra modne jenter rundt min alder, til 40-tallet og til unge fjortissjenter på 14. Spredninga er stor, men hva er snittet?

Jeg spør, for det er overvekt av stemmer på "aldri vært i forhold".

<-- *overraska*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, hva er snittalderen på folka her inne? Endel av postene jeg har lest her inne, kunne ha vært fra modne jenter rundt min alder, til 40-tallet og til unge fjortissjenter på 14. Spredninga er stor, men hva er snittet?

<-- *overraska*

Jeg er 21 ihvertfall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det leger egoet kan dere godt få si at dere har vært sammen med meg. Obligatorisk cyber ol. kan ordnest via pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trivs egentlig som singel, blir jo mere tid for meg og datteren min da. Men nå tester jeg nettdating og meldte meg inn på E-kontakt og skal snart på date....JIPPI! Er jo litt sugen på å ha noen i mitt liv som jeg kan dele glede og sorg med...ha en armkrok å krype ned i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var meir jamnt enn eg hadde trudd.

Det burde vært et svaralternativ for oss som har vært single i under et halvt år også :) 1 mnd her....

Ja, eg tenkte på det, men det kunne raskt bli litt mange svaralternativ =)

Mener du hvor lenge man har vært singel "i denne runden"? Er et halvt år siden det ble slutt sist, men det var 7 år mellom han og den forrige...

Eg trur eg meina i denne runden, ja.

<-- *overraska*

Eg har fått inntrykk av at mange er i alderen 20- 25 her på KG.

Innimellom dukker det jo opp ein poll som spør kor game folk er. Går sikkert an å søke seg fram til ein slik, eller lage ein ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...