gullego Skrevet 19. februar 2009 #1 Del Skrevet 19. februar 2009 here`s the story... jeg møtte en fyr på et kurs for noen uker siden..virket kjempe trivelig, etter det lille vi prata.. det var definitivt øyekontakt og flørting. Men da kurset var over, ble det litt merkelig og vi dro hver til vårt. begge to litt kylling kanskje ! uansett, jeg får han ikke ut av tankene....meeen det eneste jeg vet er fornavnet og hvor han jobber. Eneste muligheten å finne han er på jobben hans.. men det er fryktelig desp sant? og hva skal jeg si? Nå har jeg hatt så mye styr på dating siden i det siste, og er bare litt lei.. men han føles ut som et lite håp. hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente38 Skrevet 20. februar 2009 #2 Del Skrevet 20. februar 2009 here`s the story... jeg møtte en fyr på et kurs for noen uker siden..virket kjempe trivelig, etter det lille vi prata.. det var definitivt øyekontakt og flørting. Men da kurset var over, ble det litt merkelig og vi dro hver til vårt. begge to litt kylling kanskje ! uansett, jeg får han ikke ut av tankene....meeen det eneste jeg vet er fornavnet og hvor han jobber. Eneste muligheten å finne han er på jobben hans.. men det er fryktelig desp sant? og hva skal jeg si? Nå har jeg hatt så mye styr på dating siden i det siste, og er bare litt lei.. men han føles ut som et lite håp. hva skal jeg gjøre? Jeg syns du skal ta initiativet og hoppe ut i det. Jeg blir så jævla lei av å lese råd om å "ikke virke desperat/spille kostbar/la han jakte på deg osv osv". Jeg har stortsett kun positive erfaringer med å være den som jakter på menn. Sett i gang med litt dektektivarbeid. Finn hans epost adresse eller telefon nr. Så sender du ham en ukomplisert, hyggelig melding. F.eks: Hei, syns vi fikk så godt kontakt at jeg tar....". Skal vedde på han blir positivt overrasket! Jeg jaktet selv på en fyr på denne måte (han var litt kylling-turde ikke ta initiativ til viderekontakt med meg), så da jeg sendte ham en sms der jeg bad ham på Date, ble han virkelig sjarmert i senk og har ofte nevnt at det faktumet at ei kvinne tok initiativ, syns han var spennende og uvant. Ikke mist motet. Hva har du å tape med å være litt våggal? Hva er det verste som kan skje? At han sier "nei, ikke interessert". Er det tilfelle, så vet du det da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icu Skrevet 20. februar 2009 #3 Del Skrevet 20. februar 2009 Enig innlegget over her.... Du har ingen ting å tape på å være modig i slike tilfeller! Viser bare at du er en tøff dame som ikke er redd for å ta initiativ! Hadde jeg vært i denne karens sko hadde jeg blitt veldig smigret og imponert over den type "guts" Tror det er mange veldig mange damer som ikke er klar over hvor mange flotte typer de går glipp av ved å prøve å være "late-kostbare" Selv har jeg bevisst sluttet å ta i mot tlf. nr fra damer, bare gir bort, da slipper man i stor grad bleike jenter som har vente-regler på hvor lang tid man skal bruke på å svare osv... Veldig kult at du er av typen som har litt bein i nesa U cant go wrong here! LYKKE TIL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullego Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 21. februar 2009 nå har jeg da drevet dektektiv arbeid, men det nytter ikke å finne en person på fornavnet hans, og jobb plassen hans(!) ringe jobben hans og spørre etter han? hehe, det må jeg si til og med jeg synes virker litt loka...men jeg har skikkelig lyst å møte han igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente38 Skrevet 21. februar 2009 #5 Del Skrevet 21. februar 2009 nå har jeg da drevet dektektiv arbeid, men det nytter ikke å finne en person på fornavnet hans, og jobb plassen hans(!) ringe jobben hans og spørre etter han? hehe, det må jeg si til og med jeg synes virker litt loka...men jeg har skikkelig lyst å møte han igjen.. Good girl! Da ringer du jobben hans og spør etter ham:) Du har ingenting å tape. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #6 Del Skrevet 22. februar 2009 Kan du ikke bare sjekke deltagerlista til kurset? Ring arrangøren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullego Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 22. februar 2009 Kan du ikke bare sjekke deltagerlista til kurset? Ring arrangøren. Jeg har vært innom tanken... fallhøyden er bare litt for stor.....! men er opp til meg det her, om han i det hele tatt ville finne meg, hadde nok det blitt vanskelig, han vet ikke noe mer enn fornavnet mitt.. jeg vet i det minste hvor han jobber .... føler meg så alt for desp.. men han var en utrolig fin mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente38 Skrevet 23. februar 2009 #8 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg har vært innom tanken... fallhøyden er bare litt for stor.....! men er opp til meg det her, om han i det hele tatt ville finne meg, hadde nok det blitt vanskelig, han vet ikke noe mer enn fornavnet mitt.. jeg vet i det minste hvor han jobber .... føler meg så alt for desp.. men han var en utrolig fin mann! Gullego, nå er du nødt å gjennomføre dette. Vi har gitt deg råd og tips! Og vi står på sidelinjen og heier deg frem. Er denne fyren så "utrolig fin", er det idioti å la denne sjansen gå fra deg fordi du feiget ut. Stå på!....og gi oss en Update hvordan ting går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaedra Skrevet 23. februar 2009 #9 Del Skrevet 23. februar 2009 Ring kurset og be om deltagerlista eller ring jobben hans og spør etter ham. Det værste som kan skje er at han ikke er interessert I det minste har du prøvd, og slipper å gå og lure på hvorfor du aldri ringte. Ring ham! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*gjest*truuls Skrevet 23. februar 2009 #10 Del Skrevet 23. februar 2009 Ring kurset og be om deltagerlista eller ring jobben hans og spør etter ham. Det værste som kan skje er at han ikke er interessert I det minste har du prøvd, og slipper å gå og lure på hvorfor du aldri ringte. Ring ham! :D Du er vel tilfeldigvis ikke domfelt, er du vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaedra Skrevet 23. februar 2009 #11 Del Skrevet 23. februar 2009 Du er vel tilfeldigvis ikke domfelt, er du vel? Ikke enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullego Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #12 Del Skrevet 24. februar 2009 haha. men jeg bli kanskje domfelt om jeg fortsetter neida, men jobben hans er sånn at de ikke har lov å gi opplysninger til hvem som helst.(uten at jeg skal gå inn på det for mye) Men sendte sms til kursholderen i går, og spurte om det var mulig å få et nummer til en på kurset, som jeg hadde glemt noe i bilen hos etter kurset.. har ikke fått noe svar... hmm... Jobben til fine mannen er bare en kort busstur unna meg... jeg burde dra dit... se om jeg finner han... jeg bare må.... jeg skal oppdatere etter imårn (forhåpentligvis ikke fra lukket avdeling) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 24. februar 2009 #13 Del Skrevet 24. februar 2009 oi.. spennende. Håper det ordner seg. Hvis ikke har du i alle fall prøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
datajente Skrevet 26. februar 2009 #14 Del Skrevet 26. februar 2009 Hei! Jeg er i en liknende situasjon som TS, så nå er jeg veldig nysgjerrig på hvordan det går. Har du tatt kontakt??? Venter spent på fortsettelsen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullego Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #15 Del Skrevet 26. februar 2009 Hei! Jeg er i en liknende situasjon som TS, så nå er jeg veldig nysgjerrig på hvordan det går. Har du tatt kontakt??? Venter spent på fortsettelsen... Er ikke så alt for spennende fortsettelse desverre.. jeg ringte jobben hans, og snakket med han, spurte om han ville finne på noe en dag. han hadde dame.. hehe, jeg bare lo det litt vekk, og sa da hadde jeg spurt i allefall, og han ble ganske smigret... men saken er at, hadde jeg ikke gjort det.. så hadde jeg ikke klart å slutte å tenke på det.. jeg bare måtte hehe. har aldri gjort noe sånn før.. føltes skikkelig rart..vi jenter er bortskjemte om vi tror det er guttene som skal ta inniativet hele tiden... I say go for it! :O) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullego Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #16 Del Skrevet 26. februar 2009 han var forresten kjempe hyggelig.. og var koslig å prate med.. jeg hadde iallefall blitt smigret om noen hadde ringt meg for en date, selv om jeg var opptatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 27. februar 2009 #17 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Jeg er imponert! du er tøff som turte. Og det er sant det du sier, at dersom du ikke hadde ringt hadde du nok brukt mye lenger tid på å slutte å tenke på han. fordi du var så tøff. Endret 27. februar 2009 av plingo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2009 #18 Del Skrevet 27. februar 2009 Kunne vel vært en ide å sjekke om han var singel før du ringte da, særlig når det bare var basert på litt øyekontakt og flørting som du sier. Fyren var sannsynligvis bare normalt hyggelig mot deg, så du overtolket. Noe sier meg at dere er rimelig unge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 27. februar 2009 #19 Del Skrevet 27. februar 2009 Kunne vel vært en ide å sjekke om han var singel før du ringte da, særlig når det bare var basert på litt øyekontakt og flørting som du sier. Fyren var sannsynligvis bare normalt hyggelig mot deg, så du overtolket. Noe sier meg at dere er rimelig unge. Mulig jeg er fordomsfull, men jeg tror mennesker som deg er de som er 40 år og fortsatt singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullego Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #20 Del Skrevet 27. februar 2009 Kunne vel vært en ide å sjekke om han var singel før du ringte da, særlig når det bare var basert på litt øyekontakt og flørting som du sier. Fyren var sannsynligvis bare normalt hyggelig mot deg, så du overtolket. Noe sier meg at dere er rimelig unge. men om du så tidligere i tråden så hadde jeg ingen forutsetning for å vite det.. eneste jeg visste om han var navnet og jobben:) og jeg var ganske forbredt på at han mulig hadde dame, ble ikke noen bom for min del.. overtolket heller ingenting...vi hadde en bra kontakt, men det var alt, så ingeting tapt på å ringe han å spørre:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå