Gjest -TS- Skrevet 19. februar 2009 #1 Del Skrevet 19. februar 2009 Var på date med en utrolig sjarmerende gutt i helgen. Vi pratet og koste oss på en pub og ble litt kjent osv. Jeg fant ut at jeg likte han veldig godt og viste det ganske åpnelyst til han, og det virket som han tok det god i mot Han snakket om at vi kunne gå på skøyter en dag osv. Dagen etterpå sendte han en melding og takket for en hyggelig date og ønsket meg en strålende dag videre. Åssen skal jeg tolke dette? Er litt forvirret kan man si. Vi har ikke hatt kontakt etter dette. Jeg sitter og venter på at han skal kontakte meg på nettet etc, hvor vi har pratet en del før daten. Han har ikke vært pålogga, mens jeg har vært pålogget, og jeg vet ikke om jeg tør å sende melding eller ringe han, siden jeg følte jeg viste ganske klart og tydelig at jeg var interesert og føler at det er han sin tur på en måte til å ta neste steg videre. Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullego Skrevet 19. februar 2009 #2 Del Skrevet 19. februar 2009 Var på date med en utrolig sjarmerende gutt i helgen. Vi pratet og koste oss på en pub og ble litt kjent osv. Jeg fant ut at jeg likte han veldig godt og viste det ganske åpnelyst til han, og det virket som han tok det god i mot Han snakket om at vi kunne gå på skøyter en dag osv. Dagen etterpå sendte han en melding og takket for en hyggelig date og ønsket meg en strålende dag videre. Åssen skal jeg tolke dette? Er litt forvirret kan man si. Vi har ikke hatt kontakt etter dette. Jeg sitter og venter på at han skal kontakte meg på nettet etc, hvor vi har pratet en del før daten. Han har ikke vært pålogga, mens jeg har vært pålogget, og jeg vet ikke om jeg tør å sende melding eller ringe han, siden jeg følte jeg viste ganske klart og tydelig at jeg var interesert og føler at det er han sin tur på en måte til å ta neste steg videre. Hva tror dere? hva svarte du da? svarte du med spm? hehe, som tidligere tråder har vist.. gutter er ikke helt gode med komunikasjon, spesielt ikke sms.. han sendte melding til deg først, og takket for en hyggelig kveld.. det er jo bra.. at han ønsket deg en fin dag videre er vel bare fordi han ikke hadde mer å skrive ? han vil nok ha kontakt ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MRN Skrevet 19. februar 2009 #3 Del Skrevet 19. februar 2009 Neinei! Han ønsker deg en strålende dag videre, som en avsluttning på en samtale. Se for deg at dere står front i front og prater, midt på gata i en by. Så snur han seg vekk, og ønsker deg en god dag, så snur han seg mer, så går han. Sånn ser jeg det. Altså, nå er det opp til deg å ta kontakt. Jada, det vil kanskje virke som at du er desperat og vil virke svak, og han vant og bla bla bla. Men jeg ville ikke ha tatt sjansen. Du *kan* vente et par dager til, i håp at han tar kontakt igjen. Men nå er det allerede torsdag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gullego Skrevet 19. februar 2009 #4 Del Skrevet 19. februar 2009 Neinei! Han ønsker deg en strålende dag videre, som en avsluttning på en samtale. Se for deg at dere står front i front og prater, midt på gata i en by. Så snur han seg vekk, og ønsker deg en god dag, så snur han seg mer, så går han. Sånn ser jeg det. Altså, nå er det opp til deg å ta kontakt. Jada, det vil kanskje virke som at du er desperat og vil virke svak, og han vant og bla bla bla. Men jeg ville ikke ha tatt sjansen. Du *kan* vente et par dager til, i håp at han tar kontakt igjen. Men nå er det allerede torsdag... han er jo interrisert om han tok kontakten sånn.. kanskje han er usikker hva hun tenker.. han vil nok safe det litt.. ettersom de ikke kjenner hverandre kjempe godt! han er kanskje ikke stormforelsket. men interrisert, definitivt! tenker nå jeg.... jeg ville også ha venta litt, typ en dag eller to... men holde kontakten taper vel ingen på ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2009 #5 Del Skrevet 20. februar 2009 Om han ikke hadde vært interisert hadde han ikke sendt deg noen melding. Enkelt og greit. Ikke tolk det så fælt. Ta kontakt du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissBella Skrevet 20. februar 2009 #6 Del Skrevet 20. februar 2009 Sånn ser jeg det. Altså, nå er det opp til deg å ta kontakt. Enig! Det er nok opp til deg nå. Svarte du på mld hans da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -TS- Skrevet 20. februar 2009 #7 Del Skrevet 20. februar 2009 Vi pratet på msn. Han spurte hvordan formen var og takket for i går. Jeg takket for det samme også pratet vi om litt andre ting, så skrev han at han var på skolen og måtte jobbe videre med et case og til slutt ønsket han meg en fin dag, jeg ønsket han det samme også. Følte det var en fin samtale Men ja, så dere mener det er opp til meg å ta kontakt nå? Jeg er veldig redd for at han ikke har lyst til å ha mer kontakt, tenker kanskje at det bare var en "fin" måte og avslutte kontakten på da vi pratet på søndag, men jeg føler det overhode ikke sånn. Jeg har lyst til å treffe han igjen. Har noen forslag til hva jeg kan skrive til han da? For ikke å være så desperat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissBella Skrevet 20. februar 2009 #8 Del Skrevet 20. februar 2009 Vi pratet på msn. Han spurte hvordan formen var og takket for i går. Jeg takket for det samme også pratet vi om litt andre ting, så skrev han at han var på skolen og måtte jobbe videre med et case og til slutt ønsket han meg en fin dag, jeg ønsket han det samme også. Følte det var en fin samtale Men ja, så dere mener det er opp til meg å ta kontakt nå? Jeg er veldig redd for at han ikke har lyst til å ha mer kontakt, tenker kanskje at det bare var en "fin" måte og avslutte kontakten på da vi pratet på søndag, men jeg føler det overhode ikke sånn. Jeg har lyst til å treffe han igjen. Har noen forslag til hva jeg kan skrive til han da? For ikke å være så desperat? Bare spør hvordan uka hans har vært f.eks eller bare så enkelt som: hei hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2009 #9 Del Skrevet 20. februar 2009 Det at han skrev ha en fin dag videre kan også være fordi han ikke ville virke for påtrengene? Da har han på en måte gitt ballen til deg slik at du selv kunne velge om du ville skrive tilbake eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -TS- Skrevet 20. februar 2009 #10 Del Skrevet 20. februar 2009 Han var pålogget i stad, så da bestemte jeg meg for å skrive til han og spørre hvordan det går. Han svarte og var veldig hyggelig tilbake. Vi pratet litt, også sa jeg at jeg måtte lage meg noe mat og ønsket han en fin helg videre. Uff, jeg føler meg veldig sårbar, og vil ikke ikke gi for mye av meg selv. Men nå er det vel han som har ballen? Så hvis han er interesert så er det vel han som skal ta kontakt videre nå? Det skal også sies at det var jeg som inviterte han med på den daten vi var på, men han insisterte på å spandere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*gjest*truuls Skrevet 20. februar 2009 #11 Del Skrevet 20. februar 2009 Han var pålogget i stad, så da bestemte jeg meg for å skrive til han og spørre hvordan det går. Han svarte og var veldig hyggelig tilbake. Vi pratet litt, også sa jeg at jeg måtte lage meg noe mat og ønsket han en fin helg videre. Uff, jeg føler meg veldig sårbar, og vil ikke ikke gi for mye av meg selv. Men nå er det vel han som har ballen? Så hvis han er interesert så er det vel han som skal ta kontakt videre nå? Det skal også sies at det var jeg som inviterte han med på den daten vi var på, men han insisterte på å spandere. Det kan så være, men om jeg hadde vært deg ville jeg ikke nølt med å flytte forsvarsfirer'n høyere opp på banen. Om du utøver tidlig press på ballføreren vil du se at du i det lange løp vinner flere overganger og du vil få mange flere målsjanser - og du er vel egentlig bare ute etter å score, er du ikke din skitne lille tøs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -TS- Skrevet 22. februar 2009 #12 Del Skrevet 22. februar 2009 Ja, nå lurer jeg virkelig på om han kommer til å kontakte meg igjen. Ser ut som han allerede har dratt med seg to damer hjem etter byturer den siste uken. Jaja, jeg var vel ikke noe spesielt for han. At det går ann å være så naiv. Han virket jo interessert i meg lenge, men jeg var vel bare en lek for han. Men jeg kan fortsatt ikke fatte hvorfor han ikke har "prvød" seg på meg hvis han kun er ute etter en ting. Merkelig. Jeg føler ikke for å legge noe mer press på ballføreren nå, har ikke lyst til å gi for mye av meg selv for å sitte igjen med ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestepasta Skrevet 22. februar 2009 #13 Del Skrevet 22. februar 2009 Det kan så være, men om jeg hadde vært deg ville jeg ikke nølt med å flytte forsvarsfirer'n høyere opp på banen. Om du utøver tidlig press på ballføreren vil du se at du i det lange løp vinner flere overganger og du vil få mange flere målsjanser - og du er vel egentlig bare ute etter å score, er du ikke din skitne lille tøs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MRN Skrevet 22. februar 2009 #14 Del Skrevet 22. februar 2009 Brå utvikling i tråden. Vel, nå er det bare å la være å ta kontakt. Hvis du er ute etter noe som ligner på forhold iallefall. Du kan ta kontakt med slibrige meldinger, for å si hvor du står hen. Det virker som at du vil ha ONS, så da må du nesten si det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå