Kitsune Skrevet 19. februar 2009 #1 Del Skrevet 19. februar 2009 http://www.co-intelligence.org/newsletter/comparisons.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest postsekk Skrevet 20. februar 2009 #2 Del Skrevet 20. februar 2009 De glemte en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 1. mars 2009 #3 Del Skrevet 1. mars 2009 Så små og så fulle av oss sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleCanCan Skrevet 3. mars 2009 #4 Del Skrevet 3. mars 2009 Jupp Gøy å se, at det er så stort og uendelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. mars 2009 #5 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Enda kulere på eller en annen video Endret 6. mars 2009 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snill Skrevet 7. mars 2009 #6 Del Skrevet 7. mars 2009 Enda kulere på eller en annen video Fantastisk! ...og her sitter jeg å kjenner at det lukter litt regn ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 7. mars 2009 #7 Del Skrevet 7. mars 2009 Men først kommer "sun" opp, og så deretter "Our Sun". Er det to forskjellige? For den "Our Sun" var jo GEDIIIIGEN.. men va er liksom "sun"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. mars 2009 #8 Del Skrevet 7. mars 2009 Men først kommer "sun" opp, og så deretter "Our Sun". Er det to forskjellige? For den "Our Sun" var jo GEDIIIIGEN.. men va er liksom "sun"? ...jeg ser bare at det står "sun", jeg? Hvor så du "our sun"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 10. mars 2009 #9 Del Skrevet 10. mars 2009 For å sitere Douglas Adams, fritt etter minnet, og helt sikkert noe feilaktig. "I et uendelig univers, er en sans for perspektiv den ene tingen et tenkende vesen ikke kan koste på seg." Jeg syns universet er fantastisk og vidunderlig, og jeg har aldri helt skjønt hvorfor noen skal behøve å føle seg liten og ubetydelig når de beundrer utsikten. Jeg føler meg slett ikke liten. Jeg føler meg oppløftet. Det er vilt, vakkert og for en stor del utenfor vår fatteevne, og det overrasker oss gang på gang når vi finner ut noe nytt om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Passive Skrevet 1. april 2009 #10 Del Skrevet 1. april 2009 Når jeg ser på stjernene tenker jeg alltid på hvor stor jeg er, og på hvor små stjernene er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå