Suzy Skrevet 3. juli 2003 #1 Del Skrevet 3. juli 2003 Og derrr runda jeg endelig 800... Dæven jeg begynner å bli ivrig her inne gitt... :o Hurra for meg! Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. juli 2003 #2 Del Skrevet 3. juli 2003 Gratulerer - og velkommen etter... Et par late sommerdager ... og det bare spinner oppover... fortere enn du aner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 3. juli 2003 #3 Del Skrevet 3. juli 2003 Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. juli 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 3. juli 2003 Litt mindre travelt på jobb om dagen ja og da baller det fort på seg... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 3. juli 2003 #5 Del Skrevet 3. juli 2003 Gratulerer! Jeg skynder meg langsomt for å komme etter. Men... Litt mindre travelt på jobb om dagen ja og da baller det fort på seg... Suz Er det noen som bruker tiden PÅ JOBB her inne på KG? :o :o Håper ingen av "mine" gjør det!! :x Da blir det trekk i løn, og fy fy! :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solskinn Skrevet 3. juli 2003 #6 Del Skrevet 3. juli 2003 Grattis, altså Jeg jobber for tiden for å nå superaktiv, men jeg er skikkelig dårlig på å skrive mange korte innlegg. Kanskje jeg skal slenge alle hemninger og bli totalt useriøs!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. juli 2003 #7 Del Skrevet 3. juli 2003 Kan jo anbefale ordleker på Snikk-snakk... det gjør susen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solskinn Skrevet 3. juli 2003 #8 Del Skrevet 3. juli 2003 jeg tror jeg mangler ett snikk-snakk gen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. juli 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 3. juli 2003 Jeg og - ramler ut av slike med en gang jeg. Jo da Hubro - jeg er innom her med jevne mellomrom i løpet av arbeidsdagen. Sitter jo ikke her hele dagen og glor! :-? Suz - effektiv tross alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 3. juli 2003 #10 Del Skrevet 3. juli 2003 ...og akkurat nå har du 848! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 3. juli 2003 #11 Del Skrevet 3. juli 2003 :oops: Nei, 842 var det jo.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 3. juli 2003 #12 Del Skrevet 3. juli 2003 Og jeg som var så stolt fordi jeg ble "ganske godt kjent" i går.... Sukk, må bare gi f*** i jobben noen dager for å følge dere..... Neida, Gratulerer så masse, jeg kommer sakte men sikkert etter... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. juli 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 4. juli 2003 Utolig søt avatar Dixie!!! Og du kommer nok etter skal du se :D Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 4. juli 2003 #14 Del Skrevet 4. juli 2003 Grattis :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå