Gå til innhold

Har du vært utro?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Nei, jeg har ikke vært utro. Syns det er moralsk forkastelig, skjønner ikke hvorfor folk velger en fast partner hvis de likevell skal tulle rundt med alle andre..... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, og det var ingen fin opplevelse!! Var utro mot eksen min med han jeg er sammen med nå.... Skjedde mye i etpar måneder for etpar år siden nå, men jeg tenker fortsatt mye på det, men er glad jeg gjorde hva jeg gjorde...... Var ihvertfall en grunn til det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har på en måte vært utro - var på telttur med en kamerat, det regnet og alt var søkk vått. Vi kledde av oss og krøp inntil hverandre for å finne varmen.  

....

Jeg angrer fordi kjæresten min slett ikke så det som noen akseptabel løsning på værproblemene, men rein og skjær utroskap som jeg "backet ut av" pga samvittighetskvaler, og han har brukt det mot meg som utroskap ever since.

Dette er ikke utroskap. Neste gang det er meldt drittvær (helst med stiv kuling og hagl), synes jeg du skal ta med kjæresten din på telttur, og når dere endelig slår opp teltet, lar du han ligge og sture i sin egen sovepose. (Du har selvfølgelig med deg ulltrøye, ullstillongs, ullgenser og joggebukse som du har pakket vanntett.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunhilde

Nei - JEG har aldri vært utro - men jeg har hatt noen forhold med gifte/samboende menn...teller det for det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Siden jeg er singel, så teller det vel ikke...men noen av de jeg har vært sammen med, har jo da vært utro mot sin samboer/frue - med meg.

(Til mitt forsvar, må det sies at jeg har fått vite at de var "opptatt" i etterkant...drittsekkene.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zirine

Ikke med min nåværende og ikke med han jeg var gift med før det. Men kjærestene før det igjen? Jaaaada.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nysgjerrig-berte lurer på...

- har du vært utro? nei

- mot en eks eller nåværende partner? nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jepp, jeg hadde et forhold på si mot en eks. Jeg var ikke forelsket i "elskeren" og vi hadde ikke bra sex heller. Jeg elsket kjæresten min og hadde bra sex med ham. Hvorfor jeg var utro? Jeg var ung og teit og hadde bundet meg altfor tidlig (18 år). Forholdet tok slutt etpar år etter den perioden jeg var utro, men bruddet hadde ingenting med utroskapen å gjøre. Han vet fremdeles ikke om at jeg var utro, så aldri noe poeng i å informere ham i ettertid.

Etter dette forholdet raste jeg litt rundt til jeg ble sammen med ham jeg fremdeles er sammen med - seks år og tre barn senere. Nå er jeg eldre og vet bedre:-)

Og - for meg er ikke KYSS utroskap altså, jeg mener sex...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja jeg har vært utro én gang, og har lidd mange kvaler pga dette.

Mannen min og jeg var borte fra hverandre et halvt år. Jeg visste at HAN på sin side hadde andre (sånt vet man bare) Han var jo bare 26 år den gangen, ung, attraktiv og viril - og tilgangen på damer skortet det nok ikke på! Jeg traff igjen (tilfeldig) en jeg hadde vært grådig betatt av før jeg traff mannen min og han inviterte meg ut. Etter en helkveld på byen og en flaske vin ble han med meg hjem. Sexen var bånn - kunne ikke på noen måte sammenlignes med det jeg hadde med min mann. Våknet dagen etter som en angrende synder, skammet meg og følte meg så skitten og jævlig at jeg måtte på do og spy!

Vi er i dag skilt - ikke pga min, men pga hans utroskap... Alikevel kjenner jeg ingen "skadefryd" ved at jeg også har vært utro, men angrer sinnsykt på at jeg gjorde noe så dumt når jeg elsket mannen min så høyt - og kan ikke på noen måte forsvare det som skjedde. Skulle gjerne hatt det ugjort. Jeg kommer ALDRI til å være utro igjen, det er IKKE verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært utro, og skal gjøre ALT for å ikke være det.. Hadde aldri klart å gått rundt med dårlig samvittighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scarlet

NEI NEI og atter NEI! Det har jeg aldri vært og kommer ikke til å være det heller. Har man problemer i et forhold så synes jeg rett og slett det er respektløst overfor den andre parten at man går og er utro i stedet for å evt. gjør det slutt, eller ta opp problemet. Er man utro så er det jo tydelig at man ikke kan ha det bra der man egentlig hører hjemme? Nei fy, utroskap er jeg så sterkt i mot at jeg blir nesten litt irritert når jeg hører om andre som har vært det. Såre et annet menneske på den måten er meg helt uforståelig. Man kan jo sette seg inn i situasjonen selv: Hadde sambo vært utro mot meg så hadde jeg blitt utrolig såret, og lurt på hvor respekten hans for meg i det hele tatt var. *en varm tanke fra meg til de som noen gang har opplevd å bli sviktet på den måten*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest nå...

-Ja jeg har vært utro.

-Mot min nåværende partner.

-Flere ganger med samme mann.

-Vi har sinnsykt bra kjemi, og sexen er tilsvarende, den beste jeg har hatt.

-Om jeg angrer? Både ja og nei...

Til slutt en melding til alle dere som sier at dere aldri kommer til å være utro: Jeg hadde sagt nøyaktig det samme, hadde noen spurt meg for et halvt år siden. Dere vet ikke hva dere snakker om.... Og jeg har selv opplevd å bli bedratt tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

JA, jeg har vært utro - mot han jeg bor sammen med idag!

Angrer? Neeei... Skammer meg litt over at lidenskapen tok overhånd.

Skjedde en gang! Tror ikke det vil skje igjen!?! :-?

Et spørsmål til Gjest nå...

Tror du det vil skje igjen? Vet du hvorfor det skjer/har skjedd foruten at dere har god kjemi og god sex? Hva med mannen din, vet han? Er du redd for at han skal få vite? Klarer du å oppføre deg normalt mot han etterpå? Var/er det noe som ikke er helt bra i forholdet ditt?

Undrende... på hvorfor sånt må skje - det burde jo ikke! :roll:

Men man vet lite om hva som skjer i fremtiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest nå...

Hei Gjest.

Mannen min vet det ikke. Jeg er selvfølgelig redd for at han får vite om det, men tror at det er lite sannsynlig fordi han jeg har vært utro med også er i et seriøst forhold, og ingen av oss ønsker oss ut av forholdene.

Jeg høres sikkert ut som verdens mest kyniske menneske, men jeg klarer faktisk å forholde meg helt normalt til mannen min...

Mannen min er verdens snilleste, og vi har vel egentlig ingen problemer i forholdet. Ingen konflikter i alle fall. Kanskje jeg bare kjeder meg? (Ja, jeg vet at dette høres bare verre og verre ut....) Har forsont meg med at jeg ikke er det mennesket jeg alltid har trodd at jeg var :( .

Jeg kan heller ikke si at det ikke vil skje igjen. Og jeg klarer ikke å forklare hvorfor dette skjer... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vert utro ett par ganger , mens jeg var sammen med xen.

Prøvde desperat å komme meg ut av forholdet, men han nekta å flytte.

insisterte på att vi skulle prøve igjenn og igjenn.

Angret ikke, da forholdet var over for min del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scarlet

Hmm, det er nok en ting jeg ikke skjønner her: Hvorfor være utro når man har det bra i det forholdet man har og ikke vil ut av det?

Påpeker nok en gang at jeg ville ha følt meg utrolig såret hvis noen hadde vært utro mot meg, og da gjør ikke jeg det mot noen heller..sånn er det bare. Kommer jeg til det stadiet hvor jeg ikke føler meg tiltrukket av sambo og vil være utro, så gjør jeg det heller slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Til Scarlet og mange andre også....

Som Gjest nå... skriver; vi kan ikke forklare hva som har skjedd. Det finnes ingen unskyldning for hva vi har gjort. MEN det handler ikke om at vi ikke elsker vår partner!

Det finnes ingen forklaring og ingen unskyldning. Jeg er enig i at utroskap er noe forbanna drit, jeg anbefaler ingen før de kommer seg ut av forholdet, akkurat som mange andre her.

men plutselig tråkket jeg midt i salaten selv og skjønner ingenting. Jeg er fremdeles bare meg, selv om jeg kanskje ikke er den "lovlydige" personen jeg ønsker å være.

Utroskap kan vi diskutere opp og ned i mente, noe som allerede er gjort her i KG! Men vi kommer ikke utenom at det skjer daglig.... Neste gang kan det være meg som blir "offeret". Jeg har aldri noen garanti selv om forholdet man er i virker aldri så godt og trygt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har vært utro. Fordi jeg ser på klining som utroskap. Har ikke tatt skrittet fullt ut.

Var utro mot en eks med min nåværende mann.

Angrer?? Nei, kunne ikke fått det bedre enn jeg har det med min mann. Dårlig samvittighet?? Litt. Jeg vet at det hadde blitt slutt med meg og eksen på et eller annet tidspunkt allikevel. Min nåværende mann var bare sparket i baken som jeg trengte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...