Lizz84 Skrevet 28. februar 2009 #41 Skrevet 28. februar 2009 - Vann med isbiter og lime - Spinat - Rugsprø - Jade Trippel sjokkolade - Cortado med sojamelk - Rødvin - Frappe' - Bonaqua (forest berries) - Soltørkede tomater - Grønne/ svarte oliven med stein, eller marinerte - Brie - Tunfisk - Toffifee - Nøtter - Lakerol - Røkelaks - Egg - Aioli - Hvitløk - Scampi - Krydder og urter - Tandoori - Green curry - Potetgull med fetasmak, fåes jo ikke i Norge:-( Det jeg kommer på i farta...
Meaty Skrevet 28. februar 2009 #42 Skrevet 28. februar 2009 Kentucky fried chicken variety meal. Det er nesten bra at vi ikke har KFC i Norge, for jeg kunne nesten spist meg i hjel på dette. Det er noe av det mest usunne som finnes. Ellers: ytrefilet med bakt potet og bearnaise (helst fra Big horn) taco risotto stekt laks rømmegrøt ostesmørbrød, laget av et par dager gammel loff med Synnøve gulost og litt cheddar, stekt i smør i steikepanna. Kjempegod unnskyldning for å bruke opp litt gammel loff og osterester. grillet panini, enten med brie og tomat eller Shell sin med ost og pepperoni rød paprika, spiser den "bar", som et eple. orntli' cappuchino Nidar påske- og julemarsipan Cadbury turkish delight Ellers så koser jeg meg for øyeblikket med et stort glass fullt av isbiter og Cola. *host* Her ble det mye usunt ja! Men det er jo sånt som gjør livet verdt å leve, i hvert fall sånn en gang i blant!
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 1. mars 2009 #43 Skrevet 1. mars 2009 *glasscola *polarbrød ikke nødvendigvis sammen
desperate Skrevet 1. mars 2009 #44 Skrevet 1. mars 2009 Ting jeg alltid har lyst på: Peppes' Easy rider-pizza Tandori Nachos Cola Smash - det går faktisk ikke an å ta bare én... McDonalds' nuggets med søtsur dip Hjemmelagd smoothie Bestemors and Jordbær Fersk ananas Gratinert blomkål med baconbiter Freias påskeegg, men de blir man kvalm av etterhvert Mammas marengskake Osv. Lista kan fortsette i det uendelige
Meaty Skrevet 1. mars 2009 #45 Skrevet 1. mars 2009 Smash - det går faktisk ikke an å ta bare én... Det er helt sant ja! Den reklamen er virkelig tatt på kornet. "What's this??!?"
desperate Skrevet 3. mars 2009 #47 Skrevet 3. mars 2009 Jeg glemte pinnekjøtt! Pinlig, ettersom det er det som er favoritten min
mjau-mjau Skrevet 3. mars 2009 #50 Skrevet 3. mars 2009 -brie og annen ost og kjeks... namnam -freia påskeegg -nachos -cottage cheese -mannens hjemmelagde fiskesuppe -friterte scampi dyppet i hvitløksdressing -elias salt potetgull - snadder!! -ferske rundstykker med godt pålegg (jeg har faktisk vært flink til å bake det i det siste ) -sjokkis - det meste går ned på høykant i perioder
Meaty Skrevet 3. mars 2009 #51 Skrevet 3. mars 2009 Uff, ny dille: sjokoladefondant... Jeg lurte på hva det var, har aldri hørt om det. Men jeg gjorde et bildesøk på Google, og det ser jo himmelsk godt ut! Lager du det selv, evt. hvor kjøper du det?
Gjest Gaby Skrevet 3. mars 2009 #52 Skrevet 3. mars 2009 Jeg lurte på hva det var, har aldri hørt om det. Men jeg gjorde et bildesøk på Google, og det ser jo himmelsk godt ut! Lager du det selv, evt. hvor kjøper du det? Det er fantastisk! Jeg har prøvd både ferdigmix og lagd selv, men har enda ikke funnet ut hva som er min favorittoppskrift. Den ferdige funker bra den også, merket er Gautes fristelser, de har det iallefall på Rema. Står sammen med sjokoladepuddingen og resten av gjengen. De er nokså mektige, så det er en fordel å ha en klatt med vaniljeis til. Eller hva som helst annet du føler for! Argh, nå gjorde du sånn at jeg må ha det i dag også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå