Gjest Kavring Skrevet 19. februar 2009 #21 Skrevet 19. februar 2009 For øyeblikket Freia påske-egg de er farlig gode..... og så er jeg veldig glad i coca cola Samme her De eggene er nesten FOR gode! Og jeg sier aldri nei til iskald cola. Og kinder maxi er en slager!
Gjest Oza Skrevet 20. februar 2009 #22 Skrevet 20. februar 2009 Ryvita med -Kaviar + tomat -Peppermakrell Cola light Olivenolje Tran
Lyra Skrevet 20. februar 2009 #23 Skrevet 20. februar 2009 (endret) Knekkebrød med egg til frokost Popkorn Grønne, sprø druer Har ofte dilla på makrell i tomat, men ikke akkurat nå Ellers så har jeg alltid "dilla" på vann, jeg bare MÅ ha vann å drikke når jeg er tørst, selv om jeg drikker noe annet. Har ikke mer akkurat nå, men har ofte dilla på ulike ting, for så å bli kjempelei... Edit: glemte den størstel dillen av alle: Beef Jerky. Har alltid dilla på det fordi det er dyrt og vanskelig å få tak i Endret 20. februar 2009 av Metemor
LekeHusmor Skrevet 21. februar 2009 #24 Skrevet 21. februar 2009 parmesan !! leverpostei påskeegg fra freia smash skogsbæryoghurt
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2009 #25 Skrevet 21. februar 2009 Varierer, og har ikke én vedvarende dille: Pærer (sånne ganske grå og ikke så søte/bløte), spesielt i vaniljekesam. Pandalakris (lenge siden nå) Makrell i tomat Sjokoladecookies Mørk sjokoladekake (lenge siden) Kaffe - den er nesten konstant Men prøver å kutte ned, er ikke bra for magen min. Bær i sesongen, både diverse skogsbær og i hagen Salvie Broccoli Spinat Egg! Akkurat nå har jeg veldig lyst på en skikkelig god sjokoladeis, pga bildet nede til venstre på KG, men har greid å holde meg noen dager
Telys Skrevet 21. februar 2009 #26 Skrevet 21. februar 2009 **Cola **Snus **Grissini som jeg "dypper" i Tine kremost (krydder) **Bringebærsyltetøy **Grovbrød **Cookies,jeg har så lyst på,men jeg finner ingen som jeg liker godt,og som smaker slik jeg vil
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 21. februar 2009 #27 Skrevet 21. februar 2009 Oi, ingen har sagt kaffe, jeg har veldig dilla på kaffe I tillegg har jeg dilla på: Epler Rugbrød med peanøttsmør Skummet kulturmelk Kaffe m skummet melk I perioder: Ost Havregrøt Mørk sjokolade Kokt skinke
hilli Skrevet 23. februar 2009 #28 Skrevet 23. februar 2009 Jeg laget en grisegod kyllincurry i helgen. Den har jeg lyst på nå. Indisk mat har jeg nesten alltid lyst på, i tillegg til pommes frites, men tillater jeg meg ikke å spise.
vimse Skrevet 23. februar 2009 #29 Skrevet 23. februar 2009 Sjokomelk, det er nesten på grensen til pinlig
NullHull Skrevet 24. februar 2009 #30 Skrevet 24. februar 2009 Nutrilett crisp, begge varianter. Wasa favorice popcorn med Cottage cheese, Lerums eple-/pæresyltetøy uten sukker og et dryss kanel
Anglofil Skrevet 25. februar 2009 #31 Skrevet 25. februar 2009 - Cola Free - Partymix'en fra Firstprice. - Freia påskeegg - Baguetter uten smør og med ost og skinke. - Superchips - Pandalakris - Kyllingtaco - Biler (fikk det fordi min kjære elsker dem) - Smash! - Rørt jordbærsyltetøy - Pannekaker - Tropisk nektar - Servelat Mvh Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #32 Skrevet 25. februar 2009 - Ben & Jerry's Cookie Dough is - Cola - Crispo sjokolade - Frisk ananas nam!
simba80 Skrevet 25. februar 2009 #33 Skrevet 25. februar 2009 Jordbær smoothie Kylling tikka masala m hvitløksnan Paprika potetgull
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #34 Skrevet 25. februar 2009 Jeg lurer på om jeg er den eneste i det ganske land som ikke utstår Freias påskeegg Jeg elsker sjokolade i alle former og fasonger, men de påskeeggene klarer jeg ikke. Blir kjempekvalm bare av å se disse lilla kartongene som ligger i enhver grøftekant. Men til mine diller: - Hummus! Går boks på boks med hummus (med gulrøtter som tilbehør, eller var det omvendt?) for tiden - Kaffe med soyamelk (drikker vanligvis et krus kaffe og et glass soyamelk til frokost, men fant ut at det var smart å blande, for da får kaffen drikketemperatur med engang! Hurra!) - Pesto. - Turmiks med sjokolade. - Danomino-duo (småbarnsyoghurt/fruktkvarg med banan og jordbær, helt usansynlig godt! Åt fire i går )
Gjest fragment Skrevet 26. februar 2009 #35 Skrevet 26. februar 2009 Jeg lurer på om jeg er den eneste i det ganske land som ikke utstår Freias påskeegg Jeg elsker sjokolade i alle former og fasonger, men de påskeeggene klarer jeg ikke. Blir kjempekvalm bare av å se disse lilla kartongene som ligger i enhver grøftekant. Signerer denne. Smakte ett egg det året disse kom, og har vært kvalm siden. I alle fall nesten
Irmiel Skrevet 26. februar 2009 #36 Skrevet 26. februar 2009 Av mat er det dette: - Paprika - Sylteagurker - Roastbiff - Appelsin - Cottage Cheese - Laks - Kylling Godteri: - Vanilje/sjokolade/lakris fudge - Ren melkesjokolade - Sure gule/rød og svarte/grønne lepper fra Candyking - Potetgull med paprika - Holiday-dipp - Krokan-is, Ben & Jerry's Cookie Dough - Hot Fudge Topping - Marsipan - Freia Sjokoladeegg
missLynch Skrevet 28. februar 2009 #37 Skrevet 28. februar 2009 I disse dager: Frokostknekkebrød med brunost, eller Jarsbergost og agurk Pink Lady- epler Fiskekaker på brødskive med sprøstekt løk og ketchup Earl Grey te Thai el. indonesisk mat Mangochutney og papadums Godis: Smågodt-krokodiller (merk! Kun de svarte) Potetgull m salt og pepper Hobby sjokolade Fanta Free med eple/pære
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2009 #38 Skrevet 28. februar 2009 Har ikke mer akkurat nå, men har ofte dilla på ulike ting, for så å bli kjempelei... Samme her! Har en tendens til å spise kun en ting hele tiden, og går til slutt fullstendig lei og spiser det ikke på ett år. Så når jeg finner nye favoritter nå, så prøver jeg hardt å ikke "bruke dem opp" Akkurat nå har jeg av en eller annen merkelig grunn dilla på knekkebrød med baconost, ananas og kylling med bbq-saus og masse chili.
Gjest Gjest_dr0ps_* Skrevet 28. februar 2009 #39 Skrevet 28. februar 2009 maarud potetgull med salt og vineddik!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå