Gå til innhold

Hva gjør jeg?

Gjest TS

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg har blitt kjent med en gutt i det siste og jeg merker at jeg liker han bedre og bedre. Vi har vært på kino sammen og ellers funnet på en del i det siste. Saken er at jeg begynner å få følelser for han, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Når vi har funnet på ting sammen har det bare vært som venner liksom, og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå fram for å vise han hvor godt jeg liker han uten at det blir rar stemning om ikke han har det på samme måten?

Er det ok om jeg for eksempel sender han en melding på facebook der jeg sier hvordan jeg har det og spør om han har lyst å date meg, eller blir det rett og slett for dumt? Føler egentlig ikke at jeg har noe å tape på å prøve iallfall..vil ikke å gå rundt og lure i evigheter heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde heller begynt å hinte og småflørte...å si det direkte gir han mindre tid til å tenke over dte, kan skremme han og du kan "miste" han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,jeg hadde hintet litt, satt meg litt nærmere han når dere der film, gi ham små komplimenter osv. Hvis han ikke da tar hintet hadde jeg enten sendt en mld, eller sagt det til ham face2face. Det er ofte det beste :) Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice
Hei :)

Jeg har blitt kjent med en gutt i det siste og jeg merker at jeg liker han bedre og bedre. Vi har vært på kino sammen og ellers funnet på en del i det siste. Saken er at jeg begynner å få følelser for han, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Når vi har funnet på ting sammen har det bare vært som venner liksom, og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå fram for å vise han hvor godt jeg liker han uten at det blir rar stemning om ikke han har det på samme måten?

Er det ok om jeg for eksempel sender han en melding på facebook der jeg sier hvordan jeg har det og spør om han har lyst å date meg, eller blir det rett og slett for dumt? Føler egentlig ikke at jeg har noe å tape på å prøve iallfall..vil ikke å gå rundt og lure i evigheter heller.

Vet du om han er på facebook, da? Det skriver du ingen ting om. Ellers sier jeg som andre her, gi ham små hint når dere er sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier bare: Go for it!

Viss du ikke har noe å tape, så hvorfor ikke?

Jeg har nettopp skutt gullfuglen (tror jeg) fordi jeg tok en sjanse! Hadde jo ingenting å tape (du kan lese tråden min her under "What to do?"), så hvorfor ikke!

Og liker du han, kan du jo sende ballen galant over til han ved å skrive noe a la det jeg gjorde: "Vil gjærne bli bedre kjendt med deg, så viss du har forslag til noe å finne på en dag, så er jeg med! Uansett, takk for den tida vi har vært ilag til nå!" Er jo helt uskyldig på en måte...

Og mitt motto: Den som intent våger, intet vinner!

Hilsen pasta (som skal registrere seg her tror jeg... hehe!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) ts her igjen.

Jeg kan jo fortelle litt mer om det som egentlig har skjedd hittil. Var på kino med han for en uke siden..lørdagen sendte jeg han en mld i fylla der jeg skrev at jeg tenker på han veldig ofte og likte han godt. Da jeg aldri fikk svar den kvelden begynte jeg virkelig å få kalde føtter. Hehe jeg angrer igrunn litt på at jeg sendte den mld da, men fikk et positivt svar søndagen om at han trivdes i mitt selskap også og at han synes jeg var lett å tenke på :). Mandagen var jeg og så film og spiste mat med han..var kjempekoselig! Hilste på han på tirsdagen, og i går gikk vi en koselig liten tur sammen.

Kommer ikke til å se han på en god stund nå da..jeg reiser bort i helgen, og kommer ikke til å ha muligheten til å se han på iallefall en uke pga. jobben min. Tror ikke jeg kommer til å skrive den meldingen til han på fb..ikke enda ihvertfall. Er så redd for å skremme han bort iom at jeg knapt nok har kjent han i 2 uker..tror mitt neste trekk blir å la han kontakte meg, vil ikke virke innpåsliten ved å være den som tar kontakt hele tiden..vil jo at han skal få muligheten til kanskje å "savne" meg litt også. Synes dere dette høres ut som en god plan jenter?? :)

Jeg leste forresten historien din pasta..det høres jo ut som DEN solskinnshistorien da, og jeg hååper det ordner seg for meg etterhvert også :rødme: ! Og Belladonna, jeg har han som venn på fb :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...