mia83 Skrevet 2. mars 2009 #481 Skrevet 2. mars 2009 :danse: :danse: Noen andre som vil? Føler det var litt ufortjent, dette her. Jeg ga veldig mange ledetråder ja. Men du kan godt ta den. Og så sier vi fra nå av at det ikke er lov å hjelpe så mye. Uansett hvor vanskelig ordet er.. da blir det mye morsommere synes nå jeg da
Meaty Skrevet 2. mars 2009 #482 Skrevet 2. mars 2009 Oi! Her gikk det unna nå. Også jeg som var opptatt med å se på Letterman...måtte få med meg intervju med han flykapteinen som landet flyet i Hudson-elva... Kom igjen du, Wind Jeg synes det skal være lov å hjelpe etter 15 spørsmål, for sånn er det på TV/ radioprogrammet.
mia83 Skrevet 2. mars 2009 #483 Skrevet 2. mars 2009 Oi! Her gikk det unna nå. Også jeg som var opptatt med å se på Letterman...måtte få med meg intervju med han flykapteinen som landet flyet i Hudson-elva... Kom igjen du, Wind Jeg synes det skal være lov å hjelpe etter 15 spørsmål, for sånn er det på TV/ radioprogrammet. Ja men ikke så mye som jeg gjorde... hehe..
Gjest Wind Skrevet 2. mars 2009 #484 Skrevet 2. mars 2009 (endret) Oi! Her gikk det unna nå. Også jeg som var opptatt med å se på Letterman...måtte få med meg intervju med han flykapteinen som landet flyet i Hudson-elva... Kom igjen du, Wind Jeg synes det skal være lov å hjelpe etter 15 spørsmål, for sånn er det på TV/ radioprogrammet. Da kan man poste en sang!! Og så kan den som har ordet holde orden på antall spørsmål. Okei. Skal vi se. :klø: (Det var da voldsomt så vanskelig den smileyen skulle være!!! ) Ett ord, sammensatt av to. Konkret. Mineral- eller planteriket, tror det er planteriket, men ... Endret 2. mars 2009 av Wind
Meaty Skrevet 2. mars 2009 #485 Skrevet 2. mars 2009 Ja men ikke så mye som jeg gjorde... hehe.. Men oppgaven din var jo fryktelig vanskelig da! Men den var veldig bra. Da kan man poste en sang!! Hehe eller en link til Youtube.
Meaty Skrevet 2. mars 2009 #486 Skrevet 2. mars 2009 Er det noe som finnes ute i naturen? Altså som ikke er produsert av mennesker...
Gjest Wind Skrevet 2. mars 2009 #487 Skrevet 2. mars 2009 Hehe eller en link til Youtube. Var det jeg mente, da. Jeg er bare litt dårlig til å skrive det jeg tenker. Kom igjen, spør!
Gjest Wind Skrevet 2. mars 2009 #488 Skrevet 2. mars 2009 Er det noe som finnes ute i naturen? Altså som ikke er produsert av mennesker... Nei.
Gjest Wind Skrevet 2. mars 2009 #490 Skrevet 2. mars 2009 Er det noe de fleste mennesker har? Hmmm. Ja, det tror jeg.
GlaJenta88 Skrevet 2. mars 2009 #491 Skrevet 2. mars 2009 Er det noe de fleste mennesker her i Norge har inne hjemme?
Gjest Wind Skrevet 2. mars 2009 #492 Skrevet 2. mars 2009 Er det noe de fleste mennesker her i Norge har inne hjemme? Ja.
GlaJenta88 Skrevet 2. mars 2009 #493 Skrevet 2. mars 2009 Hm, noe som hører til et spesielt rom i huset? Type spesielt på soverommet, kjøkkenet, badet e.l.?
Gjest Wind Skrevet 2. mars 2009 #495 Skrevet 2. mars 2009 Hm, noe som hører til et spesielt rom i huset? Type spesielt på soverommet, kjøkkenet, badet e.l.? Ikke nødvendigvis, men de fleste har nok dette hovedsakelig i ett rom. Er det en personlig eiendel? Nei.
Gjest Wind Skrevet 2. mars 2009 #499 Skrevet 2. mars 2009 Er det noe som brukes i forbindelse med mat? Ikke direkte.
GlaJenta88 Skrevet 2. mars 2009 #500 Skrevet 2. mars 2009 Er tingen forbundet med en spesiell aktivitet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå