Gjest Gjest_London_* Skrevet 18. februar 2009 #21 Skrevet 18. februar 2009 hallo der ute jeg er en dame på 40 år, jeg blir litt over gitt, når jeg leser mye om sex for en natt vil jeg kalle det, hvordan klarer dere å ha sex med en dere ikke elsker heller ikke har veldig strerke følser for??? hvorfor er det så viktig å ha så mange sex partner? jeg for min del ser på sex, er en måte å vise kjærlighet til den du har kjær, kunne aldri ha tenkt med sex med en jeg ikke har veldig sterke følser for, jeg har kun hatt sex med to xsen jeg hadde i 14 år, å nå min sambo. vet det er mange som sier at sex er kun nytelse, men hvordan slappe av å ha god sex med en du ikke kjenner?? jeg får min del er sex noe en gir den en elsker, for en elsker han å av kjærlighet, mener dere jeg er gameldags?? Gammeldags eller ikke, sex er idag blitt til en egotripp, dvs det er noe du selv opplever, det er din erotiske opplevelse, det er din tilfredsstillelse, det er ditt seksualliv osv. Før var sex noe intimt som ble delt mellom to mennesker som var glade i hverandre, slik er det ikke lenger, idag er det mest mitt og ditt seksualliv det handler om. At alt er lov er trendy, men ikke positivt etter min mening.
Gjest amu Skrevet 18. februar 2009 #22 Skrevet 18. februar 2009 Du hadde det strålende og var tilfreds, men kunne heller tatt en runk. Det finnes jenter som synes det er ubehagelig dagen etter en ONS, på lik linje som noen menn. Går man ut på byen med et håp om å finne en man kan ha et forhold til, blir man skuffet dersom det ikke blir med mer enn den ene natta. Men da er det jo ikke ONS man er ute etter i utgangspunktet. ONS fungerer bra for de som vil ha sex, og bare det. Jeg vet om noen få ONSere, de gir aldri fra seg telefonnummer. De legger ingen følelser i det. Men, de sier klart i fra at det kun er sex de vil ha, de "lurer" ingen til sengs med en rekke komplimenter.
Gjest amu Skrevet 18. februar 2009 #23 Skrevet 18. februar 2009 Hehe mMann, du har helt rett. Det amu ikke forstår når hun forsvarer kvinnens rett til å være løsslupne og ha mange one night stands, er at hun glemmer at når en kvinne har one night stand så er det 98% sannsynlig at hun har drukket alkohol... så er det egentlig sånn at kvinner flest når de er seg selv er så lystne på å ligge med folk de ikke kjenner? Jeg vil tro mannen også er påvirket av alkohol. Nå er det slik at det ikke er like lett å få noen til sengs i en hver situasjon. På jobb, skole osv. har man mulighet, men da må man forholde seg til personen daglig, noe man ikke må med folk man møter på byen. Hvorfor skal ikke kvinner ha lov å ligge med mange hvis det er det de vil? Hvorfor plager det menn i så stor grad?
aline Skrevet 18. februar 2009 #24 Skrevet 18. februar 2009 vi har alle forskjellige syn på sex, og vi har forskjellige behov, både fra person til person, samt at behovene for endel endrer seg iløpet av livets vei. Selv hadde jeg lett ons når jeg var i tyveårene, fantes ikke interessert i å lete etter eller finne mannen i mitt liv, tenke barn, forlovelse, samboerskap ekteskap, alt dette som så mange forbinder med kjæreste, fremtid og sex. Det tilsa ikke at jeg ikke var glad i og interessert i sex likevel, så løsningen da, ble mange ons. Jeg hadde ikke behov for å være glad i mannen for å ha deilig sex med ham, det holdt lenge med rett kjemi og gjensidig lyst. Føltes aldri merkelig, og svært få ganger hadde jeg morgener jeg angret på det jeg hadde gjort. Idag har jeg ikke helt behovet for ons, jeg kunne nok fremdeles HATT det, uten noen moralske skrupler, men idag gir det meg så lite at jeg heller lar være. Er fremdeles ikke så veldig på søken etter en kjæreste, så kan godt ha en elsker. Han vil bety mye for meg, og det vil være en person jeg er glad i men som altså av en eller annen grunn, bare er en venn og elsker. Ikke kjæreste. For meg er ikke sex uten å være i ett forhold med seksualpartneren, betydningsløst, på ingen måte. Det kan være nydelig, sart og vakkert, eller røft, rått og spennende, helt uten at jeg altså elsker eller er kjæreste med mannen jeg har det med. Men, i motsetning til i mine yngre dager, må han bety noe for meg, og han må være en entan har lyst til å bli sammen med, eller som jeg gjerne skulle blitt sammen med om alle brikkene falt på rett plass, selv om de ikke gjør det. så di som kan ha sex uten følelser, er rett og slett bare annerledes. aksepter andre for hvem de er, ikke fordøm folk bare fordi di ikke er skrudd sammen nøyaktig som deg selv. Jeg fordømmer ikke folk som bare har hatt en partner i sitt liv, jeg fordømmer ikke de som ikke kunne klart å ha ons, de som søker etter en livspartner og som bruker energi på å prøve å finne den ene man vil dele livet med. Jeg er ikke slik som dem, og forstår ikke alltid behovene deres, men jeg aksepter dem og er glad i dem som de de er, selv om de altså ikke er lik meg selv.
Gjest gjest kvinne Skrevet 18. februar 2009 #25 Skrevet 18. februar 2009 Du hadde det strålende og var tilfreds, men kunne heller tatt en runk. Det finnes jenter som synes det er ubehagelig dagen etter en ONS, på lik linje som noen menn. Går man ut på byen med et håp om å finne en man kan ha et forhold til, blir man skuffet dersom det ikke blir med mer enn den ene natta. Men da er det jo ikke ONS man er ute etter i utgangspunktet. ONS fungerer bra for de som vil ha sex, og bare det. Jeg vet om noen få ONSere, de gir aldri fra seg telefonnummer. De legger ingen følelser i det. Men, de sier klart i fra at det kun er sex de vil ha, de "lurer" ingen til sengs med en rekke komplimenter. ONS er i hvertfall en enkel måte å skaffe seg faste elskere på . Som oftest er man begge single og ofte avtales nye treff - om ONS var bra og kjemien stemmer .DET vet man jo etter 1 natt sammen : )Ofte har ONS endt opp med t.o.m langvarig vennskap for meg, kjæresteforhold ( langvarige ) eller de forble bare ONS . Noen av guttene ble forelsket - andre gang ble bare jeg helt vanvittig betatt og av og til var vi begge betatt og full klaff -selv om det startet med ONS bekjentskapet .Klart man må regne med litt følelseskaos og skuffelser - men den delen er man klar over på forhånd . Som oftest er det fort glemt -om man blir skuffet og ting ikke svarer helt til forventningene . Er ikke bare kvinner som kan bli skuffet etter ONS hvor de har fått forhåpninger om mer og flere treff etc . Jeg har da jaggu hatt mange folelskede unge gutter på tlf etter ONS - ja t.o.m i flere år etterpå så kan de finne på å plutselig ringe ....som jeg glatt prater med osv .Selv om jeg ikke syntes de var noe for meg - alltså " til å ha noe seriøst forhold med " .Det skjer med menn som kvinner .Menn kan like gjerne sitte der igjen å føle seg brukt og avvist etterpå .Når dama ikke vil på flere dater osv da hun ikke er intrisert i dem og ikke vil ha de hengende etter seg på tlf og ute på byen om man plutselig treffer de igjen .Ekkelt å avvise pent forslag og innbydelser til å treffes etc .Ingen liker å skuffe eller såre noen med vilje - uansett kjønn .
waco Skrevet 18. februar 2009 #26 Skrevet 18. februar 2009 Hvorfor skal ikke kvinner ha lov å ligge med mange hvis det er det de vil? Hvorfor plager det menn i så stor grad? Fordi dere ikke klarer å ligge med fremmede menn dersom dere ikke er rusa... De gangene i min ungdom jeg hadde one night stand var jeg alltid edru, og jentene alltid var fulle. Spør deg selv da amu, hvor mange ganger har du hatt one night stand edru med en full mann?
Gjest amu Skrevet 18. februar 2009 #27 Skrevet 18. februar 2009 Fordi dere ikke klarer å ligge med fremmede menn dersom dere ikke er rusa... De gangene i min ungdom jeg hadde one night stand var jeg alltid edru, og jentene alltid var fulle. Spør deg selv da amu, hvor mange ganger har du hatt one night stand edru med en full mann? Kun to ganger edru har jeg hatt ONS med fremmede menn. Men nå har ikke jeg hatt mange ONS. Jeg har hatt mange elskere. Elskere jeg har møtt gjennom ONS, men det teller ikke som ONS siden det har utviklet seg til elskerforhold.
Gjest womenwomen Skrevet 18. februar 2009 #28 Skrevet 18. februar 2009 Fordi dere ikke klarer å ligge med fremmede menn dersom dere ikke er rusa... De gangene i min ungdom jeg hadde one night stand var jeg alltid edru, og jentene alltid var fulle. Spør deg selv da amu, hvor mange ganger har du hatt one night stand edru med en full mann? Jeg har også vært nesten helt edru under ONS - guttene har alltid vært mye fullere enn meg .Men de innbiller seg sikkert at jeg var litt full ... he he - sikkert det de tror .Bare tull og noe gutter tror at man er så full . Lettere å skylde på fylla vet du .. he he En å innrømme en er nesten edru : ) Jeg har gjerne drukket 1 eller 2 pils - men føler meg helt edru .Verre er det for guttene som har vært så fulle at de til og med ikke klarer å prestere alltid hi hi . Jeg har ofte EDRU ligget med fulle menn .Syns det er helt ok at menn er litt fulle .Mange menn er bedre elskere full enn edru - helt sant ...he he Så bryr meg ikke om de har drukket mye mer enn meg selv .Jeg bruker aldri drikke meg full selv - er alltid veldig edru på byen .Drikker aldri mer en 1 , 2 ....kanskje 3 øl ute .Jeg liker ikke å være full .Så passer meg så formen er god og på topp . BULLSHIT at kvinner alltid er full under ONS - det er bare noe gutter TROR
Gjest amu Skrevet 18. februar 2009 #29 Skrevet 18. februar 2009 Kun to ganger edru har jeg hatt ONS med fremmede menn. Men nå har ikke jeg hatt mange ONS. Jeg har hatt mange elskere. Elskere jeg har møtt gjennom ONS, men det teller ikke som ONS siden det har utviklet seg til elskerforhold. Må legge til at dette er ONS der vi ikke har møttes på byen. Når det gjelder de jeg har møtt på byen har det variert hvor mye jeg har drukket. Har jeg drukket for mye, sovner jeg, så lite aktuelt med ONS da.
Gjest womenwomen Skrevet 18. februar 2009 #30 Skrevet 18. februar 2009 Må legge til at dette er ONS der vi ikke har møttes på byen. Når det gjelder de jeg har møtt på byen har det variert hvor mye jeg har drukket. Har jeg drukket for mye, sovner jeg, så lite aktuelt med ONS da. Så enig så enig ! Blir jeg for full - sovner jeg av og mister lysta . Derfor må jeg være forsiktig så jeg ikke blir full - ikke no gøy med ONS da om jeg SOVNER !!! Jenter greier ikke å ha sex om de blir for fulle - tenningen forsvinner og en er bare trøtt og vil sove . Så merkelig at gutter påstår alle jentene var fryktelig fulle under ONS . Når man er litt " full " har man som jente en liten unskyldning for å være litt billig . Tror derfor noen jenter later som de er mye fullere enn de egentlig er .... smart hva ? Så man kan være litt billig med god samvittighet .Alltså fylla har skylda - og derfor har jeg sex med en vilt fremmend . Ikke tro noe galt eller stygt om meg .Er bare litt for full i kveld . Derfor ble det sånn .Vanligvis vil jo vi jenter bli oppfattet som litt mer skikkelig og dydig - enn akkurat den kvelden de møtte oss . ha ha Alle menn TROR ...og at jeg bare var full liksom . Nei - er litt skuffende at menn tenker sån .Jeg hadde jo lyst på sex , pikk , mannfolk da - var jo derfor jeg gjord det egentlig .Ikke forde jeg bare var liksom full .... bullshit ! Men ønsker de å tro det - så bare tro det .
Wildy Skrevet 18. februar 2009 #31 Skrevet 18. februar 2009 Fordi dere ikke klarer å ligge med fremmede menn dersom dere ikke er rusa... De gangene i min ungdom jeg hadde one night stand var jeg alltid edru, og jentene alltid var fulle. Spør deg selv da amu, hvor mange ganger har du hatt one night stand edru med en full mann? Jeg har ingen problemer med å tro at det ofte er alkohol med i bildet når det er snakk om ONS, men at det bare gjelder kvinner har jeg litt vanskeligere for å tro. Og vet du, det går faktisk ann å ha ONS helt klinke edru også. Jeg har aldri hatt ONS i fylla, ei heller hadde noen mennene involvert drukket.....
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #32 Skrevet 18. februar 2009 Så enig så enig ! Blir jeg for full - sovner jeg av og mister lysta . Derfor må jeg være forsiktig så jeg ikke blir full - ikke no gøy med ONS da om jeg SOVNER !!! Jenter greier ikke å ha sex om de blir for fulle - tenningen forsvinner og en er bare trøtt og vil sove . Imponerende hvor skråsikker det går an å være. Så når jeg da har tømt en halvflaske whisky ++, blitt kåt som pokker, og hoppet på samboeren så har jeg ikke vært noe særlig full?
Gjest gjest kvinne Skrevet 18. februar 2009 #33 Skrevet 18. februar 2009 Imponerende hvor skråsikker det går an å være. Så når jeg da har tømt en halvflaske whisky ++, blitt kåt som pokker, og hoppet på samboeren så har jeg ikke vært noe særlig full? Vell jeg får trang til å spy - jeg blir kvalm av mye alkohol . Så derfor er det umulig for meg i hvertfall å ha sex i skikkelig beruset tilstand . Men du blir kanskje ikke så dårlig som meg av alkohol da - derfor du kan drikke whisky og likevell ha sex ? Jeg holder meg bare til mildere saker .Klarer ikke whisky eller sprit . DET blir jeg dårlig av .Men øl er jeg vant å drikke -så det reagerer jeg ikke på eller vin .Selv om jeg drikker ganske mye av det -en sjelden gang . Sex kan være extra godt med litt øl eller rødvin eks innabords .Mange av mine sterkeste orgasmer har da ofte kommet med litt alkohol innabords .Men for mye av det - vil igjen ødelegge hee nytelsen og tenninga - for min del ...
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #34 Skrevet 18. februar 2009 jeg er akkurat som deg, og er 23 år yngre enn deg... og dette er ikke veien å gå for meg.. skjønner heller ikke på det folk skriver oppe her og jeg syns at de fleste av de tingene som de leter etter i ONS kan man finne i et ekte forhold, men at man må anstrenge seg litt for å kunne slippe seg løs osv.. Selvfølgelig skjønner jeg at noen liker dette, men visste aldri at det var SÅ mange! Det eneste gangen jeg kan se for meg å ha en ONS er hvis jeg er såpass opphiset at jeg ikke greier å leve lengre:P Skjønner også at folk gjør det av mange forskjellige grunner, men klarer ikke å skjønne hvorfor mange(ikke alle) gjør dette til en av hverdagen sin..Mange av venninne mine holder på bare men ons hele tiden:P
Aurora M. Skrevet 19. februar 2009 #35 Skrevet 19. februar 2009 Jeg er også som deg TS. Jeg må være forelsket og kjenne den mannen jeg skal ha sex med. Jeg tenner simpelten ikke på en jeg ikke er forelsket i. Jeg blir også i svært liten grad tiltrukket av det visuelle, og det faller meg ikke inn å tenke sex om jeg ser en vakker mann. For meg blir han ikke interessant før han åpner munnen og sier noe jeg finner morsomt eller smart. Jeg dømmer ingen som opplever det annerledes, jeg aksepterer det, men må være ærlig å si at jeg ikke forstår det. Vi er nok forskjellig skrudd sammen der. Er forresten litt over 40.
Rimmern Skrevet 19. februar 2009 #36 Skrevet 19. februar 2009 Du er gammeldags i den forstand at du ikke forstår at andre kan se veldig annerledes på dette enn du gjør. Du er ikke gammeldags fordi du selv ser på det slik du gjør.
FoxyFish Skrevet 19. februar 2009 #37 Skrevet 19. februar 2009 ONS er overhodet ikke noe for meg, men jeg kan absolutt skjønne de som velger det Jeg vil ikke si at du er gammeldags, TS. Det er mange som aldri ville gjennomført et one night stand, og det i tyveårene
Gjest KateW Skrevet 19. februar 2009 #38 Skrevet 19. februar 2009 Gammeldags vet jeg ikke... Jeg hører med blant dem som syns sex er best i forhold. Samtidig går jeg lenge mellom forhold, som regel, og jeg er en veldig sensuell og seksuell person. Ergo kan jeg få veldig mye ut av det seksuelle i en ONS, fordi jeg nyter sexen. Samtidig har jeg valgt å ikke ha ONS, fordi jeg syns det er for patetisk. To halvfulle mennesker med ølbriller som våkner neste morgen med fylleånde og bondeanger. Når jeg ikke er i forhold, og en sjelden gang har sex, fordi jeg ikke orker mer og kåtheten går meg på nervene, så er det med menn jeg kjenner, respekterer og har et forhold til som ikke er kjæresteforhold.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 19. februar 2009 #39 Skrevet 19. februar 2009 Hei her ble det mye svar å mange tanker ute å går, jeg kan respektere folk som har sex uten å ha sterke følser for den man har sex med, men når du tenker deg om, når du er ferdig for en natt, å vist du er ærlig med deg selv. så tror jeg ikke det gir deg så mye, etter på. men helt klart folk er forskjelige, å godt er det hehe
aline Skrevet 19. februar 2009 #40 Skrevet 19. februar 2009 Hei her ble det mye svar å mange tanker ute å går, jeg kan respektere folk som har sex uten å ha sterke følser for den man har sex med, men når du tenker deg om, når du er ferdig for en natt, å vist du er ærlig med deg selv. så tror jeg ikke det gir deg så mye, etter på. men helt klart folk er forskjelige, å godt er det hehe kjenner jeg blir bittelitt provosert (ikke mye, for jeg vet ikke om du mener det slik jeg oppfatter det), men hvordan kan du si at du respekterer at andre mennesker kan nyte ons, når du i setningen etter nekter å akseptere at ett ons kan gi noen noe? Og det er IKKE slik at selv om noen er annerledes skrudd sammen en deg, så er de av den grunn mindre ærlige med seg selv en hva du er. Den perioden i tyveårene der jeg syntes ons var en grei løsning på sexbehov uten ønske om partner, så ga det meg akkurat det jeg var ute etter, det tilfredsstilte seksualbehovet mitt for en liten stund. Når man har sex kun for å nyte sexen, så dekker jo en ons det, og gir en altså hva en er ute etter. At man ikke sitter i årevis etterpå og minnes det ene ons som fantastisk, er så, men skal jeg virkelig være ærlig med meg selv, så skal jeg innrømme at ett slikt minne i årevis sitter jeg ikke med etter mange av eksene mine heller, som jeg altså VAR sammen med, ihvertfall ikke kun utifra sexen. ett ons er neppe valgt for å gi varige minner og noe stort og fantastisk, så sånn sett gir det ikke noe der, og idag kan jeg være enig med deg i at det ikke gir meg nok til at jeg synes det er verd det. Men, jeg har vært anneledes før, oppfattet det annerledes, og tror fullt og fast på at de som velger det (om det ikke BARE er fyllerør), gjør det fordi det gir dem det de er ute etter, der og da. Og det er nok.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå