Gå til innhold

er jeg gammeldags tro.?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

hallo der ute

jeg er en dame på 40 år, jeg blir litt over gitt, når jeg leser mye om sex for en natt vil jeg kalle det,

hvordan klarer dere å ha sex med en dere ikke elsker heller ikke har veldig strerke følser for??? hvorfor er det så viktig å ha så mange sex partner?

jeg for min del ser på sex, er en måte å vise kjærlighet til den du har kjær, kunne aldri ha tenkt med sex med en jeg ikke har veldig sterke følser for, jeg har kun hatt sex med to xsen jeg hadde i 14 år, å nå min sambo.

vet det er mange som sier at sex er kun nytelse, men hvordan slappe av å ha god sex med en du ikke kjenner??

jeg får min del er sex noe en gir den en elsker, for en elsker han å av kjærlighet,

mener dere jeg er gameldags??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er vel fordi de fleste elsker sex mer enn å elske en fremmed person?

Skrevet

jeg er akkurat som deg TS og jeg er bare 21, har nok mye med personlighet og verdier å gjøre. men sikker mye med samtidsendringer også, da det gjelder sex kun som nytelse.

Skrevet

Nei, du er ikke gammeldags. Jentene nåtildags prøver å kjøre guttas løp med fri nytelse men det er vel bare et fåtall jenter som har mage til slikt. Etter noen år ender de opp bitre og misforståtte og lurer på hva som gikk galt. Jeg er glad jeg har holdt meg unna disse ONS jentene og kjørt med tradisjonelt løp med oppvartning og forelskelse.

Skrevet
hallo der ute

jeg er en dame på 40 år, jeg blir litt over gitt, når jeg leser mye om sex for en natt vil jeg kalle det,

hvordan klarer dere å ha sex med en dere ikke elsker heller ikke har veldig strerke følser for??? hvorfor er det så viktig å ha så mange sex partner?

jeg for min del ser på sex, er en måte å vise kjærlighet til den du har kjær, kunne aldri ha tenkt med sex med en jeg ikke har veldig sterke følser for, jeg har kun hatt sex med to xsen jeg hadde i 14 år, å nå min sambo.

vet det er mange som sier at sex er kun nytelse, men hvordan slappe av å ha god sex med en du ikke kjenner??

jeg får min del er sex noe en gir den en elsker, for en elsker han å av kjærlighet,

Å ha sex med en fremmed inneholder ingen forpliktelser, du kjenner ikke personen og kan slippe deg løs, for du trenger ikke møte personen igjen. Av og til er det bare et ønske om intimitet med noen, og da kan anybody duge. Av og til er det bare snakk om rå, dyrisk sex og da kan det være greit å ikke kjenne personen, ikke ha noen følelsesmessige forbindelser. Har man ikke noen man elsker , eller finner man ikke noen å elske, så kan det være greit å finne noen å elske for en natt. Det kan være mange grunner til ONS, men det går vel ut på at vi er bare mennesker, og vi har behov..alle kan ikke surre rundt å ha masse ONSer, emn for mange fungerer det greit som en midlertidig erstatning til man finner en partner for lengere tid.

Skrevet
(...)

(...)

Det jeg uthevet er vel svaret. Ikke alle ser på sex om et uttrykk for kjærlighet.

Jeg har hatt flere elskerforhold, som har startet som ONS. Da blir man kjent og sex blir bedre. Jeg kan ha et sterkt begjær for en person jeg aldri kunne ha vært i et forhold med.

Gjest gjest kvinne
Skrevet
Nei, du er ikke gammeldags. Jentene nåtildags prøver å kjøre guttas løp med fri nytelse men det er vel bare et fåtall jenter som har mage til slikt. Etter noen år ender de opp bitre og misforståtte og lurer på hva som gikk galt. Jeg er glad jeg har holdt meg unna disse ONS jentene og kjørt med tradisjonelt løp med oppvartning og forelskelse.

Hvorfor skulle jenter liksom ende opp bittre og misforstått - hvorfor mener du det , gutt ? Tror du ikke også kvinner liker å få nye erfaringer og trenger å rase fra seg litt sexuelt - før man binder seg for resten av livet ... - Jeg er i hvertfall bare kjempeglad for at jeg ikke giftet meg med første og beste kjæreste og sengepartner ,men fikk prøvd ut flere - slik at jeg senere hadde et bra SAMMENLIGNINGSGRUNNLAG & ERFARING og siden var i stand til å velge rett ny sengepartner og kjæreste -som jeg da etterpå etablerte meg med .MIN erfaring kom meget godt med i mitt nye forhold - da mannen min hadde LITE erfaring og trengte absolutt MYE OPPLÆRING fra MEG -for å bli en bra elsker jeg kunne være fornøyd med resten av livet : ).Han hadde aldri lært noe som helst sammens med en like uerfaren og sjenert jente - DET hadde vært dømt til å mislykkes -slik hans forrige forhold også var - totalt mislykke sexuelt ,ellers funket allt bra ...

Nå har han fått i pose og sekk faktisk .Forde han traff en jente med erfaring og som ikke var sjenert eller hadde en umoden og uprøvd sexualitet .Erfaring er BARE POSITIVT mener jeg . Uansett jente eller gutt .

Kanskje du gutt har tapt utrolig mye læring og erfaring selv - siden du har styrt unna alle frigjordte jenter som har ONS og som liker sex ? Tenkt på det du ?

Har selv hatt mange BRA ONS og elsker - forhold , i dag er alle gode minner .Alltid koslig å treffes igjen , selv 10 år etterpå : ) Er godt etablert nå .Men glad jeg ikke føler jeg har noe uopplevd eller ugjordt - som jeg ikke kan gjøre nå lenger : ) Så sjangsen for at jeg er utro senere i livet eller blir misfornøyd med sexlivet mitt - tror jeg er MYE mindre .Enn de som føler de aldri har levd ut eller utforsket seg selv og verden - på lik linje som jeg har gjordt .Eller som mangler erfaringer og sammenligningsgrunnlag .Jeg vet at mannen jeg har LÆRT OPP SELV er BEST !

Så andre frister meg ikke . For mye opplæring .Gidder ikke en gang til . he he Er så fornøyd med han jeg har så SMILE

Skrevet
Hvorfor skulle ....

---SNIP---

Ikke glem å puste når du skriver da WW. :)

Gjest gjest kvinne
Skrevet
Ikke glem å puste når du skriver da WW. :)

OK ! Avslørt .Helt ok : ) Alle vet / husker hvem WW er . Hva er så spesielt med WW (womenwomen )da ?Bare lurer - siden jeg hele tiden får høre at jeg er WW uansett nick

Skrevet
OK ! Avslørt .Helt ok : ) Alle vet / husker hvem WW er . Hva er så spesielt med WW (womenwomen )da ?Bare lurer - siden jeg hele tiden får høre at jeg er WW uansett nick

Du har en litt spesiell setningsoppbygning som gir meg følelsen av at du skriver omtrent som du ville argumentert vokalt. Ellers tar jeg alle innleggene dine med en stor klype salt siden du argumenterer stort sett både for og mot deg selv etter hvilket tema som er tatt opp.

Skrevet

En grunn er at du aldri bruker linjeskift. Prøv det, leservennligheten blir bedre:)

Skrevet
Du har en litt spesiell setningsoppbygning som gir meg følelsen av at du skriver omtrent som du ville argumentert vokalt. Ellers tar jeg alle innleggene dine med en stor klype salt siden du argumenterer stort sett både for og mot deg selv etter hvilket tema som er tatt opp.

+ Lite sammenhengende, mye fokus på seg selv, og virker ikke som du puster når du skriver ;)

Artige innlegg å lese riktignok :)

Skrevet

Jeg er selv nesten 40år og syns selv at slike ONS med usikre damer er ikke veien å gå. De virker ekstremt usikre på seg selv og liker ikke å bli brukt av meg for det det er. Rett og slett en knull. Nå gjorde jeg det ikke ofte da og kun når de bød seg frem og da kom mannen i meg frem og høvlet over dem. Jeg hadde mye mer utbytte ja med gammeldags dating og bli kjent. ONS er litt mer bli fyll og gal og få tømt snabben.

JEg kan aldri tenke meg at de fleste damer digger ONS noe særlig. Damer trenger uansett litt mer følelsemessig smøring for å ha det godt og liker best å relatere seg til mannen gjennom et forhold.

Skrevet
hallo der ute

Men det er ikke alle som ser på sex på den måten, og hverken det ene, andre eller tredje måten å se på sex er feil eller riktig.

Sex for meg er mange ting; det er noe jeg deler med partneren, det er en privat arena bare for oss, men det er også en arena for ren nytelse, egensex, avslapping, sovemiddel og tidsfordriv. Ikke alt samtidig,men alt til sin tid. Mellom forhold har jeg hatt knullekompiser og noen få ONS. Ikke noe problem, det var ikke en høyere samhørighet jeg var ute etter, men rå og enkel sex. Sex trenger ikke å alltid være en bekreftelse på forholdet og kjærligheten, det kan også være ren og skjær sex uten annen mening enn å være fysisk godt. For meg er det helt greit, for andre blir det feil.

Gjest womenwomen
Skrevet

Men jeg syns TS er litt gammeldags . Som ikke greier å SE at det kan være attraktivt å ha sex utenom et seriøst forhold også for enkelte kvinner .Men elsker - opplegg og ONS .

Tenk deg TS - plutselig SER du verdens vakreste mann ...i dine øyne : ) Blir du ikke litt lysten da på å bli bedre kjent med han - gjerne få han til sengs raskere enn fy .Greier ikke vente-rett og slett forde kjemien er sterk og han er til å spise opp med øynene og han er tiltrekt av deg også merker du .... he he

DET har jeg opplevd mange ganger .Og klarte rett og slett ikke vente , siden anledningen var der til å hoppe til køys .Hatt mange himmelske netter slik faktisk forde kjemien var så sykt sterk og JEG valgte han .

Og etterpå var jeg i lykkerus over at jeg fikk denne vakre mannen til sengs .Litt av et VARP er han og BINGO han er tiltrekt av meg også .... Elsker den spenningen og leken ( Å EROBRE ) .Er noe jeg har gjordt mange gang og kan godt nå : )

Er bare slik jeg var som ung .Likte å lokke til meg de kjekkeste til sengs .Når det var gjordt -var jeg fryktelig tilfreds med mine forførerkunster og meg selv .Flott bekreftelse på at man fortsatt er den som kan få hva jeg vil ha : ) Eneste som kan være trøbblete - er om man vil ha MER SEX etterpå og lengter . Og det liksom skulle være bare et ONS .... smile .Men da hadde jeg alltids en poikvenn å ringe : )

Du er litt ulik meg ja . Veldig forskjellig TS .En veldig kjekk mann er uimotståelig når man er singel og kan gjøre akkurat hva man vil . Rart du ikke har funnet det ut ennå .Og at du greier å ta ting så slowly .

Skrevet
hallo der ute

Hei ! :)

Jeg er 20 år, og mener akkurat dt samme som deg ! hvordan kan man "one night stands" i øst og vest, det betyr jo ingenting for noen av dere...

jeg orker faktisk ikke tanken på å ha sex utenom med kjæresten min..

Skrevet
Jeg er selv nesten 40år og syns selv at slike ONS med usikre damer er ikke veien å gå. De virker ekstremt usikre på seg selv og liker ikke å bli brukt av meg for det det er. Rett og slett en knull. Nå gjorde jeg det ikke ofte da og kun når de bød seg frem og da kom mannen i meg frem og høvlet over dem. Jeg hadde mye mer utbytte ja med gammeldags dating og bli kjent. ONS er litt mer bli fyll og gal og få tømt snabben.

JEg kan aldri tenke meg at de fleste damer digger ONS noe særlig. Damer trenger uansett litt mer følelsemessig smøring for å ha det godt og liker best å relatere seg til mannen gjennom et forhold.

Hvordan kan du som er mann vite hva kvinner trenger for å ha det godt?

Det høres ut som du ser ned på kvinner med seksuell lyst, slik du beskriver dem som usikre og at de egentlig ikke ville ha sex.

Å skylde på en kvinne for at "mannen" i deg våknet og at du brukte henne og høvlet over henne blir tåpelig. Du har ingen "mann" i deg som vekkes dersom du ser en kvinne som byr seg frem. Det er faktisk et trekk ved din personlighet. Klarer du ikke kontrollere deg selv, og synes det er ubehagelig i ettertid, er det ikke kvinnen du skal skylde på.

Det du skriver er ikke beskrivende for meg og flere av de kvinnene jeg kjenner. Ikke alle behøver et følelsesmessig forhold til en mann for å nyte sex. Hvis en kvinne vil møte en mann for sex, betyr ikke det at hun er forelsket i ham, noe enkelte menn tror.

Skrevet

Det er vel ikke snakk om å være gammeldags, heller hva du foretrekker. Folk er forskjellige, heldigvis!

Skrevet
Hvordan kan du som er mann vite hva kvinner trenger for å ha det godt?

Det høres ut som du ser ned på kvinner med seksuell lyst, slik du beskriver dem som usikre og at de egentlig ikke ville ha sex.

Å skylde på en kvinne for at "mannen" i deg våknet og at du brukte henne og høvlet over henne blir tåpelig. Du har ingen "mann" i deg som vekkes dersom du ser en kvinne som byr seg frem. Det er faktisk et trekk ved din personlighet. Klarer du ikke kontrollere deg selv, og synes det er ubehagelig i ettertid, er det ikke kvinnen du skal skylde på.

Det du skriver er ikke beskrivende for meg og flere av de kvinnene jeg kjenner. Ikke alle behøver et følelsesmessig forhold til en mann for å nyte sex. Hvis en kvinne vil møte en mann for sex, betyr ikke det at hun er forelsket i ham, noe enkelte menn tror.

Nå var det vel ikke jeg som syns det var ubehagelig dagen etter. Jeg hadde det strålende og var vel fornøyd med meg selv siden jeg hadde oppnådd det jeg ville. Når det gjelder ONS damene så virket de noe flaue/usikre med hele opplegget. Kanskje jeg tolket dem feil eller kanskje jeg rett og slett ikke var drømmeprinsen.

Uansett fant jeg hele ONS greia lite tilfredstillende og kunne like gjerne tatt en runk. Det er mye mer stimulerende med en skikkelig daterunde med alt tilbehør for å bygge opp spenningen og drømmene før en tar en helt ut i senga. Men det er nå drøyt 15år siden jeg var i dette gamet og ting har sikkert forandret seg endel.

Skal en dømme etter alle innleggene fra kinnene på dette forumet så er det ikke direkte problemfritt for dem å kjøre bare ONS. Det er alltid noen bakenforliggende motiver/håp om noe mer de ønsker og de stiller alltid en masse spørsmål om gutta vil ha noe mer en bare et knull med en masse kvaler og usikkerheter om hva/hvorfor/osv. Du skal være en kvinne med mannementalitet for å kjøre et slikt ONS løp fullt ut.

Skrevet

Hehe mMann, du har helt rett. Det amu ikke forstår når hun forsvarer kvinnens rett til å være løsslupne og ha mange one night stands, er at hun glemmer at når en kvinne har one night stand så er det 98% sannsynlig at hun har drukket alkohol...

så er det egentlig sånn at kvinner flest når de er seg selv er så lystne på å ligge med folk de ikke kjenner?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...