Anna Lovinda Skrevet 3. oktober 2003 #241 Del Skrevet 3. oktober 2003 Skål, da. Dette er meg og min nye bestevenn . Hun har tenna på tørk, stakkars, men hun kan ikke noe for det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #242 Del Skrevet 3. oktober 2003 Skål' date=' da. Dette er meg og min nye bestevenn . Hun har tenna på tørk, stakkars, men hun kan ikke noe for det...[/quote'] Ps, hun ser litt ynkelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 3. oktober 2003 #243 Del Skrevet 3. oktober 2003 Nei, hun er ikke ynkelig. Hun er bare litt sliten. *Hvisker* Hun er lystløgner, skjønner dere, og dette tar litt på når det blir litt for mange løgner å holde rede på. På en god dag, ser hun slik ut: :kysse: Dette er når hun får kyss av sin forlovede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #244 Del Skrevet 3. oktober 2003 Nei, hun er ikke ynkelig. Hun er bare litt sliten. *Hvisker* Hun er lystløgner, skjønner dere, og dette tar litt på når det blir litt for mange løgner å holde rede på. På en god dag, ser hun slik ut: :kysse: Dette er når hun får kyss av sin forlovede. Nei løgner er ikke greit å holde orden på, se om du kan holde henne under kontroll mens hun er her da. En dag vil hun nok bli avslørt. Gi henne en øl, så blir hun sikkert fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 3. oktober 2003 #245 Del Skrevet 3. oktober 2003 *Gir bestevennen min en øl* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #246 Del Skrevet 3. oktober 2003 Rydder litt i bomberommet, er det fest så er det fest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 3. oktober 2003 #247 Del Skrevet 3. oktober 2003 Kanskje vi skulle tatt en "Ånkli" fest en gang,jenter? Det hadde vært svinaktig moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 3. oktober 2003 #248 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hmmm....blir litt vanskelig med denne avstanden. Men jo; det kunne vært morsomt med en RL-fest.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 3. oktober 2003 #249 Del Skrevet 3. oktober 2003 Bor du så himla langt unna Vesfold da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 3. oktober 2003 #250 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg bor i Usa for tiden. Herfra og til Vestfold er litt langt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 3. oktober 2003 #251 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ja,det blir jo et stykke...... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 3. oktober 2003 #252 Del Skrevet 3. oktober 2003 Vi kan jo ta en aldri så liten fest når jeg kommer på norgesbesøk en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 3. oktober 2003 #253 Del Skrevet 3. oktober 2003 Lystløgner, jeg? Nei, det er den nye bestevennen min som er det. Henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #254 Del Skrevet 3. oktober 2003 Lystløgner' date=' jeg? Nei, det er den nye bestevennen min som er det. Henne [/quote'] Hvordan klarer hun å holde orden på disse løgnene da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 3. oktober 2003 #255 Del Skrevet 3. oktober 2003 Nå har jeg til og med vært på ordentlig fest i kveld. Med alt det som hører med! Ville bare ønske dere alle sammen en god...lørdagsmorgen? Får desverre ikke fulgt med på utviklingen her i natt, siden min onde samboer har planer om å kapre dataen¨. Kose dere, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 3. oktober 2003 #256 Del Skrevet 3. oktober 2003 Nei, det må fanden vite... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter #257 Del Skrevet 3. oktober 2003 Håper hun en dag avslører seg selv da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 6. oktober 2003 #258 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hvor er du,di flyfille? :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter #259 Del Skrevet 7. oktober 2003 F... ta den naboen, Han har gått til innkjøp av en hane og et par høner.... Den Jæ... hanen galer og galer! :evil: å så tidlig om morgenen da!! ER det sant som jeg hører at høner/haner ikke tåler rognebær, at de rett og slett dør av det? ?? (kanskje jeg skal plukke litt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 7. oktober 2003 #260 Del Skrevet 7. oktober 2003 Så, du koser deg fortsatt med naboens kjæledyr hører jeg? Aldri så galt,at det ikke er godt for noe... Du kan jo gå å rappe ferske egg på morgenkvisten. Ta med deg et par høner hjem også, hønsefrikase er godt! Ha en flott dag, Krepselufsa mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå