Gjest Kveldsvisitt Skrevet 25. september 2003 #201 Del Skrevet 25. september 2003 Ha, ha, ha !!!! Som jeg tenkte, ingen siste Ord her nei, men må si meg imponert over hvor flott bomberommet ditt var. Var faktisk ikke slik jeg hadde forestillt meg.....Veeeeeel, får suse tilbake å sjekke at Ordet fremdeles er trygt hjemme hos meg ennå....See Ya !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 25. september 2003 Forfatter #202 Del Skrevet 25. september 2003 Du letet bare ikke godt nok, ordet er trygt her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 25. september 2003 #203 Del Skrevet 25. september 2003 Ha, ha, ha, NOT ! ....eller, få se hva vi har her da......hm, jasså du har tatt tvilling Ordet Det teller jo ikke, særlig siden de nå ikke er eneggede tvillinger en gang !! Men,men ta nå du bare å koz deg her i bomberommet sammen med tvilling Ordet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 25. september 2003 Forfatter #204 Del Skrevet 25. september 2003 Du blir lurt godt nå, det er nemlig du som har den onde tvilling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 25. september 2003 #205 Del Skrevet 25. september 2003 Jepp, noen blir lurt nå, og det er ikke meg. Visste ikke en gang at tvillingen var ond, men det er jo fordi jeg alltid har hatt det rette snille Ordet... Sorry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 25. september 2003 Forfatter #206 Del Skrevet 25. september 2003 Jepp' date= noen blir lurt nå, og det er ikke meg. Visste ikke en gang at tvillingen var ond, men det er jo fordi jeg alltid har hatt det rette snille Ordet... Sorry Du tar så feil så feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 25. september 2003 #207 Del Skrevet 25. september 2003 Jada' date= jeg tar så feil så feil. Forstår det nå.. Fint, bare hyggelig å kunne hjelpe deg å forstå..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 25. september 2003 Forfatter #208 Del Skrevet 25. september 2003 Det er fortsatt her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 25. september 2003 #209 Del Skrevet 25. september 2003 Kan hjelpe deg og passe på det jeg - bare si fra .. jeg kan både sparke og.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 25. september 2003 Forfatter #210 Del Skrevet 25. september 2003 Kan hjelpe deg og passe på det jeg - bare si fra .. jeg kan både sparke og.... Høres bra ut :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 26. september 2003 Forfatter #211 Del Skrevet 26. september 2003 Nå sitter jeg igrunn å venter å at jeg skal på jobb. Egentlig er det tusen ting jeg heller burde gjort men hvorfor ikke ta det i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 26. september 2003 #212 Del Skrevet 26. september 2003 Sjalabais! Står te med deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 29. september 2003 Forfatter #213 Del Skrevet 29. september 2003 Sjalabais! Står te med deg ? Takk takk, jo alt står bra til her, hvordan er det med dere? koselig at du stakk innom, kom snart tilbake da,. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 29. september 2003 Forfatter #214 Del Skrevet 29. september 2003 Nå er det på tide med en fest i bomberommet Har samlet endel drikkevarer, så nå er det bare å forsyne seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 29. september 2003 Forfatter #215 Del Skrevet 29. september 2003 Skål da dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 29. september 2003 #216 Del Skrevet 29. september 2003 Sckåll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 29. september 2003 Forfatter #217 Del Skrevet 29. september 2003 Sckåll Godt å høre at du er klar for en fest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 1. oktober 2003 #218 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hei schnuppa... Kan du vennligst se å sykemelde deg,da jeg kjeder meg mens du er på jobb??? "Hva var vel livet uten deg" (*synger*) Har du forresten fått noen E-poster i det siste,du eller? Jeg har ikke sett maken.... :-? Det har vært mye aktivitet på "alternativet"! Nå gleder jeg meg til å følge utviklingen. Tror vi kan få det mye hyggeligere der. Kom deg hjem da, din luring. Jeg er skravlesyk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter #219 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hei schnuppa... Kom deg hjem da, din luring. Jeg er skravlesyk! Takk for koselig hilsen, du er en knupp. :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 2. oktober 2003 #220 Del Skrevet 2. oktober 2003 Må jo legge igjen en hilsen til deg og, mens jeg er på luskerundene mine gjennom andres dagbøker :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå