Gjest Stjernedryss Skrevet 24. februar 2009 #21 Del Skrevet 24. februar 2009 Det var ikke så veldig vanskelig å se at du prøvde å parodiere en tråd om menn, men jeg vil innrømme at jeg mener det var et veldig dårlig forsøk, da tråden virkelig beskriver menn, men overhodet ikke passer på kvinner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2009 #22 Del Skrevet 24. februar 2009 Det var ikke så veldig vanskelig å se at du prøvde å parodiere en tråd om menn, men jeg vil innrømme at jeg mener det var et veldig dårlig forsøk, da tråden virkelig beskriver menn, men overhodet ikke passer på kvinner! Den passer like bra for kvinner som menn. Men det sier seg jo at kvinner ikke vil innrømme dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullsokken Skrevet 24. februar 2009 #23 Del Skrevet 24. februar 2009 Som ny på forumet hadde ikke jeg fått med meg den andre tråden jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2009 #24 Del Skrevet 24. februar 2009 Det var ikke så veldig vanskelig å se at du prøvde å parodiere en tråd om menn, men jeg vil innrømme at jeg mener det var et veldig dårlig forsøk, da tråden virkelig beskriver menn, men overhodet ikke passer på kvinner! Denne passer like godt til kvinner som til menn. Det er mange drittsekker blant kvinner også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pupp Skrevet 25. februar 2009 #25 Del Skrevet 25. februar 2009 Det eneste dere kvinner skal gjøre. Er å spre bena vaske føde og lage mat. Hvorfor skriver du. Alltid sånn her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #26 Del Skrevet 25. februar 2009 Hvorfor skriver du. Alltid sånn her. Hva da sannheten ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 25. februar 2009 #27 Del Skrevet 25. februar 2009 Den passer like bra for kvinner som menn. Men det sier seg jo at kvinner ikke vil innrømme dette Det minner iallfall meg om et par damer jeg har vært borti. Egoismen, selvsentrertheta, utroskapen og de patetiske løgnene, det passet utrolig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 25. februar 2009 #28 Del Skrevet 25. februar 2009 Det minner iallfall meg om et par damer jeg har vært borti. Egoismen, selvsentrertheta, utroskapen og de patetiske løgnene, det passet utrolig bra. Og jeg gjentar mitt innlegg fra tidligere, disse kvinnene er ofte i forhold. De har menn som forsvarer dem, og støtter dem. Hvorfor? Liker menn og bli plaget, slik at de kan sitte og syte med kompisene over en halvliter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 25. februar 2009 #29 Del Skrevet 25. februar 2009 Det vil nok dessverre alltid eksistere mennesker som en kan karakerisere som "drittsekker", men det mener jeg helt klart gjelder begge kjønn. Det finnes menn som er hensynsløse, og det finnes kvinner som er egoisitiske, og omvendt. Allikevel tror jeg det er litt farlig å la det farge synet, være seg om det gjelder menn eller kvinner. Ingen kvinner er like, like lite som menn er det. Det finnes mange koselige og snille jenter der ute, men det gjelder å kanskje være litt positiv og ikke la seg blinde av alt det negative. Verken menn eller kvinner er perfekte. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #30 Del Skrevet 25. februar 2009 Hva da sannheten ? Cedric da, er du frekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #31 Del Skrevet 6. mars 2009 Det eneste dere kvinner skal gjøre. Er å spre bena vaske føde og lage mat. Er du fra landsbygda i Iran? Jeg har hørt at det er sånn der. Mange ganger føler jeg meg takknemlig for at jeg er født i Norge og kan leve et fritt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konservativ Mann Skrevet 8. mars 2009 #32 Del Skrevet 8. mars 2009 Kvinnene ble slik etter å ha måtte håndtere det fra menn i århundrer. Så ble det nok, og de begynte å gi fanden. Ellerno...eh.. Ja kvinner i aldersgruppen 200-300 år er noe herk! Problemet ligger nok i at feminister har fått en feberfantasi som går på at kvinner tidligere ble undertrykt. Så sprer de dette våset til ungjenter og forteller disse at kvinner som kjønn blir undertrykt, og at dette gir jenter og kvinner en slags medfødt rett til å behandle menn som dritt for å "ta igjen". At kvinner tidligere var hjemmeværende hadde null og niks med undertrykking å gjøre. Å ta seg av barn og hjem var tidligere en fulltidsjobb, og da kvinner går gravide og ikke har den samme fysiske styrken som menn, så var det da en selvfølge at de var hjemmeværende. Etter hvert som samfunnet endret seg, ble de mer og mer yrkesaktive. Mange kvinner jobbet da på for eksempel på 50-tallet også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest den gangen Skrevet 9. mars 2009 #33 Del Skrevet 9. mars 2009 Ja kvinner i aldersgruppen 200-300 år er noe herk! Problemet ligger nok i at feminister har fått en feberfantasi som går på at kvinner tidligere ble undertrykt. Så sprer de dette våset til ungjenter og forteller disse at kvinner som kjønn blir undertrykt, og at dette gir jenter og kvinner en slags medfødt rett til å behandle menn som dritt for å "ta igjen". At kvinner tidligere var hjemmeværende hadde null og niks med undertrykking å gjøre. Å ta seg av barn og hjem var tidligere en fulltidsjobb, og da kvinner går gravide og ikke har den samme fysiske styrken som menn, så var det da en selvfølge at de var hjemmeværende. Etter hvert som samfunnet endret seg, ble de mer og mer yrkesaktive. Mange kvinner jobbet da på for eksempel på 50-tallet også. At kvinnene kunne vie seg til mann, hus og barn på 50-tallet var et nytt og relativt kortvarig konsept - historisk sett. Før det var det kun velstående kvinner som hadde den muligheten, bondekoner og arbeiderkoner måtte ut og jobbe de også mens barna ble passet av eldre søsken eller besteforeldre. Men jeg skjønner jo at noen menn ønsker seg tilbake til den tiden da kvinnen konsentrerte seg om mann, hus og barn - den gangen mannen hadde alt å si fordi han skaffet pengene til hjemmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 10. mars 2009 #34 Del Skrevet 10. mars 2009 Hvor har det blitt av de snille jentene ? Finnes de ikke lengre? Hvor er det de gjemmer seg hen? En av de sitter her, og er singel.. eksen slo nemlig opp fordi hun viistnok ga han for mye kjærlighet jeg for min del tror nok fort det er sånn at selv om en kvinne eller en man er drittsekk mot noen kan vedkommende oxo være verdens beste for noen andre.. sånn er det jo bare bedre lykke neste gang TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 11. mars 2009 #35 Del Skrevet 11. mars 2009 Det eneste dere kvinner skal gjøre. Er å spre bena vaske føde og lage mat. Hvordan vasker man føde? Er det poteter og sånt du tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå