Gjest FrustrertFrøken Skrevet 17. februar 2009 #1 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg trenger virkelig noen gode råd til hvordan jeg kan hjelpe meg selv...det har seg slik at jeg har problemer med å forelske meg finne en som passer meg. Jeg tror det skyldes at jeg er så veldig kritisk og kravstor når det gjelder partnere. jeg driver også å analyserer alt til den minste detalj. jeg har oppgjennom livet vært i en rekke relasjoner til andre som ikke har vært bra for meg og tenker at dette skal ikke skje igjen, denne gangen fortjener jeg noe bra. Jeg er også svært lojal, trofast og god mot de jeg elsker, jeg ville ha offret alt for drømmemannen om jeg hadde funnet han, men ønsker selvfølgelig at han også er i stand til å gjøre det samme og elsker meg like høyt. er det virkelig alt for mye å be om? Pga. div. livserfaringer trenger jeg en som jeg føler er på mitt mentale og emosjonelle stadie, samt har utdanning og er på nivå med meg selv, trenger ikke vi alle det? er ikke grunnlegende like verdier viktig? huff, ble nok litt rotete og muligens uforståelig, men konklusjonen er at jeg virkelig ikke føler at jeg har truffet noen som matcher meg, er det noen andre som hadde det slik, eller har det slik og kan komme med noen gode råd.hvordan kan jeg slå meg tilro med en som er helt ok eller grei nok, eller bør jeg ikke gjøre det? Jeg vil jo leve et lykkelig liv med likesinnede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 #2 Del Skrevet 17. februar 2009 Du er vel ikke en av disse damene som skal leke gud og prøve å forme typen etter dine idealer vel ? (dette er bare et spørsmål) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 17. februar 2009 #3 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg skjønner hva du mener. Har akkurat truffet en som faktisk matcher på alle områder. Så de finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 18. februar 2009 #4 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg skjønner hva du mener, og har det slik selv. Men hos meg har ikke det noe med tidligere livserfaringer å gjøre. Jeg har bare sett for meg drømmemannen. og hver minste ting som ikke stemmer kan gjøre at jeg mister det lille jeg har fått av følelser for en fyr.. Dette er utrolig frustrerende, og jeg tenker ofte på om jeg vil komme til å klare å slå meg til ro med noen i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest egraf Skrevet 18. februar 2009 #5 Del Skrevet 18. februar 2009 Slapp av jenter. Det går seg til etter hvert som dere blir eldre og mindre idealistiske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nieve Skrevet 18. februar 2009 #6 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg trenger virkelig noen gode råd til hvordan jeg kan hjelpe meg selv...det har seg slik at jeg har problemer med å forelske meg finne en som passer meg. Jeg tror det skyldes at jeg er så veldig kritisk og kravstor når det gjelder partnere. jeg driver også å analyserer alt til den minste detalj. jeg har oppgjennom livet vært i en rekke relasjoner til andre som ikke har vært bra for meg og tenker at dette skal ikke skje igjen, denne gangen fortjener jeg noe bra. Jeg er også svært lojal, trofast og god mot de jeg elsker, jeg ville ha offret alt for drømmemannen om jeg hadde funnet han, men ønsker selvfølgelig at han også er i stand til å gjøre det samme og elsker meg like høyt. er det virkelig alt for mye å be om? Pga. div. livserfaringer trenger jeg en som jeg føler er på mitt mentale og emosjonelle stadie, samt har utdanning og er på nivå med meg selv, trenger ikke vi alle det? er ikke grunnlegende like verdier viktig? huff, ble nok litt rotete og muligens uforståelig, men konklusjonen er at jeg virkelig ikke føler at jeg har truffet noen som matcher meg, er det noen andre som hadde det slik, eller har det slik og kan komme med noen gode råd.hvordan kan jeg slå meg tilro med en som er helt ok eller grei nok, eller bør jeg ikke gjøre det? Jeg vil jo leve et lykkelig liv med likesinnede... Slapp av og slutt og tenk er mitt råd. Det blir som det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Manne_Mann Skrevet 22. februar 2009 #7 Del Skrevet 22. februar 2009 Nå får du heller slappe av litt å nyte livet. Du skal ikke putte typen din på CV'en vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caracal Skrevet 25. februar 2009 #8 Del Skrevet 25. februar 2009 Hei. Jeg kan kjenne meg igjen i noe av det du skriver. Bortsett fra at jeg er mann. Jeg fant ut etter mye leting at man må selv være en person som tiltrekker seg den partneren man er ute etter. Det hjelper lite at man selv mener man har mange fine egenskaper hvis "drømmepartneren" har andre kriterier for hva som er viktig. Jeg fant ut at ved å utvikle meg selv så fant jeg frem til (les; tiltrakk meg) en meget vakker og intelligent kvinne. Det er min erfaring.. kanskje det kan virke for deg også.. Caracal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå