Gå til innhold

lyst til å sikle litt?:)

Madison

Anbefalte innlegg

Kan jo likssom ikke lime inn bilde av disse mennene fra virkeligheten da, så i mellom tiden er det vel like greit å sikle litt på en kjendis mann eller to?

Jeg sikler litt på han her jeg da. Noen som vil være med? :sjarmor:

http://www.news.harvard.edu/gazette/2002/0...3-cultural.html

Jennifer

I am with!

Han har i hvert fall kommet seg litt lenger i livet enn likt mykt hår på haken... de andre er så uuuuuunge... Bortsett fra Nicholas Cage da... han ligner forresten på x-en min...utseendemessig altså. Ikke ellers. Cage virker så snill og hyggelig, det var ikke x-en min - for ellers hadde han vel ikke vært x...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilde

Selvsagt Jennifer ... men jeg synes ikke de er pene ... eller rettere sagt - de er altfor pene. Det har ingenting med at mannen eller kjæresten min ikke liker at jeg ser på bilder av flotte menn ... :ler: .. i såfall hadde jeg sett på bildene i protest. I mine øyne er ikke en sexy mann en glatt glansbildelignende type - derimot er det en mann med sjarm og humor - gjerne litt røff ... kan så gjerne være at disse glansbilde-mennene har både humor og glimt i øyet ... men det merker man først etter å ha truffet ham ... Lite sannsynlig :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Dere skulle sett skrivebordsbakgrunnene mine dere :sikle:

Pitter'n på den ene og Viggo på den andre.

:rulle seg rundt og bli smurt inn med solkrem av Pitter'n og Viggo-smiley:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Nikki.

Hadde ikke vært nei i min munn til Keanu.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Hvordan kunne jeg glemme..

MATT DAMON!

Den kjekkeste av alle de kjekke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I am with!

Han har i hvert fall kommet seg litt lenger i livet enn likt mykt hår på haken... de andre er så uuuuuunge...

Nå er jeg vel ikke gammel selv jeg da ( :blunke: ), men i hvertfall så gammel at jeg veldig godt kan huske Blair Underwood i LA Law. Og jeg må si at han bare blir bedre og bedre med åra... *siklesmily* :ler:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...