Gå til innhold

lyst til å sikle litt?:)

Madison

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spilleringenrolle det, Kristian :)

Mangemangemangemange damer sikler mer over ekte menn vettu. Ikke glansbilder. Kjedelig :Gjesp:

Seriøs, faktisk :o

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Sjokkert over hvor seriøs jeg faktisk var!!!

Glansbildegutter er jo bare så nifst kjedelige!!!

Hva er Pacific Blue?

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde

Maiken - Pacific Blue er vel noe av det mest komiske jeg har sett på norsk TV ... det går som en vits her i huset, ihvertfall... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en serie eller???

Seriøs altså.

Har ikke sett et glimt av TV på...*tenke*...9 dager!!! Hater TV. Unger er borte.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*sikler i vei*

Har alltid vært fan av pacific blue. Greit nok at den kanskje ikke er blant de mest seriøse tv-seriene, men det er moro.

Skulle bare ønske tv2 kunne sende de på et mere gunstig tidspunkt, og at det ble laget flere episoder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the imp

Hum...jeg er kanskje rar jeg...som stort sett liker vanlige gutter jeg ser rundt meg bedre enn de typiske kjendis-kjekkasene. Josh Hartnett er jo grei nok han, og Colin Farrel også, helt greit utseende, men ikke mer enn det. Han første fyren var for glattslikka synes jeg. Tror nok jeg er kjedelig ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han første fyren var ikke akkurat min type... :-? Ikke Colin Farrel heller etter alt jeg har lest om ham. Josh Hartnett, derimot, kan jeg si meg enig i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde

Jeg må igjen si meg enig med Maiken - ekte menn fra virkelighetens verden er myyyye mer sexy enn alle disse kunstige glansbilde-guttene tilsammen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trude Luth

Yess!!! Han siste der synes jeg er fin :hjerter: !! Han er med i en sykehusserie som var på tv i går. Følger med på den hver onsdag jeg, men husker aldri hva den heter :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Syns heller ikke disse var noe videre. Så litt ekle ut og slett ikke den type menn jeg liker!

Pasific blue? Er det de sykkelpolitiene?

Må jeg sikle på noen av disse, velger jeg meg nok Jennifers. Han var veldig pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelpes land for en kjetass jeg må være. Ingen av disse var da noe å skrive hjemmat om! Ikke stygge, neida, men som vi sier her jeg kommer fra; de er "glatte".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nå ikke snakk om at disse gutta skulle være så fantastisk bedre enn dem dere har hjemme nå da. Hvorfor skal det tas opp hver gang noen sier at de synes en eller annen er foxy? Eller er det sånn at typen leser trådene dine på KG sånn at du er nødt til å skrive at han er best hele tiden? Tror nok de fleste mannfolk takler at du synes en eller annen skuespiller er pen. Tror nok mannfolk har noen damer de synes er penere eller mer sexy enn dama også, uten av det nødvendigvis utgjør noen stor trussel av den grunn. Det er bare underholdning! :blunke:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...