Mathias Skrevet 2. juli 2003 #21 Del Skrevet 2. juli 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 2. juli 2003 #22 Del Skrevet 2. juli 2003 Spilleringenrolle det, Kristian Mangemangemangemange damer sikler mer over ekte menn vettu. Ikke glansbilder. Kjedelig Seriøs, faktisk :o Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 2. juli 2003 #23 Del Skrevet 2. juli 2003 :o Sjokkert over hvor seriøs jeg faktisk var!!! Glansbildegutter er jo bare så nifst kjedelige!!! Hva er Pacific Blue? Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 2. juli 2003 #24 Del Skrevet 2. juli 2003 Gidder ikke å kaste bort sikkel på noen fra pacific blue. Colin Farrel derimot: tja?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 2. juli 2003 #25 Del Skrevet 2. juli 2003 Maiken - Pacific Blue er vel noe av det mest komiske jeg har sett på norsk TV ... det går som en vits her i huset, ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 2. juli 2003 #26 Del Skrevet 2. juli 2003 Er det en serie eller??? Seriøs altså. Har ikke sett et glimt av TV på...*tenke*...9 dager!!! Hater TV. Unger er borte. Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 3. juli 2003 #27 Del Skrevet 3. juli 2003 Ikke det verste jeg har sett nei..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharissa Skrevet 3. juli 2003 #28 Del Skrevet 3. juli 2003 *sikler i vei* Har alltid vært fan av pacific blue. Greit nok at den kanskje ikke er blant de mest seriøse tv-seriene, men det er moro. Skulle bare ønske tv2 kunne sende de på et mere gunstig tidspunkt, og at det ble laget flere episoder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 3. juli 2003 #29 Del Skrevet 3. juli 2003 Hum...jeg er kanskje rar jeg...som stort sett liker vanlige gutter jeg ser rundt meg bedre enn de typiske kjendis-kjekkasene. Josh Hartnett er jo grei nok han, og Colin Farrel også, helt greit utseende, men ikke mer enn det. Han første fyren var for glattslikka synes jeg. Tror nok jeg er kjedelig ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snehvit Skrevet 3. juli 2003 #30 Del Skrevet 3. juli 2003 Han første fyren var ikke akkurat min type... :-? Ikke Colin Farrel heller etter alt jeg har lest om ham. Josh Hartnett, derimot, kan jeg si meg enig i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. juli 2003 #31 Del Skrevet 3. juli 2003 Er det ikke noen andre å sikle over da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 3. juli 2003 #32 Del Skrevet 3. juli 2003 Jeg må igjen si meg enig med Maiken - ekte menn fra virkelighetens verden er myyyye mer sexy enn alle disse kunstige glansbilde-guttene tilsammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 3. juli 2003 #33 Del Skrevet 3. juli 2003 Kan jo likssom ikke lime inn bilde av disse mennene fra virkeligheten da, så i mellom tiden er det vel like greit å sikle litt på en kjendis mann eller to? Jeg sikler litt på han her jeg da. Noen som vil være med? http://www.news.harvard.edu/gazette/2002/0...3-cultural.html Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude Luth Skrevet 3. juli 2003 #34 Del Skrevet 3. juli 2003 Yess!!! Han siste der synes jeg er fin !! Han er med i en sykehusserie som var på tv i går. Følger med på den hver onsdag jeg, men husker aldri hva den heter :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 3. juli 2003 #35 Del Skrevet 3. juli 2003 Syns heller ikke disse var noe videre. Så litt ekle ut og slett ikke den type menn jeg liker! Pasific blue? Er det de sykkelpolitiene? Må jeg sikle på noen av disse, velger jeg meg nok Jennifers. Han var veldig pen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 3. juli 2003 #36 Del Skrevet 3. juli 2003 Her kan man også sikle..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 3. juli 2003 #37 Del Skrevet 3. juli 2003 slenger med en til jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunilla Skrevet 3. juli 2003 #38 Del Skrevet 3. juli 2003 Hjelpes land for en kjetass jeg må være. Ingen av disse var da noe å skrive hjemmat om! Ikke stygge, neida, men som vi sier her jeg kommer fra; de er "glatte". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 3. juli 2003 #39 Del Skrevet 3. juli 2003 Synes nå mann nr. 2 var kjekkest.. Men ingen slår gutten min.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 4. juli 2003 #40 Del Skrevet 4. juli 2003 Det var nå ikke snakk om at disse gutta skulle være så fantastisk bedre enn dem dere har hjemme nå da. Hvorfor skal det tas opp hver gang noen sier at de synes en eller annen er foxy? Eller er det sånn at typen leser trådene dine på KG sånn at du er nødt til å skrive at han er best hele tiden? Tror nok de fleste mannfolk takler at du synes en eller annen skuespiller er pen. Tror nok mannfolk har noen damer de synes er penere eller mer sexy enn dama også, uten av det nødvendigvis utgjør noen stor trussel av den grunn. Det er bare underholdning! :blunke: Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå