Gjest Gjest_Usikker_* Skrevet 16. februar 2009 #1 Del Skrevet 16. februar 2009 Ok. Her er saken: Jeg har pratet med en jente via en nettportal i et par uker, og i helgen var vi ute sammen for første gang. For meg virket det som om vi hadde en veldig god kjemi, vi pratet masse, ingen pinlige eller stille øyeblikk. Har sendt et par mld til hverandre etterpå. Nå ønsker jeg å be henne ut igjen om ikke så lenge, men vet ikke helt om jeg bør. Altså, hva om hun ikke tenker i samme baner som meg? Jeg vil svært gjerne bli godt kjent med henne, og på sikt kanskje vi blir sammen (det jeg håper på). Er litt redd da for å skremme henne bort dersom jeg blir for intens eller noe. Kan nevne at hun tok selv initiativ til å sende meg en melding dagen etter at vi hadde vært ute. Bør jeg hoppe i det og drite i hvordan det går, og be henne ut igjen? Og, hvordan kan jeg vite om hun liker meg, uten å måtte spørre henne direkte? Er mye blikk-kontakt osv noe å tolke på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marymary Skrevet 17. februar 2009 #2 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg som er jente selv, kan prøve å se det fra mitt synspunkt hvertfall. Jeg ville nok aldri tatt kontakt dagen etter en date om jeg ikke var interessert, så jeg vil tro hun er det. Om du kanskje bør prate litt mer via sms osv først, kommer helt an på hva du selv føler er riktig. Hvis du føler dere har en bra tone via sms også, så ser jeg ikke noe i veien for at du spør henne ut igjen heller. Hadde det vært meg, hadde jeg omtrent sittet å ventet på at du skulle gjøre det. Sånn er som regel de fleste jenter, men det kan såklart variere. Eventuelt så kan du hinte litt til at du vil se henne igjen osv, for å se reaksjonen hennes rundt det. Jeg syns du skal ta sjangsen og hoppe i det! Hun har tross alt vist interesse, for dersom du var utelukket, så hadde hun garantert ignorert deg eller vært veldig uinteressert for kontakt. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 17. februar 2009 #3 Del Skrevet 17. februar 2009 Enig med Mary over her. Hvis ikke jeg hadde lyst til å møtes igjen hadde jeg aldri i verden tatt kontakt dagen etter. Tipper hun bare går og venter på at du skal be henne ut Hopp i det, du har veldig gode odds for positiv respons slik jeg ser det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. februar 2009 #4 Del Skrevet 17. februar 2009 Bare spør henne ut på en ny date du.. Hun blir skikkelig kjempeglad! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Usikker_* Skrevet 17. februar 2009 #5 Del Skrevet 17. februar 2009 Hyggelig med så bra respons:) Da tar jeg å ber henne ut igjen. Oppdaterer her når jeg har gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 17. februar 2009 #6 Del Skrevet 17. februar 2009 Enig med de andre her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Usikker_* Skrevet 18. februar 2009 #7 Del Skrevet 18. februar 2009 Da har jeg bedt henne ut til helgen. Hun takket ja:) Gleder meg til dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. februar 2009 #8 Del Skrevet 18. februar 2009 Da har jeg bedt henne ut til helgen. Hun takket ja:) Gleder meg til dette! Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 18. februar 2009 #9 Del Skrevet 18. februar 2009 Det var gode nyheter, håper du får en fantastisk date og mange flere etter den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Usikker_* Skrevet 23. februar 2009 #10 Del Skrevet 23. februar 2009 På lørdag møtte jeg denne jenta igjen. Vi hadde en helt ok kveld på byen. Så en film på kino, spiste litt og pratet litt. Av en eller annen grunn gikk det ikke like bra som sist, og jeg aner ikke hvorfor:S Praten satt ikke like løst, det ble noen pinlige pauser, og jeg følte på meg at hun følte seg utilpass. Hva gjør jeg nå? Jeg har vært den som har tatt initiativ nå, så jeg tar ikke kontakt med det første, føler at det er hennes tur. Er hun interessert så tar hun vel kontakt? Pokker...jeg som ville at dette skulle funke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*gjest*truuls Skrevet 23. februar 2009 #11 Del Skrevet 23. februar 2009 På lørdag møtte jeg denne jenta igjen. Vi hadde en helt ok kveld på byen. Så en film på kino, spiste litt og pratet litt. Av en eller annen grunn gikk det ikke like bra som sist, og jeg aner ikke hvorfor:S Praten satt ikke like løst, det ble noen pinlige pauser, og jeg følte på meg at hun følte seg utilpass. Hva gjør jeg nå? Jeg har vært den som har tatt initiativ nå, så jeg tar ikke kontakt med det første, føler at det er hennes tur. Er hun interessert så tar hun vel kontakt? Pokker...jeg som ville at dette skulle funke. Pokker heller altså. Det var vel det du gjorde feil da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Usikker_* Skrevet 23. februar 2009 #12 Del Skrevet 23. februar 2009 Pokker heller altså. Det var vel det du gjorde feil da. Hva gjorde jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_carina_* Skrevet 24. februar 2009 #13 Del Skrevet 24. februar 2009 Er det ikke vanlig at den 2. daten kan bli litt annerledes? Man har bygget seg opp forventninger. Dere begynner å bli bedre kjent enn de typiske samtaleemnene som jobb, skole, hobby og venner. Dere skal et skritt nærmere, og begge aner at det kanskje kan bli noe mer = man blir usikker/sjenert;) Gi det en sjans til davel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 25. februar 2009 #14 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Ja, absolutt. Min kjære spurte meg om vi skulle treffes igjen allerede den samme kvelden som vi møttes for første gang. Jeg sa ja med en gang for å si det slik. Vi hadde en veldig fin førstedate da, gikk rundt i byen og bare snakka i timesvis. Så pratinga om jobb og skole ble liksom unnagjort allerede første kvelden. Vi hadde veldig god kjemi, det sa rett og slett pang. Det ble litt smårart sånn i starten, andre date altså, mye fordi vi var veldig vare på hverandre, og fordi det tydelig var noe mellom oss, om man skjønner. Det var litt flaut må jeg innrømme, men så gikk det seg til, og det ble enda en kjempekoselig kveld. Synd det ikke ble slik for dere, men gi det en sjanse ihvertfall. Selv overrasket jeg min kjære skikkelig, og kysset han rett før han skulle ta bussen hjem den kvelden (andre daten). Jeg aner ikke hva som kom over meg, jeg er utrolig sjenert, men det er noe av det mest fantastiske jeg har opplevd. Håper ting ordner seg. Lykke til videre! Mvh Yvonne Endret 25. februar 2009 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 25. februar 2009 #15 Del Skrevet 25. februar 2009 Henger meg på Yvonne på denne! Det er så sant det du sier:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #16 Del Skrevet 6. mars 2009 Hva gjorde jeg feil? Dere var sammen for lenge, og dessuten er kino en veldig dårlig idé for en date. Det beste er å prøve og holde de første møtene ikke noe lenger enn tre timer. Det er bedre å avslutte mens leken er god... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå