Gå til innhold

Ronket han, han tok over

Fremhevede innlegg

Skrevet
Det var jaggu meg bra rare svar. Selvfølgelig så er det både sært og sårende at kjæresten ens DYTTER en vekk mens man har sex, for å ta over selv. En person som gjorde noe slikt kunne jeg ikke hatt sex med, rett og slett.

Enten så sier man hva personen skal gjøre i stedet for hva denne gjør eller ikke gjør, eller så sier man ifra at man ikke vil, man bare dytter ikke vekk noen som tilfredstiller/prøver å tilfredstille deg for så å ha "alenesex". Det er rett og slett respektløst.

nå overreagerte du. Men er egotryner... hvordan kan det diskuteres med slikt snakk... jeg er ikke egotryne .. har hatt sex med jenter som har oppført seg veldig egoistisk. men er alle jenter egoister ???? personlige opplevelser du drar med deg inn.. men ikke kast alle di som du ikke kjenner ... i den kategorien bare fordi du kan ha opplevd .. ego gutter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns du overreagerer litt. Jeg syns det er digg når han tar over.. Da har jeg orkesterplass til å se på hvordan han liker det!!! :)

Skrevet

Når jeg skriver "dytter" er fordi han tok ikke tak og dytta meg hardt til andre siden av senga. Men han dytta meg opp ( lå litt halveis på han ), og så dytta han meg ( ikke kjempehardt, men nok til at jeg "ikke hadde noe valg" ) ned vedsiden av han, litt vekk fra han uten å si noen ting verken før eller i etterkant..

Selfølgelig er det greit at han vil ta over litt. Men jeg syntes bare det han gjorde var unødvendig, og hvertfall at han ikke forklarte noe.

Stimulerer jo klitoris når vi har sex osv. Det var bare hele situasjonen som gjorde at jeg reagerte.

Men takk for svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...