Gå til innhold

Ronket han, han tok over

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten min lå å koste i senga i går. Også ronka jeg han, hadde holdt på en stund, og bytta på med å suge og runke. Jeg koste med han, og han tok i mot.

Helt pluttselig så "dytta" han vekk meg og begynte å runke seg selv. Han holdt på en liten stund med seg selv før han førte hånda mi tilbake igjen. Litt forskrekka fortsatte jeg en stund og gjorde mitt beste før han tok over helt til han var på nippet til å komme, og jeg fikk da lov til å "suge meg ferdig".

Jeg blei faktisk veldig lei meg. Greit han liker å runke seg selv, men å dytte meg vekk og bare ta over ogsånt når vi lå og hadde det fint syntes jeg var inmarri unødvendig..

Han sier jeg overreagerer.

Gjør jeg det, eller hvordan ville dere oppfatta det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner at du ble litt forskrekka, ihvertfall hvis dette var første gang det skjedde. Det ble jeg også, skjønte ikke helt om jeg gjorde noe galt eller hva det var.

Men det gjelder å ikke ta det personlig, begge må begynne å kommunisere for å få det som man vil. Da går det bra :) Fortell ham at han må si fra hvordan han vil ha det. Det kan være han ikke liker å prate om det?

Gjest Gjest_ping_*
Skrevet

Jeg tipper det begynte å bli ubehagelig, evt vondt. Men da kunne han heller sagt i fra. Jeg kan skjønne at det virket rart med den måten han gjorde det på...

Jenter er ofte (Ut i fra det jeg har hørt og opplevd) veldig dårlig til å runke typen, ganske enkelt fordi typen ikke har sagt i fra om hva som føles rett/galt. Jeg hadde en opplevelse hvor hun runket meg og det gjorde etterhvert veldig vondt fordi hun klemte helt feil. Om hun hadde knipset hardt på pikken, ville det ha vært mer behagelig. Det var da begynte jeg å si i fra.

Om jenta ikke har fått litt øvd en del, vil fyren uansett klare å komme til bristepunktet mye lettere fordi han vet hvor trykket skal ligge og hvilke bevegelser føles best og når. Det er mulig at han gjorde en del av jobben for deg, fordi du sannsynligvis hadde måtte holdt på i veldig lang tid med den metoden du brukte, og da er det langt fra godt lengre. Been there, done that... Igjen var det min egen feil... Hun prøvde det hun kunne og jeg ville ikke såre henne ved å si at dette gjør du helt feil...

Om dere vil det skal fungere, så må dere (han spesielt i dette tilfellet) kommunisere. Kommunikasjon + Øvelse = God sex. Det er i hvertfall min erfaring. :)

Skrevet

Jeg og kjæresten min har vært sammen i 2 og et halvt år, og dette har aldri hendt før. Han likte det når jeg gjorde det ogsånt, lett å se på den, men når han tok over gikk det litt fortere.

Men takk for svar.

Skrevet

Vel, jeg tar ofte over for å stimulere klitoris mens han feks slikker meg. Av og til vil jeg ha det på en spesiell måte, og da er beste måten å ordne det selv. Han syntes bare det er tennende å se på meg, og glad for at jeg tør å ta over og gjøre det jeg liker best.

Hva med at du heller kunne studert hva kjæresten din gjorde for å se hva han likte best? Jeg har lært en mye mer effektiv måte å runke kjæresten min på etter at jeg en gang endelig klarte å få ham til å tørre å runke foran meg. Jeg tenner på å se ham runke, og han tenner på å se på meg så vi bytter ofte på å ta på hverande og ta på oss selv.

Dette behøver på inten måte å bety at det er noe galt. Kanskje han tenner på at du ser på ham men ikke har turt å gjøre dette før nå?

Skrevet

Hvis du gjorde dette for at han skulle ha det godt så forstår jeg ikke hvorfor du skal bli fornærmet. Kanskje han har det best når du og han samarbeider om det.

Skrevet

Han er nok tross alt eksperten på runking og egen tenning ;)

Det betyr slett ikke at du ikke er flink, men kanskje han ville ha det akkurat sånn eller akkurat slik, den gangen?

Mannen min elsker at jeg holder på, men det hender han tar over selv en gang i blant. Blir slett ikke fornærmet av den grunn!

Skrevet

Det var jaggu meg bra rare svar. Selvfølgelig så er det både sært og sårende at kjæresten ens DYTTER en vekk mens man har sex, for å ta over selv. En person som gjorde noe slikt kunne jeg ikke hatt sex med, rett og slett.

Enten så sier man hva personen skal gjøre i stedet for hva denne gjør eller ikke gjør, eller så sier man ifra at man ikke vil, man bare dytter ikke vekk noen som tilfredstiller/prøver å tilfredstille deg for så å ha "alenesex". Det er rett og slett respektløst.

Gjest Gjest_Ellen_*
Skrevet

Hva kan jeg si... menn blir egotryner når det nærmer seg orgasme. Ikke fordi de er onde eller vil såre, men fordi de fleste andre tanker i hodet forsvinner. Skal ikke påstå det gjelder ALLE, men erfaringsmessig gjelder det MANGE...

Utifra det du beskiver virker et som om han har nærmet seg orgasme, kanskje en stund, uten å nå målet, og så måtte han ta over for å "komme i mål". Synes det er helt på trynet å dytte deg vekk, men tror ikke han tenkte særlig klart.

Skrevet

Kan man virkelig snakke om egotryne når det er orgasme med i bildet? Verken gutter eller jenter oppfører seg rasjonelt når de nærmer seg, det er jo halve moroa. Det er da lydene og rykningene og de plutselige impulsene kommer inn, det er jo det som gjør sex gøy. Jeg leser bare "Jeg prøvde å tilfedsstille mannen min og ble selv såret fordi han gjorde det ikke slik jeg ville." Unødvendig og furtete spør du meg, det er hans nytelse som står i fokus når du runker ham.

Skrevet

Kanskje jeg er gammeldags, men jeg trodde mennesker som har sex har sex for å ha sex sammen med noen. Å bruke andre mennesker fritt for eget behov er noe som man bruker prostituerte til. Er man så egosentrisk så forstår jeg ikke hvorfor man skal ha sex med noen, da kan man onanere helt fint. Hvis man da ikke har et iskladt prostitusjonsforhold til alle mennesker man har sex med da.

Skrevet
Kanskje jeg er gammeldags, men jeg trodde mennesker som har sex har sex for å ha sex sammen med noen. Å bruke andre mennesker fritt for eget behov er noe som man bruker prostituerte til. Er man så egosentrisk så forstår jeg ikke hvorfor man skal ha sex med noen, da kan man onanere helt fint. Hvis man da ikke har et iskladt prostitusjonsforhold til alle mennesker man har sex med da.

Bruker du aldri å hjelpe til selv noen gang under sexen?

Jeg stimulerer ofte klitoris selv under sex(forspill), jeg ser over hodet ikke at dette ikke beytr at jeg likevel har sex med mannen min. For oss handler sex om nytelse og vi er begge frie til å gjøre det som faller oss inn for å nyte mest mulig. Variasjon er også bra, og ikke minst tenner det oss begge å se hverandre ta på seg selv. Jeg antar det var dette kjærestne til TS også forsøkte å få til, dog kanskje på en litt misslykket måte. Han forsøkte nok bare et nytt dansetrinn under akten.

Når mannen min fingrer meg og har oralsex med meg hender det jo ofte at jeg stimulerer meg selv også for å komme, det har aldri fallt meg inn at han kan finne dette støtende og ta det som et tegn på at han ikke er god nok.

Skrevet

Så lenge man ikke er neandertal, bør man spandere på seg et par ord i en slik sammenheng, evt. man lar ihvertfall være å dytte (!) og heller på en litt mer vennlig måte tar over showet, kanskje mens man stryker eller kysser litt på kjæresten så det hele blir positivt for begge.

Skrevet

Spør ham på en høflig og rasjonell måte hvorfor han gjorde det. Kjæresten min har også tatt over selv noen ganger hvis jeg har slakket på tempoet litt. Jeg har også spurt ham flere ganger om hvordan han vil ha det. Sannsynligvis gjorde du det ikke fort nok og hardt nok. Det kan være ganske slitsomt hvis man har holdt på en stund... ;-) Forøvrig kan jeg også bli ganske frustrert hvis jeg kjenner at orgasmen nærmer seg og han gjør det litegranne feil... Heldigvis liker han at jeg blir så kåt at jeg bare MÅ... Hehe.

Skrevet

Ansvar for egen nytelse kanskje?

Men TS, det er ingen grunn til å bli fornærmet for det han gjorde, han gjorde det ihverfall ikke for å være slem, men er vel heller det at han mulig ble litt utålmodig der og da, og de fleste av oss kjenner sin egen kropp best. Er ikke sikkert du gjorde noe feil engang. Bare ikke tolk det ihjel, men ta det som det jeg tror det var, en impulshandling han hadde for sin egen del, ikke pga deg.

Skrevet
Jeg tipper det begynte å bli ubehagelig, evt vondt. Men da kunne han heller sagt i fra. Jeg kan skjønne at det virket rart med den måten han gjorde det på...

Jenter er ofte (Ut i fra det jeg har hørt og opplevd) veldig dårlig til å runke typen, ganske enkelt fordi typen ikke har sagt i fra om hva som føles rett/galt. Jeg hadde en opplevelse hvor hun runket meg og det gjorde etterhvert veldig vondt fordi hun klemte helt feil. Om hun hadde knipset hardt på pikken, ville det ha vært mer behagelig. Det var da begynte jeg å si i fra.

Om jenta ikke har fått litt øvd en del, vil fyren uansett klare å komme til bristepunktet mye lettere fordi han vet hvor trykket skal ligge og hvilke bevegelser føles best og når. Det er mulig at han gjorde en del av jobben for deg, fordi du sannsynligvis hadde måtte holdt på i veldig lang tid med den metoden du brukte, og da er det langt fra godt lengre. Been there, done that... Igjen var det min egen feil... Hun prøvde det hun kunne og jeg ville ikke såre henne ved å si at dette gjør du helt feil...

Om dere vil det skal fungere, så må dere (han spesielt i dette tilfellet) kommunisere. Kommunikasjon + Øvelse = God sex. Det er i hvertfall min erfaring. :)

Enig. Enhver er ansvarlig for sin egen orgasme.

Skrevet
Bruker du aldri å hjelpe til selv noen gang under sexen?

Jeg stimulerer ofte klitoris selv under sex(forspill), jeg ser over hodet ikke at dette ikke beytr at jeg likevel har sex med mannen min. For oss handler sex om nytelse og vi er begge frie til å gjøre det som faller oss inn for å nyte mest mulig. Variasjon er også bra, og ikke minst tenner det oss begge å se hverandre ta på seg selv. Jeg antar det var dette kjærestne til TS også forsøkte å få til, dog kanskje på en litt misslykket måte. Han forsøkte nok bare et nytt dansetrinn under akten.

Når mannen min fingrer meg og har oralsex med meg hender det jo ofte at jeg stimulerer meg selv også for å komme, det har aldri fallt meg inn at han kan finne dette støtende og ta det som et tegn på at han ikke er god nok.

Det er en stor forskjell på det du beskriver der versus at du DYTTER mannen din bort og fortsetter helt alene uten ord eller gest til "forklaring".

Det er veldig vanlig å ta på seg selv (både på erogene soner og ikke-erogene soner) mens man har sex sammen med andre, og det er vanlig å onanere helt alene mens noen ser på, men det er ikke vanlig og ikke god sexskikk å dytte vekk noen som man har sex med, eller som faktisk gir deg sex for å ta over til fordel for solosex mens den andre ligger 1 cm ved siden av og blir holdt helt utenfor både fysisk og mentalt.

Skrevet (endret)

Hvor bokstavelig skal man tolke "dytte vekk"? Altså, å dytte noen vekk brukes når noen oppriktig dytter og når noen overtar noe. Det hele virker veldig overdrevet.

Jeg merker at hun skriver konsekvent "dytter" i stedet for dytter.

Endret av firewater
Skrevet
Hvor bokstavelig skal man tolke "dytte vekk"? Altså, å dytte noen vekk brukes når noen oppriktig dytter og når noen overtar noe. Det hele virker veldig overdrevet.

Det var nok ikke rette måten å gjøre det på nei. Kanskje de holdt på en god stund slik og så begynte han å bli sår og ville ha det overstått. Det er litt sånt med meg og. Etter jeg begynner å bli lei, putter jeg dama i yndlingstillingen min med bena hennes opp og peiser på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...