Gå til innhold

sms og gutter!

Gjest Pia^^

Anbefalte innlegg

hei hei.

jeg lurer på hvorfor gutter sier at de liker deg og de spør etter nr ditt (ikke i full tilstand) og så når du sender de en melding, ikke dagen etter og ikke en klengete melding heller.

hvorfor får man da ikke svar? har de ombestem seg?

jeg har noen ganger følt det sånn ovenfor gutter som sender melding at jeg ikke ønsker å svare, men da har jeg ikke gitt inntryk for at jeg liker de i begynnelsen heller :S

selvfølgelig tenker jeg at han ikke er interessert, og det gåt bra.. men jeg bare lurer på om det er derfor de ikke svarer? hvorfor prøve seg in the first place? og det handler ikke om ons!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei.

jeg lurer på hvorfor gutter sier at de liker deg og de spør etter nr ditt (ikke i full tilstand) og så når du sender de en melding, ikke dagen etter og ikke en klengete melding heller.

hvorfor får man da ikke svar? har de ombestem seg?

jeg har noen ganger følt det sånn ovenfor gutter som sender melding at jeg ikke ønsker å svare, men da har jeg ikke gitt inntryk for at jeg liker de i begynnelsen heller :S

selvfølgelig tenker jeg at han ikke er interessert, og det gåt bra.. men jeg bare lurer på om det er derfor de ikke svarer? hvorfor prøve seg in the first place? og det handler ikke om ons!

Dette har jeg også lurt på. Dessverre har jeg ikke noe lurt å komme med... Men jeg skal jaggu følge med i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Dette lurer jeg også på. Jeg skjønner ikke hvorfor gutter skal bytte tlf nummer med meg dersom de ikke vil møte meg igjen. Dersom jeg ikke ønsker videre kontakt med en gutt spør jeg i hvertfall ikke om telefonnummeret hans. Mange gutter er så ukonsekvente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissBella

Det er nok mange jenter som lurer på det. Jeg skulle ønske jeg hadde et svar å komme med men jeg lurer på det samme. Dessverre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har de fått nummeret ditt da, om du ikke har gitt noe inntrykk av at du ønsket kontakt? Gir du nummeret ditt til folk du ikke ønsker kontakt med? Kanskje han bare gjør det samme som deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Hvordan har de fått nummeret ditt da, om du ikke har gitt noe inntrykk av at du ønsket kontakt? Gir du nummeret ditt til folk du ikke ønsker kontakt med? Kanskje han bare gjør det samme som deg...

Kanskje de har mast seg til nummeret da vet du, eller funnet det selv. Det er stor forskjell på å til slutt gi etter og å være pådriveren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg mente her var egentlig det at jeg ikke har hatt lyst til å svar på meldinger etter vi har send noen sms med hverandre, fordi da har jeg funnet ut at vi ikke passet samme, og det er jo logisk. Og det jeg mente med at jeg ikke hadde gitt inntrykk av at jeg likte de, vil si at jeg ikke har skrevet "søte" meldinger eller spørt de om vi skulle finne på noe..

Bra å se at det var flere her som lurer på det samme, men dumt at ingen har noe svar:P er jo vanskelig å vite hva den andre personen tenker.. :S

Håper vi kan få noen synspunkter snart! begynner å bli litt lei av å ikke få svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj, hater å være i den situasjonen. derfor gjør jeg det lurt og venter til han sender først, med mindre jeg sprekker:P

er alltid en grunn når de ikke svarer, om det er fordi de ikke er interessert vet jeg ikke, men det er det første jeg tenker når de ikke sender noe tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å få nummeret til en jente framfor å avtale en date når jeg vil bli kjent med og kanskje innlede et forhold med jenten, men ikke vil gjøre det med en gang. Å få nummeret til noen er rimelig uskyldig, så å få to telefonnummer på kort tid er ikke noe jeg ser på som fælt. Hvis det skjer noe med hun ene så vil jeg naturligvis bare la det andre nummeret ligge til jeg ikke lenger er opptatt eller ikke interessert.

"Kan jeg få nummeret ditt?" betyr ikke "jeg vil ringe deg imorgen og avtale et møte", det betyr "Kan jeg få nummeret ditt?". Ingenting mer. Kanskje han tar kontakt, kanskje han ombestemmer seg neste dag og finner ut at du ikke var noe særlig. Man lover uansett ingenting med et nummerbytte, man gir bare den andre muligheten til å ta kontakt.

Jeg ga nummeret mitt til en jente i oktober og fikk melding fra henne i desember, da trengte hun visst tid til å "finne ut hva hun ville". Jeg ventet selvfølgelig den første uken, men etter det anså jeg henne som borte for alltid og kom videre med livet. Da var det veldig hyggelig å motta melding i desember og høre at hun kanskje var interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Hehe. I fjor i januar spurte en mann jeg traff på fest etter telefonnummeret mitt. I juni (!) fikk jeg plutselig en sms med spørsmål om jeg ville ta en kaffe eller noe. Jeg lo og lo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Hehe. I fjor i januar spurte en mann jeg traff på fest etter telefonnummeret mitt. I juni (!) fikk jeg plutselig en sms med spørsmål om jeg ville ta en kaffe eller noe. Jeg lo og lo.

Når det går så lang tid mister i hvertfall jeg interessen. Det er liksom noe i det der at man må smi mens jernet er varmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, at det går ann.. Da hadde jeg også bare ledd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke helt problemet, poenget er vel at man skal få opp interessen, ikke at den skal ha vært der hele tiden. Han er samme fyr som da du ga nummeret, så hvis du er ledig og ikke har forandret deg for mye så vil han fortsatt være en interessant fyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får faktisk inntrykk av at mange gutter mener det å få ei jente til å gi deg telefonnummeret sitt er en bragd i seg selv. Selv om de ikke er interessert i videre kontakt, for det må jo bety at hun liker deg, ikke sant? Jeg tror det handler mye om selvbekreftelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...