Gå til innhold

Drømmeplagg

martine=)

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå har jeg funnet drømmeplagget!(bare synd det er så himla dyrt)

"Hyggepiece", heter det.. det er på en måte en kose drass, tenk å ha noe sånt, noe så deilig!

Pris: 1 899,-

(får kjøpt hos slakkline.no)

Vet du om et plagg du forguder eller ønsker deg mer enn noe annet?

Kanskje ett som aldri kunne blirr etrsattet mot noe annet, elelr et som er utrolig deilig når men slapper av hjemme i sofaen?

Vis meg!

post-25422-1234812489_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:legrine: Måtte le litt for meg selv når jeg så den der altså! Men er sikkert kjempedeilig da, og hadde den vært billigere kan det hende jeg hadde skaffet meg en sånn selv.

Ellers har jeg ikke noe eget bidrag å komme med, men da har jeg i allefall lagt til denne tråden under "mine innlegg" :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Tror jeg holder meg til Juicy Couture-kosedressene mine.

Plagget jeg drømmer om for tidene er skinnbuksene fra TopShop som ble utsolgt på rundt tre sekunder. Vurderer å prøve lykken på ebay for første gang, de er så innmari fiiiine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken

Haha! jævli bra!! personen på bildet så ut som en bjørn i den drakten jo! Skikkelig kose drakt det der :)

Kjole er vel det plagget jeg elsker og forguder.. Og for tiden har jeg veldig lyst på disse to kjolene: (Begge vises til høyre)

gojane

synn jeg er blakk.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ler meg ihjel av det bildet der! Men sikkert veldig behagelig på.

Hmm.. drømmeplagget mitt skiftes ut ganske ofte egentlig :) Det eneste jeg kommer på nå er en kjole fra Herve Leger! Veldig dyre, men de former kroppen så perfekt.

Denne er nydelig. Og denne.. Og denne :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe. De heter(kalles?) Bandage Dress, så dere er nok ikke de eneste som synes det. Men det er passformen som er så fantastisk med kjolene, stoffet strammer inn og løfter opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mea Culpa
Haha, ler meg ihjel av det bildet der! Men sikkert veldig behagelig på.

Hmm.. drømmeplagget mitt skiftes ut ganske ofte egentlig :) Det eneste jeg kommer på nå er en kjole fra Herve Leger! Veldig dyre, men de former kroppen så perfekt.

Denne er nydelig. Og denne.. Og denne :hjerter:

De er visst ikke saerlig komfortable ... £1,300 Herve Leger dress ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde fått drømmekjolen til nesten 13 000 hadde jeg nok gått i den selv om den var ukomfortabel, for å være ærlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...