Cuba Skrevet 16. februar 2009 #1 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Kunne tenkt meg noe annet enn joggesko nå i all snøen. Og kom over disse på GoJane. Hva syns dere? Kanskje ikke så lurt å vasse rundt i snøen med. Men om man bare skal til butikken eller noe? Når kan man bruke sånne? Om disse ikke egner seg i det hele tatt til det norske været; hva kan jeg bruke i stedet? Endret 16. februar 2009 av Cuba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffinsdilla Skrevet 16. februar 2009 #2 Del Skrevet 16. februar 2009 De virket veldig upraktiske når det er snø ute, vil trekke vann med en gang. Kan ikke se for meg at de passer på norsk snøføre, men hvis du bor midt i byen så kanskje? Så lenge det er bart på bakken! Egentlig syns jeg ikke de så så fine ut, tror de kanskje vil bli litt "hengete" og slappe rundt ankelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 16. februar 2009 De virket veldig upraktiske når det er snø ute, vil trekke vann med en gang. Kan ikke se for meg at de passer på norsk snøføre, men hvis du bor midt i byen så kanskje? Så lenge det er bart på bakken! Egentlig syns jeg ikke de så så fine ut, tror de kanskje vil bli litt "hengete" og slappe rundt ankelen. Nei, jeg bor ikke akkurat midt i byen Er egentlig enig med deg, syns bare de så litt fine ut på startsiden til GoJane Men skal heller se litt i butikker i morgen eller noe. Se om jeg finner noe rimelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå