M-Amanda Skrevet 15. februar 2009 #1 Del Skrevet 15. februar 2009 er en jente på snart 21 som aldri har vært i et forhold.... blir så utrolig frustrert over meg selv. med en gang jeg blir betatt av en gutt trekker jeg meg vekk fra han :S blir bare helt rar! sykt beskjeden og overlegen tør så vidt å se på de. men med gutter jeg ikke er interessert i kan jeg flørte i vei. er jo helt utrolig teit!!! skal prøve å tørre å flørte litt mer! er lei av å være singel og skjønner jo at jeg må gjøre en innsats selv.. er en ny gutt på jobb som jeg har rukket å bli interessert i, og har allerede begynt med min merkelige oppførsel :S sier til meg selv hver gang at jeg må tørre å ta litt intiativ til en samtale ol. men jeg får så presentasjonsangst at jeg trekker meg vekk i steden... noen andre som har det slik? vi kan jo prøve å pushe hverandre til å snu trenden!!?? hehe er forresten ellers en attraktiv (?) populær og sosial person Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkbling Skrevet 17. februar 2009 #2 Del Skrevet 17. februar 2009 JAAA! har det AKKURAT sånn! er også veldig lei av å være singel, men tør absolutt ingenting. Hvertfall ikke å vise følelser. Eller være meg selv helt:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #3 Del Skrevet 18. februar 2009 slenger meg på her, er akkurat slik selv. Kan være flørtende og sjarmerende rundt folk jeg ikke "liker" for bryr meg jo egentlig ikk eom hva de synes om meg. mens de jeg liker trekker jeg meg unna, og tenker at de vil tenke: "hva faen er det hun tror hun er a? Tror hun at hun har sjangs på meg eller?" er redd for å ligge under dems nivå, og blottlegge følelser som ikke blir gjengjeldt... Ja folkens vi trenger noen gode råd her, så spytt ut de som har noen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #4 Del Skrevet 19. februar 2009 Sist jeg var skikkelig forelsket turte jeg ikke å snakke til mannen. Alt og alle andre gikk helt fint, men ikke han. Litt vanskelig å be noen med seg ut når en ikke tør å si et pip . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M-amanda Skrevet 19. februar 2009 #5 Del Skrevet 19. februar 2009 Bra vi er flere kjente meg veldig igjen i denne: "hva faen er det hun tror hun er a? Tror hun at hun har sjangs på meg eller? er redd for å ligge under dems nivå, og blottlegge følelser som ikke blir gjengjeldt... " er så redd for å fremstå som usikker at jeg i steden opptrer overlegen, men selvsikker. dersom han jeg liker, og meg, står sammen med flere andre og prater i en gruppe retter jeg meg kun mot de andre og fullstendig overser HAN. klarer best å oppføre med normalt dersom jeg later som at han ikke er der. ingen kan jo bli interessert i en jente som er slik. vil jo helst at han skal se meg for en glad og positiv jente. ikke ekskluderende og selvgod :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MareRitt Skrevet 19. februar 2009 #6 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg kjenner meg såå godt igjen, jeg er akkurat på samme måten... I tillegg så blir jeg ekstra høyrøstet og fnisete rundt de jeg faller for, så jeg støter de jo fra meg om de skulle prøve å vise interesse i det hele tatt. Håpløst! Men jeg lurer på en ting.. Jeg er helt "besatt" av en fyr på skolen i disse dager. en utrolig sjarmerende gutt som jeg nå går og tenker på hele tiden. ser jeg bilder av ham med andre jenter blir jeg helt spent i kroppen. Men jeg har liksom aldri noen naturlige settinger der jeg får møtt ham, annet enn å henge nede på hybelen til venninnen min, som bor i samme kollektiv som gutten. Jeg har så utrolig lyst til å bli bedre kjent med han, men vet ikke hvordan jeg kan gå fram. Har snakket med ham et par ganger, hilser i gangen, har danset med ham på et utested og han vet hva jeg heter. Men kjenner han overhode ikke, og jeg tror ikke han har lagt veldig merke til meg. Er det teit å legge ham til på facebook? Hvis jeg gjør det er jeg redd for å virke litt vel desperat. Beklager om jeg kupper tråden helt her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest m-amanda Skrevet 19. februar 2009 #7 Del Skrevet 19. februar 2009 lurer på det samme med han jeg er interessert i på jobben...har så lyst til å vite om han er singel. Så da er lo løsningen å legge han til på facebook, men føler vel ikke at det er helt natulig liksom:P må nok vente litt til, og bli bedre kjent med han...hvilket jeg ikke kommer til å bli dersom jeg fortsetter slik jeg gjør nå! jeg er så tragisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MareRitt Skrevet 19. februar 2009 #8 Del Skrevet 19. februar 2009 lurer på det samme med han jeg er interessert i på jobben...har så lyst til å vite om han er singel. Så da er lo løsningen å legge han til på facebook, men føler vel ikke at det er helt natulig liksom:P må nok vente litt til, og bli bedre kjent med han...hvilket jeg ikke kommer til å bli dersom jeg fortsetter slik jeg gjør nå! jeg er så tragisk! Du er ikke tragisk - heller normal. Jeg sitter og biter i pcen min av å se på bilder av han jeg er så betatt av, men tør fader meg ikke legge ham til på facebook. Jeg får vel bare krysse fingrene for at jeg treffer på ham på studentsamfunnet når jeg skal ut til uka.. Åh, jeg hater å være stalker-forelska (type jeg glaner, glaner og glaner litt til, men bare fniser og prater skit). Jeg tror jeg utstråler noe merkelig som gjør at jeg ikke tiltrekker meg gutter jeg altså. Enten det, ellers så må alle jenter være stramme som strikk - for det er ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå