Gå til innhold

Dongerishorts utenpå strømpebukse/tights

Gjest ~Fantabulous_kitten~

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

spent jeg også.... :)

vero moda,only,ginatricot,vila,bik bok,blend she.... osv osv osv......har jo samme mote! så nå vil jeg gjerne høre hvor du handler du som ikke handler noen av disse stedene....

seff er det mange andre butikker, men de skal jo ikke være for dyre heller...

Der ramset du opp omtrent alle butikkene jeg skyr som pesten. Vila og Blend She?? Cubus har mer stilige ting enn de butikkene, og det skriver jeg uten et snev av ironi. Gina Tricot har ofte 2-3 kule plagg, dessverre av ganske dårlig kvalitet men prisen er jo gullfin. Jeg tyr til H&M av kjedebutikkene, ellers går det mest i eBay og netthandel generelt. Ellers ramler jeg over plagg alle slags steder, Warehouse, Stress, Acne, Companys osv osv. Egentlig overalt unntatt Vero Moda, Vila og B-Young o.l., de butikkene er det ikke vits i å gå inn i engang.

Jeg er langt over gjennomsnittet interessert i mote da. Jeg sier ikke at det er verdens beste ting å være (faktisk ses det vel på som et rimelig trivielt og idiotisk tidsfordriv), men er man nå først en reinspikka motenerd som runker til Vogue Paris så er saueflokk/studine-uniformene som selges på Vero Moda det aller siste man finner interessant. Jeg vil si de ligger ca 1/2 - 1 år bak trendene, og selv da klarer de å plukke ut de kjedeligste og gjøre det verste ut av det.

Beklager avsporingen.. On topic så er som sagt kort dongerishorts hot, men med tykk strømpis under er NOT :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest over igjen: Vet ikke hvorfor jeg skrev Stress, jeg mente Pepper.

Ikke at noen bryr seg, hehe

Jeg bryr meg! Sitter og smiler etter å ha lest svaret ditt - jeg er nok ikke helt på det stadiet at jeg runker til Vogue Paris, men du kunne jo ikke sagt det bedre....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mann_*

Hei damer.

Litt av en diskusjon det her.

Tillater å komme med noen meninger siden det hender jeg kikker på damer. Bruk av shorts over strømpebukse er helt topp, men ikke korte dongeri. Bruk heller en finere litt lengre over tjukke strømper med støvletter til. Eller bruk gjerne skjørt. Det er ikke fint med tynne nylonstrømper i snøstorm. Mye finere med tjukke ullstrømpebukser, gjerne hvit, grå eller brun, og kan gjerne bruke gummistøvler til. Dere damer er mye finere når dere kler dere etter været.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...